Die kende ik al ja. Gelukkig nog niet nodig gehadquote:Op maandag 31 maart 2008 15:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou dat kan tegenwoordig wel!
https://netstorage.id.rug.nl/NetStorage/
Kan je inloggen op je rug account en bij je bestanden enzo
(maar nu dus niet)
Je hebt gewoon iemand nodig die je aan het werk zetquote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef JH87 het volgende:
Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Ik heb zo m'n fases, en vandaag is er eentje van.
Als stageloper is toch practisch iedereen je meerdere?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
Da's best lastig met iemand die de hele tijd tegen me staat te schreeuwen dat-ie een terrasje op wil zoeken.
Vooral dat akoestische setje was gaaf. Iedereen stond er in een kring omheen en zong mee. Ze wisten van de discotheek een knus kroegje te maken en dat is best knap.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben ook al eens naar een optreden van Vangrail geweest. Zij zijn echt goed
Je woont achter het station en vlakbij niemeyer...maar welke straat is datquote:Op maandag 31 maart 2008 18:32 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog wat blaadjes aan de bomen en 't is echt zomer.
Heemskerckstraat!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ik was ook al aan het kijken waar het ongeveer was inderdaad
Makje hoor. Tipquote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ik was ook al aan het kijken waar het ongeveer was inderdaad
Wow, scherp!quote:
Inmiddels kun je weer inloggenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hele novell netwerk ligt er uit, dus inloggen in de ub enzo gaat niet
Nét nu ik het een keer echt nodig heb
Nouja ik heb software nodig die op die rug pc's staat. En die tien minuten die ik nu nog zou hebben zijn niet genoegquote:Op maandag 31 maart 2008 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Inmiddels kun je weer inloggen![]()
Kun je vandaag toch nog een paar uren leren
Hmm...waarom zou dat nou zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Daar is die Alex toch maar mooi rotaredoM:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Daar is die Alex toch maar mooi rotaredoM:
[ afbeelding ]
vorig jaar was er geen grap geplanned en werd fok daadwerkelijk gehacked.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:05 schreef MaxMark het volgende:
Dat ze eens een keer een jaartje overslaan om wél met iets leuks te komen. Het valt me iig allang mee dat er geen A's/FA's op zwart zijn gegaan dit keer
Toen was Danny toch gehackt? Kan ik me nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
vorig jaar was er geen grap geplanned en werd fok daadwerkelijk gehacked.
Als hij weet waar de lek zit kan er wel een stukje duckttape op denk ikquote:
DaDo2.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
Gefeliciteerd D&D.
D&D staat voor DaD & Do2.
1 april grap? Er komt dus geen windmolen op mijn huis? Verdorie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:00 schreef JH87 het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)uropa-in-hartje-stad
Mooie 1 april-grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef Matje-1989 het volgende:
1 April vandaag? Dat wist ik niet..ha! ha! ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi thematisch toegepaste zinsnede.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef Dangel het volgende:
Word dure grap.
Dt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef Dangel het volgende:
Word dure grap.
Alweer wat beter?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj Deo & PSM.
Jawel.quote:
He CZ.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj Deo & PSM.
Obliviousquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, was verzenden met een Hotmail-adres
Maar daar let ik niet op natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |