Ik voel me zwaar vereerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik heb over TARA en freecell gedroomd..
Ochquote:
Nou, 't was een beetje gek. Ik was bij jullie thuis, en jij lag op bed, zwanger uiteraard, en elke keer als iemand je ergens mee wilde helpen riep je: "Laat me met rust!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar vereerd!![]()
Was het een leuke droom?
Zometeen 2 tussenuren,,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
OchBeetje relaxte dag vandaag daar of erg druk?
Hier vandaag oppasmoeder spelen en vanavond met TARA naar mijn zus en zwager toe en daar lekker een nachtje logeren
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, 't was een beetje gek. Ik was bij jullie thuis, en jij lag op bed, zwanger uiteraard, en elke keer als iemand je ergens mee wilde helpen riep je: "Laat me met rust!"
Zal wel komen door wat je laatst zei over dat iedereen nu ineens denkt te weten wat goed voor je is, en dat we het gister ook over de baby hadden. Ik droom echt absurd de laatste dagen...
Nee, niet dat ik weet, en één van m'n dromen was ook bij Do2 thuis, dus dan gaat 't al niet meer op. Too much going on atm, dat is 't waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:56 schreef freecell het volgende:
[..]Geniaal!
Heb je een dikker dekbed of je slaapkamer warmer dan normaal? Daar ga ik altijd absurd van dromen.
Ik heb gister over CZ. gedroomdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik heb over TARA en freecell gedroomd..
wel na 40 uur lessen hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:21 schreef MaxMark het volgende:
In 1 keer je rijbewijs halen is voor loserts
25-30 voor mannen en 35-40 voor vrouwen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Ik had ook 40 uur en in één keer slagen. 40 uur is toch ook gemiddeld?
jajaj dank allenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, goed zo G.! Gefeliciteerd!.
.
Juist niet. Het toont dat je goed bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:21 schreef MaxMark het volgende:
In 1 keer je rijbewijs halen is voor loserts
Geen idee. Ik had meende ik 32 urenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Neeee, echt? Ik maar al die tijd denken dat je zou zakken als je goed bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet. Het toont dat je goed bent
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neeee, echt? Ik maar al die tijd denken dat je zou zakken als je goed bent.
Wehehe, ik zie 'em nu pas. Maar ik moet ook nog evenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet. Het toont dat je goed bent
Ik heb nog geen uren, maar ben wel vaak geslagenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |