Jeps, gisteren gewoon braaaf 8 uurtjes gewerkt. Vanmiddag en vanavond speel ik alleen oppasmama voor een ukkie van 14 weken. Vet lief. En daarbij slaapt hij toch bijna de hele tijd, dus het voelt niet alsof ik aan het werken ben.quote:
Heul niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:07 schreef Dangel het volgende:
Vangrail is kut en moet dood
TARA en Freecells kindje op Freecell gaat lijken wordt het vast een vrolijke sluiterbalquote:Op maandag 31 maart 2008 11:17 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij zijn ze niet allemaal zo makkelijk.
die vast vaak de dokterspost en de eerste hulp gaat bezoeken...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef maok het volgende:
[..]
TARA en Freecells kindje op Freecell gaat lijken wordt het vast een vrolijke sluiterbal
Ja, handig, 2 mensen met verzamelwoede in een klein huisquote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan is er ook de kans dat ons kind meer op mij gaat lijken
Wat heb je dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben lekker, maar ik voel me niet zo lekker.
Hele novell netwerk ligt er uit, dus inloggen in de ub enzo gaat nietquote:Op maandag 31 maart 2008 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Helemaal niet, want anders had ik geen internet gehad hier![]()
Voor zover ik weet is alleen de studentmail onbereikbaar.
Nou dat kan tegenwoordig wel!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
dat kan ik vanaf hier niet bekijken
Ga eens aan het werk joh!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:15 schreef JH87 het volgende:
PSM, behulpzaam bij al uw problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |