Wat zijn je kansen op de arbeidsmarkt nu?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan zou ik een baan moeten zoeken. Maar stoppen is m'n eer te na, dus dat doe ik toch niet, al wil ik het af en toe wel.
Als je dat afgelopen zaterdagnacht had gevraagd had ik je een bats op je neus gegevenquote:
Dan had je wel beter je best mogen doen, ben niet klaargekomen, man wat had ik een ODOL die zondagquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef Sebatser het volgende:
Toen je sliep heb ik je stiekem gepijpt.
Hopelijk wel op posterformaat, dan lijkt het iig nog wat.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:40 schreef Sebatser het volgende:
Ik heb wel foto's van je pielemans genomen, ik heb ze zonet op ebay gezet.
Heb gehoord dat het niet zo veel voorsteltquote:Op donderdag 3 april 2008 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een master Communicatie- en Informatiewetenschappen, sluit mooi aan bij m'n huidige studie (communicatie).
Hoef ik maar een jaar te 'schakelen' en dan nog een jaar de master zelf.
Dat kan ik beamenquote:En SPPS zuigt behoorlijk, inderdaad.
Ik ga mn best doen om het niveau in dit topic weer wat omhoog te brengenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen PSM. Kun jij helpen 't niveau van deze topic weer wat op te krikken na bovenstaande onzin?
In welke zin? Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb gehoord dat het niet zo veel voorstelt![]()
Dat ze je met name in je bachelor een bepaalde richting opduwen en dat ze niet open staan voor andere visies. Verder lopen daar een aantal doorgeslagen feministen rond, iets wat ook niet bevordelrijk is voor de open visie die je voor moet staan. Over de master kan ik je niets vertellen, omdat ik natuurlijk niet heel erg bekend ben met de opleiding.quote:
Dat schiet ook niet echt opquote:Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.
Elke 'communicatie studie' stelt niet zoveel voorquote:Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
In welke zin? Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.
Bedankt voor 't vertrouwen.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ze je met name in je bachelor een bepaalde richting opduwen en dat ze niet open staan voor andere visies. Verder lopen daar een aantal doorgeslagen feministen rond, iets wat ook niet bevordelrijk is voor de open visie die je voor moet staan. Over de master kan ik je niets vertellen, omdat ik natuurlijk niet heel erg bekend ben met de opleiding.
[..]
Dat schiet ook niet echt op
Krijgen we nu hbo-vooroordelen ofzo? Dat er stupide debielen op het hbo rondlopen weet ik, maar het stelt nog altijd zoveel voor als je er zelf van maakt. Ik heb jaren vwo gedaan, maar ben toch verdomd blij dat ik nu hbo-communicatie doe. Dat 't qua theorie verder wat uitdagender zou moeten zijn, ben ik helemaal met je eens. Maar om nu te zeggen dat het niets voorstelt...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Elke 'communicatie studie' stelt niet zoveel voor
Ik had het niet over HBOquote:Op donderdag 3 april 2008 15:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Krijgen we nu hbo-vooroordelen ofzo? Dat er stupide debielen op het hbo rondlopen weet ik, maar het stelt nog altijd zoveel voor als je er zelf van maakt. Ik heb jaren vwo gedaan, maar ben toch verdomd blij dat ik nu hbo-communicatie doe. Dat 't qua theorie verder wat uitdagender zou moeten zijn, ben ik helemaal met je eens. Maar om nu te zeggen dat het niets voorstelt...
Hij probeert alleen een minirelletj te veroorzaken,quote:Op donderdag 3 april 2008 15:28 schreef JH87 het volgende:
Oké. Ik ga er verder niet op in, ik kan je mening daarover waarschijnlijk toch niet bijstellen.
Dat moet je wat vaker bij hem doen, hij heeft het nodig.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja oke, bijna allemaal.
Al is Jesse_ soms ook best kjoet; koetchiekoettjsiekoeeeeeeee.
Wat CZ zegt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:02 schreef JH87 het volgende:
Van mij krijgt-ie geen aai. Ik wil 'm wel op z'n Gronings een liefdevolle spuit met HIV geven.![]()
Sorry, ik ben te grof.
Wie kaatst moet de bal natuurlijk ook terug kunnen verwachtenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Jesse doorgrond.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wie kaatst moet de bal natuurlijk ook terug kunnen verwachten
Is alweer over, ik ben weer goedgehumeurd. Zo maar 's eten gaan halen.quote:
Mooi zo, wat ga je eten?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Is alweer over, ik ben weer goedgehumeurd. Zo maar 's eten gaan halen.
En hoe is 't met jouw humeurigheid gesteld?
Te oud, afschaffen en een gebruiksvriendelijker programma maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
SPSS is al heel oud.
Eviews is iets beter, zeker voor de Financestatistiek.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te oud, afschaffen en een gebruiksvriendelijker programma maken.
De versie die de RuG gebruikt is oudquote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te oud, afschaffen en een gebruiksvriendelijker programma maken.
maar 100% als in fulltime, terwijl je nu maar part time werkt? Dat zou bizar zijn..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:15 schreef freecell het volgende:
Wow
Ik ontdek net dat ik mijn loon 100% !!! doorbetaald krijg door de gemeente tijdens de gehele zwangerschapsverloftijd. Terwijl mijn contract met mijn werkgever al voor die tijd afloopt
Dus 3 maanden extra betaaldZomaar!
In positieve of negatieve zin?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef 2cv het volgende:
Morgen nog. Als ik zaterdagochtend nog leef, ben ik verbaasd.
Helaas nog nietquote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef maok het volgende:
Goedenavond, gezellig hier?
Oeh die ligt hier ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Vond net wel een risicowijzer in mijn brievenbus
Gezellig met jou een avond in de Drie doorbrengen, lijkt me een top ideequote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Nou, zal ik de vraag er maar even ingooien?
Wie gaat er mee vanavond op stap? Ik had tegen iedereen verkondigd dat ik niet op
stap zou gaan, maar nu wil ik tochEn nu zijn al mijn vrienden aan het leren en verslagen aan
het schrijven voor morgen
Ga m niet lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oeh die ligt hier ook!
Spannend ding?
Ik heb nasi gegeten.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mooi zo, wat ga je eten?
En mijn humeur is ook goed, statistiek en dus SPSS is klaar.Nu alleen nog even Engels maken en dan kan ik gaan sporten.
Poepoe.quote:
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.quote:
Haha, dat klinkt toch minstens interessantquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.
Dan zal ik nooit weten of hij spannend isquote:
Moet je m zelf lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit weten of hij spannend is
Gaat wel goed daar gezien de grote hoeveelheid chinezen hierquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |