Leg dat laatste eens uit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef JH87 het volgende:
Goede wiskundecijfers, spencers en altijd en eeuwig op dezelfde kamer blijven steken omdat niemand je wil hebben.![]()
Enfin. Tvp.
CZ cq. aSj: Nice job!
Utrechtquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef RealZeus het volgende:
tvp en spam
R&P meet vrijdag 2 mei in UtrechtMeets zijn tof
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Idd goed bezig aSj!
spencers zijn tofquote:
Als we op reis gaan met iedereen die jou tof vind, moeten we een heleboel bussen huren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, iemand die blij met me is.
Jij wel één van die van mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef maok het volgende:
[..]
A, jij bent echt niet mijn favo fok!ker
![]()
![]()
Is dat per definitie wel positief?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als we op reis gaan met iedereen die jou tof vind, moeten we een heleboel bussen huren.
Ik ben voor mits op zaterdag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Utrecht
Ik ha er er gister met DW over weer eens een puike meet in het noorden te organiseren.
Heb ik niet op voorraad helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een jeweetwelkater.
Ik gok een 6,1!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
CZ. een hoog cijfer op wiskunde? Nah, daar geloof ik niks van.
Wat had je, meid?.
En is dat je hoogste cijfer?quote:
Dyscalculie enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En is dat je hoogste cijfer?
Gloeiende God zeg.
Mijn hoogste cijfer ooit voor wiskunde was een 9,1. Was in de eerste klas, dat wel. In de bovenbouw kwam ik niet hoger dan een 8,4 (voor statistiek
).
Maar het is erg hoog als je altijd onvoldoendes hebt, dus feli![]()
.
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dyscalculie enzo.
Ik kan gewoon geen wiskunde.
Ik ben wrs veeeeel beter in talen dan jij, dus.
Zelfde als dyslexie maar dan met getallen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)
En ik ben ook al hartstikke goed in talen, hoor. Ik had een 9,9 op mijn eindexamen schrijven voor Engels
.
Wat klink jij ongesteld joh! Alles wel goed?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)
En ik ben ook al hartstikke goed in talen, hoor. Ik had een 9,9 op mijn eindexamen schrijven voor Engels
.
Een 'ojee wat ben ik goed post'...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nou CZ. voelde zich kennelijk aangevallen door mij, kan ik het helpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat klink jij ongesteld joh! Alles wel goed?Lang niet gesproken btw, leuk dat je weer eens langs komt
Zwak excuus, pfft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Het punt is: er zijn zó veel mensen die moeite hebben met wiskunde. Lijden die allemaal aan dyscalculie? Ik had vroeger ook veel moeite met wiskunde, hoor. Heb het tentamen wel gehaald met een 6, maar ik kon over het algemeen leren wat ik wilde, ik haalde maar krap aan een voldoende.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een 'ojee wat ben ik goed post'...Als je de logica van wiskunde niet begrijpt kan ik me best voorstellen dat je daar moeite mee hebt.
Jij ook?quote:
Dit is pas een zwak excuus...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou CZ. voelde zich kennelijk aangevallen door mij, kan ik het helpen.
Ben niet ongesteld, wel lichtelijk geïrriteerd, dus dat zal de reden zijn dat ik zo fel reageerde (sorry CZ.). Iets met vrouwen die mij het hoofd op hol jagen en dan gaan lopen twijfelen, omdat ze me wel toch wel erg jong vinden bladiebla
.
Wil(de) ik idd,quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
Wilde jij geen psychologie studeren ChipsZak?
Dat wordt dan nog leuk met die statistiek :p
Daar heb je een goed .quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
Wilde jij geen psychologie studeren ChipsZak?
Dat wordt dan nog leuk met die statistiek :p
Je loopt er bij zo'n beetje elke studie tegenaan. Is het niet verplicht, dan is het wel erg handig, ook bij Nederlandsquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil(de) ik idd,
Ja, ik weet het.
En op de RuG schijnt het nog het ergste/meeste te zijn ook.
Nouja. Je moet wat.![]()
Wat heb je me toch nieuwsgierig gemaakt naar de artiest in kwestiequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
*speelt at random al zn MP3tjes af
*hoort leuk liefdje
*kijkt welke artiest het is
*zet dat het een artiest is waar hij over een week om deze tijd live bij staat!
Ken je toch niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat heb je me toch nieuwsgierig gemaakt naar de artiest in kwestie
Ook daar moet je goed kunnen rekenen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
Rechten is zo ongeveer de enige studie zonder statistiek
Uhuquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Bekijk de line-up van Pagan Fest! (gok ik!)
Beetje verassend plot of een anti-climax?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:47 schreef nietzman het volgende:
rotten.com met Islamitisch gemekker en een dramatisch muziekje er onder. Broddelwerkje.
Het mist een paar goede seksscenes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Grulez het volgende:
Beetje verassend plot of een anti-climax?
Ik heb net een impressie gezien op het journaal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heeft de helft hem al gezien, en wil de server hier niet vlotten.
Pure propaganda. Film valt me sterk tegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heeft de helft hem al gezien, en wil de server hier niet vlotten.
Bij mij komtie niet verder dan 0% met bufferen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij laadtie echt voor geen meter.
Die heeft WEL een ander huis gevondenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Film gezien. Voor zover het een film te noemen is. Hopen dat iedereen gewoon rustig blijft de komende tijd, zijn we van dit ge-emmer ook weer af.
Ik heb nu afscheidsfeestje van huisgenoot.
Wel behoorlijk bij elkaar geraapt materiaal ook. Inderdaad niet zo schokkend, maar ik denk wél dat er relletjes van komen. Al was het alleen al omdat een bepaalde groep mensen zich al had voorbereid op relletjes en dat dan wel eens kon doorzetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Film ook gezien. (Dank, MM.)
Weinig schokkends, als hier relletjes om komen, ga ik ernstig hard lachen.
waarmee kan je die bekijken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef MaxMark het volgende:
ftp://haxb0x.com:22/Various/ Hier is ie ook te downloaden, heb je 'em binnen 5 minuten.
hoe simpelquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Flv player downloaden.
Typ gewoon: Flv player in op google.
Dat dacht ik.quote:
langspeelplaten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Mwoah, ik heb geloof ik zo ong. wel van alles.Kan me niet voorstellen dat er nóg iets bestaat dat mijn pc niet afspeelt,
tof. volgende keer dat ik bij je thuis ben neem ik mn George Baker casettebandjes meequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn pc is supersonisch. Die heeft een cassettespeler e.d allemaal ingebouwd.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Is goed.
Of wil ik geen George Baker horen?
Klopt. Maar die had 't ook iets harder nodig ivm afstuderen in Utrecht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heeft WEL een ander huis gevonden
[/gemeen]
* Peterselieman pakt de afstandbediening erbij om even wat muziek in Windows Media Center in te stellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn pc is supersonisch. Die heeft een cassettespeler e.d allemaal ingebouwd.
brand de wereld als we morgen wakker worden denk je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:44 schreef freecell het volgende:
Ik ga pitten denk ik.
Als dat zo is, dan heb ik vanavond in ieder geval nog een leuk avondje in de kroegquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brand de wereld als we morgen wakker worden denk je?
Nuh, waarschijnlijk niet. Al is er natuurlijk altijd het risico dat er ergens een kerk aangestoken wordt deze nacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brand de wereld als we morgen wakker worden denk je?
Zolang ze maar van de Drie afblijvenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuh, waarschijnlijk niet. Al is er natuurlijk altijd het risico dat er ergens een kerk aangestoken wordt deze nacht.
Waarom een kerk?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuh, waarschijnlijk niet. Al is er natuurlijk altijd het risico dat er ergens een kerk aangestoken wordt deze nacht.
Mja, geen idee, maar de geschiedenis leert mij dat bij relletjes met moslims de kerken er toch vrij snel aan gaan.quote:
Geschiedenis heeft ook geen statistiekquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
Rechten is zo ongeveer de enige studie zonder statistiek
Ik kan me eigenlijk geen voorvallen herinnerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, geen idee, maar de geschiedenis leert mij dat bij relletjes met moslims de kerken er toch vrij snel aan gaan.
Haha jij kan morgen lekker niet meepraten op het schoolplein.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Lichtelijk laat, maar wat goed Chips!![]()
En dat Fitna ga ik niet kijken, die kerel zakt er maar in.
Tuurlijk wel, ik roep gewoon iets van belachelijk en kliederwerk, veel meer zal het toch niet zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha jij kan morgen lekker niet meepraten op het schoolplein.
Euhh, ja. En wat is je punt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het inlezen in het onderwerp kost net zoveel tijd als het duurt om de gehele film te zien
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is niet zo van de punten
Het laden alleen al duurt geen 2 uur meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormen
Over die film? Waarom zou ik, ik weet welke mafketel hem heeft gemaakt en wat hij duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormen
Ik voel me zwaar vereerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik heb over TARA en freecell gedroomd..
Ochquote:
Nou, 't was een beetje gek. Ik was bij jullie thuis, en jij lag op bed, zwanger uiteraard, en elke keer als iemand je ergens mee wilde helpen riep je: "Laat me met rust!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar vereerd!![]()
Was het een leuke droom?
Zometeen 2 tussenuren,,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
OchBeetje relaxte dag vandaag daar of erg druk?
Hier vandaag oppasmoeder spelen en vanavond met TARA naar mijn zus en zwager toe en daar lekker een nachtje logeren
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, 't was een beetje gek. Ik was bij jullie thuis, en jij lag op bed, zwanger uiteraard, en elke keer als iemand je ergens mee wilde helpen riep je: "Laat me met rust!"
Zal wel komen door wat je laatst zei over dat iedereen nu ineens denkt te weten wat goed voor je is, en dat we het gister ook over de baby hadden. Ik droom echt absurd de laatste dagen...
Nee, niet dat ik weet, en één van m'n dromen was ook bij Do2 thuis, dus dan gaat 't al niet meer op. Too much going on atm, dat is 't waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:56 schreef freecell het volgende:
[..]Geniaal!
Heb je een dikker dekbed of je slaapkamer warmer dan normaal? Daar ga ik altijd absurd van dromen.
Ik heb gister over CZ. gedroomdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik heb over TARA en freecell gedroomd..
wel na 40 uur lessen hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:21 schreef MaxMark het volgende:
In 1 keer je rijbewijs halen is voor loserts
25-30 voor mannen en 35-40 voor vrouwen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Ik had ook 40 uur en in één keer slagen. 40 uur is toch ook gemiddeld?
jajaj dank allenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, goed zo G.! Gefeliciteerd!.
.
Juist niet. Het toont dat je goed bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:21 schreef MaxMark het volgende:
In 1 keer je rijbewijs halen is voor loserts
Geen idee. Ik had meende ik 32 urenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Neeee, echt? Ik maar al die tijd denken dat je zou zakken als je goed bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet. Het toont dat je goed bent
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neeee, echt? Ik maar al die tijd denken dat je zou zakken als je goed bent.
Wehehe, ik zie 'em nu pas. Maar ik moet ook nog evenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet. Het toont dat je goed bent
Ik heb nog geen uren, maar ben wel vaak geslagenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die nog officieel voor zichzelf bij de Kinderbescherming terecht kan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uren, maar ben wel vaak geslagen![]()
![]()
Niet meteen de kinderbescherming bellen![]()
Ai! Balen. Wat heb je?quote:
dat dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef freecell het volgende:
Ik droom ook wel eens over FOK!kers, maar dat zijn dan meer mensen die ik heel goed ken en toevallig op FOK! zitten.
Modje Siem.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo,
Er is over mij gedroomd?
Wat lief. (hoop ik) Waar ging het ovah?
Ik heb ook gedroomd over een fok!ker, maar dat is al een tijdj terug.
Ik heb nog helemaal niet gelestIk mag nog niet lessen.
Komt doordat je zwanger bent. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef freecell het volgende:
Ik droom trouwens helemaal niet veel meer de laatste tijd.Bedenk ik me nu pas.
Mag ik nu ook in PTA komen, omdat ik een rijbewijs hebquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef Dangel het volgende:
Mja
Over een uur heb ik nog maar drie auto's
Jij bent gezelligquote:
En nu? Heb je het geld al?quote:Man die de auto heeft gekocht komt niet opdagen, nu kan ie niet overgeschreven worden
Ik ben nooit gezellig geweestquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent gezellig![]()
[..]
En nu? Heb je het geld al?
Ze zijn wel goedkoopquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Die All Stars zijn iig niks kan ik je zeggen.
Ja, en ze hebben er alleen maar lelijke.quote:
Idd.quote:
Echt alleen maar die?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben er alleen maar lelijke.
Roze met een zwart schedeltj., een zilveren
, een legerprint, en een grijze.
@ DaD; Ja, die zitten er nog wel, maar hebben zoveel haar verloren tijdens het kammen en ze zijn ook al aardig uitgezakt, dus zal ze er binnekort eens uithalen.
Ja, wat een gekut he?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:46 schreef Jesse_ het volgende:
Als ze morgen dan gewone hebben zijn die tegen de tijd dat ik er langs kan vast al weer weg
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
De oortjes van onze poes moeten geamputeerd worden.
The National Bank, een gelegenheidsformatie rond de noorse singer-songwriter Thomas Dybdahl. Erg, erg gaaf optreden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:55 schreef Jesse_ het volgende:
Winschoten is inderdaad pauperig.
En wat is er in de vera vandaag?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
De oortjes van onze poes moeten geamputeerd worden.
Tot vanavond idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot zondag of zo![]()
Of tot straks voor een sleect gezelschap
Inderdaad, net terug uit de stad.quote:
Haha! Kan ik er eentje van je krijgen? Bij mij is alles opquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef JH87 het volgende:
Echt, ben ik net m'n stapel bierkratten aan het herstapelen om wat op te ruimen hier, kom ik nog een volle krat tegen. Dat maakt m'n weekend goed!
Mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mn nieuwe kekke zonnebril.
[ afbeelding ]
Volgens mijn moeder was het vandaag stervensdruk bij de V&Dquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef Jesse_ het volgende:
hoe druk zou het morgen zijn bij de 'superzaterdag' van de V&D?
Nee, moet zuinig aandoen met m'n geldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:35 schreef Bob. het volgende:
De supermarkten zijn nog open hoor Matje, snel!
Je houdt aan het eind van je geld nog een stukje maand over?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:48 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, moet zuinig aandoen met m'n geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |