Ik kan me eigenlijk geen voorvallen herinnerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, geen idee, maar de geschiedenis leert mij dat bij relletjes met moslims de kerken er toch vrij snel aan gaan.
Haha jij kan morgen lekker niet meepraten op het schoolplein.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Lichtelijk laat, maar wat goed Chips!![]()
En dat Fitna ga ik niet kijken, die kerel zakt er maar in.
Tuurlijk wel, ik roep gewoon iets van belachelijk en kliederwerk, veel meer zal het toch niet zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha jij kan morgen lekker niet meepraten op het schoolplein.
Euhh, ja. En wat is je punt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het inlezen in het onderwerp kost net zoveel tijd als het duurt om de gehele film te zien
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is niet zo van de punten
Het laden alleen al duurt geen 2 uur meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormen
Over die film? Waarom zou ik, ik weet welke mafketel hem heeft gemaakt en wat hij duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je de film kunt zien in een zeer kort tijdsbestek en dat je dan een goede mening kunt vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |