quote:quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef 16meter het volgende:
Oh ja intro van Scantraxx rootz zit er in.
Sethje is de echte kenner
Lawl, dat kon me moeder nog wel horen .
quote:
Last of the mohicans vind ik veel te makkelijk. Net als Subsonic
WTF ? Ik vind Subsonic juist een hele dikke track ..
Reversed Bass .
Zo die is goudquote:Op woensdag 2 april 2008 20:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou moet je eens even luisteren jonge..
Ik was al gabberin 1991..
en toen kwam ik al in de grootste feesten man..
maarja het is toch dood ofniet?
Ik ben er maar mee opgehouwe
Ik heb me Aus verbrand
Ik heb me nikes weggepleurd
Ik ben een baan gaan zoeken
Wat een kut muziek
Je moet je muil houwe
TVP
Heb je me nie verstaan!?!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou moet je eens even luisteren jonge..
Ik was al gabberin 1991..
en toen kwam ik al in de grootste feesten man..
maarja het is toch dood ofniet?
Ik ben er maar mee opgehouwe
Ik heb me Aus verbrand
Ik heb me nikes weggepleurd
Ik ben een baan gaan zoeken
Wat een kut muziek
Je moet je muil houwe
TVP
je kunt lullen wat je wilt maar productie technisch zit deze plaat wel nog altijd het beste in elkaar van wat er allemaal de laatste tijd is uitgekomen...quote:
Ah, het welbekende "FTS-syndroom".quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
een heel die hype rond NEM ligt mij gewoon neit al die apen die heel de avond stil staan, gaan dan meezingen en doen alsof ze de grootste die-hard fans zijnbij de volgende plaat staan ze weer stil
Voor zover het te beoordelen valt met deze heerlijke kwaliteit: best aardig! Sowieso beter dan die anthem voor XQlusivequote:
gedeeltelijk gelijk, vooral met het her voice gedeelte.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nothing else matters is goedkoop scoren vind ik, geef mij maar her voice ofzo..
her voice was enorm vernieuwend vorig jaar en dat kun je van NEM niet echt zeggen![]()
een heel die hype rond NEM ligt mij gewoon neit al die apen die heel de avond stil staan, gaan dan meezingen en doen alsof ze de grootste die-hard fans zijnbij de volgende plaat staan ze weer stil
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
je kunt lullen wat je wilt maar productie technisch zit deze plaat wel nog altijd het beste in elkaar van wat er allemaal de laatste tijd is uitgekomen...
en tvp trouwens
Nee man, Zatox - So High opent ie mee. Was echt een vet momentquote:Die intro Is dat een nieuwe plaat van Technoboy of bestaat die al want het klink lekkerrrr
En Houze Muzik.. Fuckin Posers.. wat een helden.
vraag me af wanneer die lui is in dieka komen ofzo vast als ik al 18 ben ofzo maargoed.
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
middelvinger naar de gebroeders en hard weglopen, of gewoon zorgen dat je sowieso in een andere zaal bent
Dit afkraken en NEM vet vindenquote:
Volgens mij niet, maar deze welquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
middelvinger naar de gebroeders en hard weglopen, of gewoon zorgen dat je sowieso in een andere zaal bent
denk dat je dan even naar school moet om NL te leren lezen, want heb nergens aangegeven dat ik NEM vet vind. Maja gelukkig verschillen smaken aangezien jij Showtek blijkbaar wel kan waarderenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit afkraken en NEM vet vinden.
Eenschquote:Op woensdag 2 april 2008 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind de CD van Zany beter dan van J&W....
Floorcrushers – Psycho stylez![]()
zo hoort hardstyle te zijn! Rauw en hard...
Brennan Heart - Memento
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
denk dat je dan even naar school moet om NL te leren lezen, want heb nergens aangegeven dat ik NEM vet vind. Maja gelukkig verschillen smaken aangezien jij Showtek blijkbaar wel kan waarderen
Dat zeg jij over Nothing Else Matters, maar ik moet terug naar school omdat jij nergens zegt dat je de plaat niet vet vind?quote:je kunt lullen wat je wilt maar productie technisch zit deze plaat wel nog altijd het beste in elkaar van wat er allemaal de laatste tijd is uitgekomen...
ik luister denkelijk heel anders naar die platen. Als iets productie-technisch goed is wil niet zeggen dat ik de plaat vet vind, dat probeer ik er even mee te zeggenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg jij over Nothing Else Matters, maar ik moet terug naar school omdat jij nergens zegt dat je de plaat niet vet vind?Wat jij wilt jongen.
Kennelijk ja, ik zie dat iets anders.. En ik vind Showtek inderdaad ook niet kut.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik luister denkelijk heel anders naar die platen. Als iets productie-technisch goed is wil niet zeggen dat ik de plaat vet vind, dat probeer ik er even mee te zeggen
Wordt er ook een wakkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:10 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt mij deze
[..]
NU pas op![]()
Wat een knaller
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:10 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt mij deze
[..]
NU pas op![]()
Wat een knaller
Haha ons filmpie weerquote:
zaal 2 bij Hard Bassquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind hem wel vetquote:
haha geweldigquote:
No shitquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef mstx het volgende:
The Prophet @ Hardbass 2008 @ LSDB [ afbeelding ]
27mb dus ik verwacht er niet veel van, de tracklist is dan wel weer behoorlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
No shit.. Hoe is de kwaliteit dan?
Idd de kwaliteit is best redelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
27mb dus ik verwacht er niet veel van, de tracklist is dan wel weer behoorlijk
Edit: Het gaat nog, het is iig niet zoals bij de set van qlimax dat de melodieën wegvallen door de bass, dus hij is prima te beluisteren
Die hebben gewoon hun hele eigen aparte sound die ik daardoor wel behoorlijk kan waarderen jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Alpha twins - nowhere to hide is trouwens een onverwacht lekker plaatje
Thanks.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
27mb dus ik verwacht er niet veel van, de tracklist is dan wel weer behoorlijk
Edit: Het gaat nog, het is iig niet zoals bij de set van qlimax dat de melodieën wegvallen door de bass, dus hij is prima te beluisteren
Edit 2: Gvd... wat een gloeiend geyle set zeg
dikke setquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef mstx het volgende:
dat klopt, maar gewoon ff fout losgaan mag toch welquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gast... Die plaat zuigt dik hard aars..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef mstx het volgende:
Hardcore jongenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef Sethje het volgende:
Wat vind ik die DJ D - Shock the future vet zeg
is dat met 'we are still here!!!"quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dikke setwe waren nog ff muntjes aan het opmaken aan de bar, toen Ruffian vroeg of het dan harder moest
draait Dov ineens die track van Korsakoff, wij nog ff hakken
Wordt geloof ik onder Scantraxx gereleased toch? Dan heb nog maar even geduldquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:31 schreef NrSiX het volgende:
Wanneer komt de nieuwe van Scope uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |