Helaas, ik zit bij m'n ouders, verjaardagen, naar hè? Waar had je anders heen gewild?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef SuusOetMaiden het volgende:
hey nietzman, ga je nog stappen vanavond?
Ik ga naar De Drie of naar Zenith, zit nog in twijfelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Helaas, ik zit bij m'n ouders, verjaardagen, naar hè? Waar had je anders heen gewild?.
Dat ziet er ontzettend debiel uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:44 schreef Bob. het volgende:
Ik ga naar een silent disco. Ben benieuwd hoe debiel dat er uit ziet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).
Maar ik werk sinds m`n 16e al 32 uur in de week
Get a job!!! Shame on you!!!
Idd. Wel geniaal. Heb 't op Lowlands wel 's mee mogen maken.quote:
Er naar kijken is nog wel eventjes leuk, mee doen is echt heel iets anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Idd. Wel geniaal. Heb 't op Lowlands wel 's mee mogen maken.
Kom op zeg, tot m'n 21 nog jah.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).
Maar ik werk sinds m`n 16e al 32 uur in de week
Get a job!!! Shame on you!!!
De Drie is kut. De ster is zelfs leukerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Matje-1989 het volgende:
BTW, ik heb me bedacht.
Ik ga vanavond toch maar de Drie onveilig maken
De Drie is op donderdag geweldig, op zaterdag inderdaad toch welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De Drie is kut. De ster is zelfs leuker
Ik kom alleen in de Hoppe. De rest vind ik kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De Drie is op donderdag geweldig, op zaterdag inderdaad toch wel
een groot eindje minder.
Dat is wel een heel eenzijdig kroegbeleid. Vind de kroegen aan de grote en kleine kromme elleboog ook wel wat hebben trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de Hoppe. De rest vind ik kut.
Ben ook Stadjer!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef Jesse_ het volgende:
Op donderdag is het beter, niet geweldig![]()
![]()
En vanavond zit de drie vol met stadjers
Pintelier!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eenzijdig kroegbeleid. Vind de kroegen aan de grote en kleine kromme elleboog ook wel wat hebben trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |