Haha, tsjaquote:
Ik was het niet!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, tsja
Maar even een serieuze vraag:
Iemand die hier wat meer vanaf weet?
GRONINGEN - Een 19-jarige Groningse is zaterdagnacht in een café aan de Grote Markt met een glas in haar gezicht gestoken.
Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft een 18-jarige Groningse aangehouden; zij is in een cel gezet.
De reden van de steekpartij is nog onduidelijk. Wel zou er een flinke vechtpartij tussen enkele groepen meiden zijn geweest.
Inderdaad, maar was benieuwd of er bekend is waar dit nu weer is gebeurd enquote:Op zondag 30 maart 2008 22:47 schreef JH87 het volgende:
Verdomme al de derde zaterdag op rij ofzo?![]()
Pauperzooi.
Geef toe, als je die ziet krijg jetoch ook de neiging haar op haar muil te slaan? Wat een kutwjfquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef MaxMark het volgende:
Ah, Kim Feenstra was weer stappen in Grun?
Ik maak er niet graag grapjes over, maar ik zag in de laatste trein van donderdagquote:Op zondag 30 maart 2008 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Normaal zou dit iets voor Leeuwarden zijn, maar daar is het momenteel 'rustig'. Is het overgewaaid?
Daarom vraag ik het ook met een interval van zo'n 3 dagenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik iets beloof, gebeurt dat ook. Maar verwacht het niet op de zeer korte termijnZe waren gister weer weg zag ik btw
Nog steeds geen zin gehad te uppen, sorry.
Hij is retorisch hoor, maar ben je d'r ooit al eens tegengekomen tijdens het stappen?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef toe, als je die ziet krijg jetoch ook de neiging haar op haar muil te slaan? Wat een kutwjf
Sinds wanneer stap ik?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is retorisch hoor, maar ben je d'r ooit al eens tegengekomen tijdens het stappen?.
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 30 maart 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geef toe, als je die ziet krijg jetoch ook de neiging haar op haar muil te slaan? Wat een kutwjf
Misschien daarom wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef JH87 het volgende:
Ik vind 'r niet zo leuk geloof ik.
Ik heb vandaag geen bier op.
Ik vind het meer een rattenkopjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef Bob. het volgende:
Ik vind 'er wel leuk.Al heb ik geen idee of ze irritant is of niet, alleen ze heeft een mooi gezichtje, dus ach.
Ik vind je niet stoerquote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef JH87 het volgende:
Dat zegt wel genoeg over haar, dat je eerst bier moet drinken om 'r leuk te vinden.
Of het ligt aan m'n afkickverschijnselen. Ik heb ook al trillende handen.![]()
* JH87 heeft de afgelopen drie, vier weken toch zeker wel iedere dag bier gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |