No shitquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef mstx het volgende:
The Prophet @ Hardbass 2008 @ LSDB [ afbeelding ]
27mb dus ik verwacht er niet veel van, de tracklist is dan wel weer behoorlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
No shit.. Hoe is de kwaliteit dan?
Idd de kwaliteit is best redelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
27mb dus ik verwacht er niet veel van, de tracklist is dan wel weer behoorlijk
Edit: Het gaat nog, het is iig niet zoals bij de set van qlimax dat de melodieën wegvallen door de bass, dus hij is prima te beluisteren
Die hebben gewoon hun hele eigen aparte sound die ik daardoor wel behoorlijk kan waarderen jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Alpha twins - nowhere to hide is trouwens een onverwacht lekker plaatje
Thanks.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
27mb dus ik verwacht er niet veel van, de tracklist is dan wel weer behoorlijk
Edit: Het gaat nog, het is iig niet zoals bij de set van qlimax dat de melodieën wegvallen door de bass, dus hij is prima te beluisteren
Edit 2: Gvd... wat een gloeiend geyle set zeg
dikke setquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef mstx het volgende:
dat klopt, maar gewoon ff fout losgaan mag toch welquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gast... Die plaat zuigt dik hard aars..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef mstx het volgende:
Hardcore jongenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef Sethje het volgende:
Wat vind ik die DJ D - Shock the future vet zeg
is dat met 'we are still here!!!"quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dikke setwe waren nog ff muntjes aan het opmaken aan de bar, toen Ruffian vroeg of het dan harder moest
draait Dov ineens die track van Korsakoff, wij nog ff hakken
Wordt geloof ik onder Scantraxx gereleased toch? Dan heb nog maar even geduldquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:31 schreef NrSiX het volgende:
Wanneer komt de nieuwe van Scope uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |