Geen geld terug van de no-claim van de zorgverzekering?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:56 schreef Grulez het volgende:
Ook hier weinig geld... en de maand is net begonnen...
Ik niet, krijgen mijn ouders..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen geld terug van de no-claim van de zorgverzekering?
Had je maar niet zo wild moeten doen op die skipiste.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Ik gok dat ik dit jaar geen no-claim terug krijg.
Geen wilde plannen helaas. Is iets met tentamens die naderenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Mensen nog wilde plannen voor vanavond?
Hey ook al?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen wilde plannen helaas. Is iets met tentamens die naderen
Concert in Vera, daarna een verjaardag en als ik er echt zin in heb eindig ik misschien nog wel in de stad. Maar weet niet of ik dat fysiek vol ga houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
ws bierdrinken ergensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik niet, krijgen mijn ouders..
( Betalen ook zorgverzekering dus dit mogen ze ook houden )
Als je nog geen bericht van je verzekeraar hebt gehad kun je ervan uitgaan dat je niks terug krijgt want de no claim word voor 1 april uitbetaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
heheh. achja ik zeg niksquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).
Maar ik werk sinds m`n 16e al 32 uur in de week
Get a job!!! Shame on you!!!
Helaas, ik zit bij m'n ouders, verjaardagen, naar hè? Waar had je anders heen gewild?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef SuusOetMaiden het volgende:
hey nietzman, ga je nog stappen vanavond?
Ik ga naar De Drie of naar Zenith, zit nog in twijfelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Helaas, ik zit bij m'n ouders, verjaardagen, naar hè? Waar had je anders heen gewild?.
Dat ziet er ontzettend debiel uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:44 schreef Bob. het volgende:
Ik ga naar een silent disco. Ben benieuwd hoe debiel dat er uit ziet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).
Idd. Wel geniaal. Heb 't op Lowlands wel 's mee mogen maken.quote:
Er naar kijken is nog wel eventjes leuk, mee doen is echt heel iets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Idd. Wel geniaal. Heb 't op Lowlands wel 's mee mogen maken.
Kom op zeg, tot m'n 21 nog jah.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De Drie is kut. De ster is zelfs leukerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Matje-1989 het volgende:
BTW, ik heb me bedacht.
Ik ga vanavond toch maar de Drie onveilig maken
De Drie is op donderdag geweldig, op zaterdag inderdaad toch welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De Drie is kut. De ster is zelfs leuker
Ik kom alleen in de Hoppe. De rest vind ik kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De Drie is op donderdag geweldig, op zaterdag inderdaad toch wel
een groot eindje minder.
Dat is wel een heel eenzijdig kroegbeleid. Vind de kroegen aan de grote en kleine kromme elleboog ook wel wat hebben trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de Hoppe. De rest vind ik kut.
Ben ook Stadjer!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef Jesse_ het volgende:
Op donderdag is het beter, niet geweldig![]()
![]()
En vanavond zit de drie vol met stadjers
Pintelier!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eenzijdig kroegbeleid. Vind de kroegen aan de grote en kleine kromme elleboog ook wel wat hebben trouwens.
Daar zitten inderdaad een paar leuke kroegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eenzijdig kroegbeleid. Vind de kroegen aan de grote en kleine kromme elleboog ook wel wat hebben trouwens.
Jij bent dus inteelt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad een paar leuke kroegen.![]()
En de stadjers/boeren uit de omgeving weten ze niet te vinden
Hoezo zou ik dan inteelt zijnquote:
Het meisje zit anders ook graag in de kroegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef nietzman het volgende:
Jullie hebben het meisje weggejaagd..
He slimmerd we hadden het over de driequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
risico van het vak...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef maok het volgende:
Als je vanavond gaat stappen heb je een uur minder, iedereen heeft een uur minder natuurlijk, maar als je slaapt merk je er minder van.
Ok. Mijn rijtje dan maarquote:
Steffen is geweldigquote:Op zondag 30 maart 2008 13:07 schreef JH87 het volgende:
Ik kwam het gisteravond voor 't eerst tegen, maar volgens mij is het echt iets van dit najaar al. Gewoon een zuipspel, terwijl ik 't spel nog ken van toen ik 'klein' was.![]()
reportage van TV Noord bij 't kampioenschap.
ik nergens heen, dat was iemand andersquote:Op zondag 30 maart 2008 14:28 schreef Bob. het volgende:
Hoi daar Jelmertje.
En terug moet naar wat Maok?
wat denk jequote:Op zondag 30 maart 2008 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG zomaar vreemde mensen onder je account te posten?Vertel vertel!
O HAIIk ben ook weer thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen donderdag meegedaan aan Stef toernooi in 't Pleidooiquote:
bruiloft is dinsdagquote:Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel leuk hoor, maar de Groningen meet was leuker!
quote:
Je was erg overtuigendquote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
Lyssa ook, maar ik was overtuigender.
Jij hebt al een minimeetquote:Op zondag 30 maart 2008 20:39 schreef maok het volgende:
Was ik toch nog een beetje op de meet, en ik hoefde er niet eens heen te rijden.
quote:Test je Theorie-Examen IQ zo snel mogelijk - Resultaat
IQ: 150
gemiddelde: 122,7Je hebt een Theorie-Examen IQ van 150, want je hebt 10 van de 10 vragen goed beantwoord in 49,5 seconden.
Is jouw IQ hoger dan 122,7? Dan weet je meer van de verkeersregels dan de gemiddelde deelnemer.
De gemiddelde deelnemer beantwoordde de vragen trouwens in 82,7 seconden.
ik nietquote:
2cv (je kent hem inmiddels) belde mij gister, en toen gaf ik mijn telefoon aan ChipsZak, en vertelde CZ dat ze maok was.quote:
http://quiz.msn.nl/quiz/d(...)52-aaa4-d2183d523c73quote:Op zondag 30 maart 2008 21:46 schreef Bob. het volgende:
Waar je die gedaan? Al wil ik mijn uitslag waarschijnlijk niet eens weten.
Als ik iets beloof, gebeurt dat ook. Maar verwacht het niet op de zeer korte termijnquote:Op zondag 30 maart 2008 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ah, right
Oh, en hoe zit het met die kruisfoto alex?
Nee.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
http://quiz.msn.nl/quiz/d(...)52-aaa4-d2183d523c73
Wel zeggen wat je had he. Alleen als het lager is dan wat ik had.
hoeft wel, verrekte handig. en Koos Spee moet dingen die ik niet mag zeggenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hmm, het antwoord van vrag 8 klopt in mijn optiek niet. Tijdens je rijlessen wordt je weliswaar geleerd dat je het linker knipperlicht aan moet zetten als je de rotonde 3/4 neemt, maar die gast van justitie die bij wegmisbruikers telkens met zn irritante kop in beeld komt, zegt dat dat helemaal niet hoeft.
Haha, tsjaquote:
Ik was het niet!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, tsja
Maar even een serieuze vraag:
Iemand die hier wat meer vanaf weet?
GRONINGEN - Een 19-jarige Groningse is zaterdagnacht in een café aan de Grote Markt met een glas in haar gezicht gestoken.
Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft een 18-jarige Groningse aangehouden; zij is in een cel gezet.
De reden van de steekpartij is nog onduidelijk. Wel zou er een flinke vechtpartij tussen enkele groepen meiden zijn geweest.
Inderdaad, maar was benieuwd of er bekend is waar dit nu weer is gebeurd enquote:Op zondag 30 maart 2008 22:47 schreef JH87 het volgende:
Verdomme al de derde zaterdag op rij ofzo?![]()
Pauperzooi.
Geef toe, als je die ziet krijg jetoch ook de neiging haar op haar muil te slaan? Wat een kutwjfquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef MaxMark het volgende:
Ah, Kim Feenstra was weer stappen in Grun?
Ik maak er niet graag grapjes over, maar ik zag in de laatste trein van donderdagquote:Op zondag 30 maart 2008 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Normaal zou dit iets voor Leeuwarden zijn, maar daar is het momenteel 'rustig'. Is het overgewaaid?
Daarom vraag ik het ook met een interval van zo'n 3 dagenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik iets beloof, gebeurt dat ook. Maar verwacht het niet op de zeer korte termijnZe waren gister weer weg zag ik btw
Nog steeds geen zin gehad te uppen, sorry.
Hij is retorisch hoor, maar ben je d'r ooit al eens tegengekomen tijdens het stappen?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef toe, als je die ziet krijg jetoch ook de neiging haar op haar muil te slaan? Wat een kutwjf
Sinds wanneer stap ik?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is retorisch hoor, maar ben je d'r ooit al eens tegengekomen tijdens het stappen?.
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 30 maart 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geef toe, als je die ziet krijg jetoch ook de neiging haar op haar muil te slaan? Wat een kutwjf
Misschien daarom wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef JH87 het volgende:
Ik vind 'r niet zo leuk geloof ik.
Ik heb vandaag geen bier op.
Ik vind het meer een rattenkopjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef Bob. het volgende:
Ik vind 'er wel leuk.Al heb ik geen idee of ze irritant is of niet, alleen ze heeft een mooi gezichtje, dus ach.
Ik vind je niet stoerquote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef JH87 het volgende:
Dat zegt wel genoeg over haar, dat je eerst bier moet drinken om 'r leuk te vinden.
Of het ligt aan m'n afkickverschijnselen. Ik heb ook al trillende handen.![]()
* JH87 heeft de afgelopen drie, vier weken toch zeker wel iedere dag bier gedronken.
ik ben ook al zo duf, en ik heb een deadline om 12 uur, dus ik kan mijn opgebouwde slaaptekort ook niet inlopenquote:Op maandag 31 maart 2008 07:58 schreef maok het volgende:
morge, het voelde als 5 uur toen ik opstond, maar het was natuurlijk al 6 uur
Het maakte precies het verschil tussen donker en licht vanmorgenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:02 schreef MaxMark het volgende:
Mensen die klagen over dat ene uurtje verschil
ik was de hele vorige week al om 6 uur wakker, omdat mijn biologische klok vond dat het licht was.... Dat nu de tijd eraan aangepast is vind ik neit zo erg hoor..quote:Op maandag 31 maart 2008 08:02 schreef MaxMark het volgende:
Mensen die klagen over dat ene uurtje verschil
Ben ook al eens naar een optreden van Vangrail geweest. Zij zijn echt goedquote:Op maandag 31 maart 2008 00:02 schreef RealZeus het volgende:
Net terug uit Pruim Zevenhuizen.
Dat was echt een te gek optreden van Vangrail
En ze deden twee liedjes akoestisch op een klein podiumpje op de dansvloer zonder versterking. Dat was echt te gek.
Ergens ben ik ook wel blij dat ik geen alcohol mag nuquote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef JH87 het volgende:
Of het ligt aan m'n afkickverschijnselen. Ik heb ook al trillende handen.![]()
* JH87 heeft de afgelopen drie, vier weken toch zeker wel iedere dag bier gedronken.
Nou, toen had ik geen tijd!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je in het weekend maar wat meer moeten posten
Ik voel me ook bijzonder fit en uitgeslapen vanmorgen. Wie weet vanavond weer 's proberen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ergens ben ik ook wel blij dat ik geen alcohol mag nu
Ik dronk bijna elke dag wel één of twee wijntjes. Goed om dat eens een poosje niet te doen.
En hey, zonder is het leven net zo leuk
Weekenddienst in de zorg enzo?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb nu pas weekend, dus voor mij klopt het wel
Jeps, gisteren gewoon braaaf 8 uurtjes gewerkt. Vanmiddag en vanavond speel ik alleen oppasmama voor een ukkie van 14 weken. Vet lief. En daarbij slaapt hij toch bijna de hele tijd, dus het voelt niet alsof ik aan het werken ben.quote:
Heul niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:07 schreef Dangel het volgende:
Vangrail is kut en moet dood
TARA en Freecells kindje op Freecell gaat lijken wordt het vast een vrolijke sluiterbalquote:Op maandag 31 maart 2008 11:17 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij zijn ze niet allemaal zo makkelijk.
die vast vaak de dokterspost en de eerste hulp gaat bezoeken...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef maok het volgende:
[..]
TARA en Freecells kindje op Freecell gaat lijken wordt het vast een vrolijke sluiterbal
Ja, handig, 2 mensen met verzamelwoede in een klein huisquote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan is er ook de kans dat ons kind meer op mij gaat lijken
Wat heb je dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben lekker, maar ik voel me niet zo lekker.
Hele novell netwerk ligt er uit, dus inloggen in de ub enzo gaat nietquote:Op maandag 31 maart 2008 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Helemaal niet, want anders had ik geen internet gehad hier![]()
Voor zover ik weet is alleen de studentmail onbereikbaar.
Nou dat kan tegenwoordig wel!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
dat kan ik vanaf hier niet bekijken
Ga eens aan het werk joh!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:15 schreef JH87 het volgende:
PSM, behulpzaam bij al uw problemen.
Die kende ik al ja. Gelukkig nog niet nodig gehadquote:Op maandag 31 maart 2008 15:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou dat kan tegenwoordig wel!
https://netstorage.id.rug.nl/NetStorage/
Kan je inloggen op je rug account en bij je bestanden enzo
(maar nu dus niet)
Je hebt gewoon iemand nodig die je aan het werk zetquote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef JH87 het volgende:
Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Ik heb zo m'n fases, en vandaag is er eentje van.
Als stageloper is toch practisch iedereen je meerdere?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
Da's best lastig met iemand die de hele tijd tegen me staat te schreeuwen dat-ie een terrasje op wil zoeken.
Vooral dat akoestische setje was gaaf. Iedereen stond er in een kring omheen en zong mee. Ze wisten van de discotheek een knus kroegje te maken en dat is best knap.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben ook al eens naar een optreden van Vangrail geweest. Zij zijn echt goed
Je woont achter het station en vlakbij niemeyer...maar welke straat is datquote:Op maandag 31 maart 2008 18:32 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog wat blaadjes aan de bomen en 't is echt zomer.
Heemskerckstraat!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ik was ook al aan het kijken waar het ongeveer was inderdaad
Makje hoor. Tipquote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ik was ook al aan het kijken waar het ongeveer was inderdaad
Wow, scherp!quote:
Inmiddels kun je weer inloggenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hele novell netwerk ligt er uit, dus inloggen in de ub enzo gaat niet
Nét nu ik het een keer echt nodig heb
Nouja ik heb software nodig die op die rug pc's staat. En die tien minuten die ik nu nog zou hebben zijn niet genoegquote:Op maandag 31 maart 2008 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Inmiddels kun je weer inloggen![]()
Kun je vandaag toch nog een paar uren leren
Hmm...waarom zou dat nou zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Daar is die Alex toch maar mooi rotaredoM:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Daar is die Alex toch maar mooi rotaredoM:
[ afbeelding ]
vorig jaar was er geen grap geplanned en werd fok daadwerkelijk gehacked.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:05 schreef MaxMark het volgende:
Dat ze eens een keer een jaartje overslaan om wél met iets leuks te komen. Het valt me iig allang mee dat er geen A's/FA's op zwart zijn gegaan dit keer
Toen was Danny toch gehackt? Kan ik me nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
vorig jaar was er geen grap geplanned en werd fok daadwerkelijk gehacked.
Als hij weet waar de lek zit kan er wel een stukje duckttape op denk ikquote:
DaDo2.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
Gefeliciteerd D&D.
D&D staat voor DaD & Do2.
1 april grap? Er komt dus geen windmolen op mijn huis? Verdorie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:00 schreef JH87 het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)uropa-in-hartje-stad
Mooie 1 april-grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef Matje-1989 het volgende:
1 April vandaag? Dat wist ik niet..ha! ha! ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi thematisch toegepaste zinsnede.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef Dangel het volgende:
Word dure grap.
Dt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef Dangel het volgende:
Word dure grap.
Alweer wat beter?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj Deo & PSM.
Jawel.quote:
He CZ.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj Deo & PSM.
Obliviousquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, was verzenden met een Hotmail-adres
Maar daar let ik niet op natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |