hoe simpelquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Flv player downloaden.
Typ gewoon: Flv player in op google.
Dat dacht ik.quote:
langspeelplaten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Mwoah, ik heb geloof ik zo ong. wel van alles.Kan me niet voorstellen dat er nóg iets bestaat dat mijn pc niet afspeelt,
tof. volgende keer dat ik bij je thuis ben neem ik mn George Baker casettebandjes meequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn pc is supersonisch. Die heeft een cassettespeler e.d allemaal ingebouwd.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Is goed.
Of wil ik geen George Baker horen?
Klopt. Maar die had 't ook iets harder nodig ivm afstuderen in Utrecht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heeft WEL een ander huis gevonden
[/gemeen]
* Peterselieman pakt de afstandbediening erbij om even wat muziek in Windows Media Center in te stellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn pc is supersonisch. Die heeft een cassettespeler e.d allemaal ingebouwd.
brand de wereld als we morgen wakker worden denk je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:44 schreef freecell het volgende:
Ik ga pitten denk ik.
Als dat zo is, dan heb ik vanavond in ieder geval nog een leuk avondje in de kroegquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brand de wereld als we morgen wakker worden denk je?
Nuh, waarschijnlijk niet. Al is er natuurlijk altijd het risico dat er ergens een kerk aangestoken wordt deze nacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brand de wereld als we morgen wakker worden denk je?
Zolang ze maar van de Drie afblijvenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuh, waarschijnlijk niet. Al is er natuurlijk altijd het risico dat er ergens een kerk aangestoken wordt deze nacht.
Waarom een kerk?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuh, waarschijnlijk niet. Al is er natuurlijk altijd het risico dat er ergens een kerk aangestoken wordt deze nacht.
Mja, geen idee, maar de geschiedenis leert mij dat bij relletjes met moslims de kerken er toch vrij snel aan gaan.quote:
Geschiedenis heeft ook geen statistiekquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
Rechten is zo ongeveer de enige studie zonder statistiek
Ik kan me eigenlijk geen voorvallen herinnerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, geen idee, maar de geschiedenis leert mij dat bij relletjes met moslims de kerken er toch vrij snel aan gaan.
Haha jij kan morgen lekker niet meepraten op het schoolplein.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Lichtelijk laat, maar wat goed Chips!![]()
En dat Fitna ga ik niet kijken, die kerel zakt er maar in.
Tuurlijk wel, ik roep gewoon iets van belachelijk en kliederwerk, veel meer zal het toch niet zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha jij kan morgen lekker niet meepraten op het schoolplein.
Euhh, ja. En wat is je punt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het inlezen in het onderwerp kost net zoveel tijd als het duurt om de gehele film te zien
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is niet zo van de punten
Het laden alleen al duurt geen 2 uur meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormen
Over die film? Waarom zou ik, ik weet welke mafketel hem heeft gemaakt en wat hij duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormen
Ik voel me zwaar vereerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik heb over TARA en freecell gedroomd..
Ochquote:
Nou, 't was een beetje gek. Ik was bij jullie thuis, en jij lag op bed, zwanger uiteraard, en elke keer als iemand je ergens mee wilde helpen riep je: "Laat me met rust!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar vereerd!![]()
Was het een leuke droom?
Zometeen 2 tussenuren,,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
OchBeetje relaxte dag vandaag daar of erg druk?
Hier vandaag oppasmoeder spelen en vanavond met TARA naar mijn zus en zwager toe en daar lekker een nachtje logeren
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, 't was een beetje gek. Ik was bij jullie thuis, en jij lag op bed, zwanger uiteraard, en elke keer als iemand je ergens mee wilde helpen riep je: "Laat me met rust!"
Zal wel komen door wat je laatst zei over dat iedereen nu ineens denkt te weten wat goed voor je is, en dat we het gister ook over de baby hadden. Ik droom echt absurd de laatste dagen...
Nee, niet dat ik weet, en één van m'n dromen was ook bij Do2 thuis, dus dan gaat 't al niet meer op. Too much going on atm, dat is 't waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:56 schreef freecell het volgende:
[..]Geniaal!
Heb je een dikker dekbed of je slaapkamer warmer dan normaal? Daar ga ik altijd absurd van dromen.
Ik heb gister over CZ. gedroomdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik heb over TARA en freecell gedroomd..
wel na 40 uur lessen hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:21 schreef MaxMark het volgende:
In 1 keer je rijbewijs halen is voor loserts
25-30 voor mannen en 35-40 voor vrouwen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Ik had ook 40 uur en in één keer slagen. 40 uur is toch ook gemiddeld?
jajaj dank allenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, goed zo G.! Gefeliciteerd!.
.
Juist niet. Het toont dat je goed bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:21 schreef MaxMark het volgende:
In 1 keer je rijbewijs halen is voor loserts
Geen idee. Ik had meende ik 32 urenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Neeee, echt? Ik maar al die tijd denken dat je zou zakken als je goed bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet. Het toont dat je goed bent
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neeee, echt? Ik maar al die tijd denken dat je zou zakken als je goed bent.
Wehehe, ik zie 'em nu pas. Maar ik moet ook nog evenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Juist niet. Het toont dat je goed bent
Ik heb nog geen uren, maar ben wel vaak geslagenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |