Nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
je kunt lullen wat je wilt maar productie technisch zit deze plaat wel nog altijd het beste in elkaar van wat er allemaal de laatste tijd is uitgekomen...
en tvp trouwens
Nee man, Zatox - So High opent ie mee. Was echt een vet momentquote:Die intro Is dat een nieuwe plaat van Technoboy of bestaat die al want het klink lekkerrrr
En Houze Muzik.. Fuckin Posers.. wat een helden.
vraag me af wanneer die lui is in dieka komen ofzo vast als ik al 18 ben ofzo maargoed.
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
middelvinger naar de gebroeders en hard weglopen, of gewoon zorgen dat je sowieso in een andere zaal bent
Dit afkraken en NEM vet vindenquote:
Volgens mij niet, maar deze welquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
middelvinger naar de gebroeders en hard weglopen, of gewoon zorgen dat je sowieso in een andere zaal bent
denk dat je dan even naar school moet om NL te leren lezen, want heb nergens aangegeven dat ik NEM vet vind. Maja gelukkig verschillen smaken aangezien jij Showtek blijkbaar wel kan waarderenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit afkraken en NEM vet vinden.
Eenschquote:Op woensdag 2 april 2008 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind de CD van Zany beter dan van J&W....
Floorcrushers – Psycho stylez![]()
zo hoort hardstyle te zijn! Rauw en hard...
Brennan Heart - Memento
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
denk dat je dan even naar school moet om NL te leren lezen, want heb nergens aangegeven dat ik NEM vet vind. Maja gelukkig verschillen smaken aangezien jij Showtek blijkbaar wel kan waarderen
Dat zeg jij over Nothing Else Matters, maar ik moet terug naar school omdat jij nergens zegt dat je de plaat niet vet vind?quote:je kunt lullen wat je wilt maar productie technisch zit deze plaat wel nog altijd het beste in elkaar van wat er allemaal de laatste tijd is uitgekomen...
ik luister denkelijk heel anders naar die platen. Als iets productie-technisch goed is wil niet zeggen dat ik de plaat vet vind, dat probeer ik er even mee te zeggenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg jij over Nothing Else Matters, maar ik moet terug naar school omdat jij nergens zegt dat je de plaat niet vet vind?Wat jij wilt jongen.
Kennelijk ja, ik zie dat iets anders.. En ik vind Showtek inderdaad ook niet kut.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik luister denkelijk heel anders naar die platen. Als iets productie-technisch goed is wil niet zeggen dat ik de plaat vet vind, dat probeer ik er even mee te zeggen
Wordt er ook een wakkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:10 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt mij deze
[..]
NU pas op![]()
Wat een knaller
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:10 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt mij deze
[..]
NU pas op![]()
Wat een knaller
Haha ons filmpie weerquote:
zaal 2 bij Hard Bassquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind hem wel vetquote:
haha geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |