Leg dat laatste eens uit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef JH87 het volgende:
Goede wiskundecijfers, spencers en altijd en eeuwig op dezelfde kamer blijven steken omdat niemand je wil hebben.![]()
Enfin. Tvp.
CZ cq. aSj: Nice job!
Utrechtquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef RealZeus het volgende:
tvp en spam
R&P meet vrijdag 2 mei in UtrechtMeets zijn tof
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Idd goed bezig aSj!
spencers zijn tofquote:
Als we op reis gaan met iedereen die jou tof vind, moeten we een heleboel bussen huren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, iemand die blij met me is.
Jij wel één van die van mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef maok het volgende:
[..]
A, jij bent echt niet mijn favo fok!ker
![]()
![]()
Is dat per definitie wel positief?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als we op reis gaan met iedereen die jou tof vind, moeten we een heleboel bussen huren.
Ik ben voor mits op zaterdag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Utrecht
Ik ha er er gister met DW over weer eens een puike meet in het noorden te organiseren.
Heb ik niet op voorraad helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een jeweetwelkater.
Ik gok een 6,1!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
CZ. een hoog cijfer op wiskunde? Nah, daar geloof ik niks van.
Wat had je, meid?.
En is dat je hoogste cijfer?quote:
Dyscalculie enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En is dat je hoogste cijfer?
Gloeiende God zeg.
Mijn hoogste cijfer ooit voor wiskunde was een 9,1. Was in de eerste klas, dat wel. In de bovenbouw kwam ik niet hoger dan een 8,4 (voor statistiek
).
Maar het is erg hoog als je altijd onvoldoendes hebt, dus feli![]()
.
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dyscalculie enzo.
Ik kan gewoon geen wiskunde.
Ik ben wrs veeeeel beter in talen dan jij, dus.
Zelfde als dyslexie maar dan met getallen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)
En ik ben ook al hartstikke goed in talen, hoor. Ik had een 9,9 op mijn eindexamen schrijven voor Engels
.
Wat klink jij ongesteld joh! Alles wel goed?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)
En ik ben ook al hartstikke goed in talen, hoor. Ik had een 9,9 op mijn eindexamen schrijven voor Engels
.
Een 'ojee wat ben ik goed post'...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nou CZ. voelde zich kennelijk aangevallen door mij, kan ik het helpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat klink jij ongesteld joh! Alles wel goed?Lang niet gesproken btw, leuk dat je weer eens langs komt
Zwak excuus, pfft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Het punt is: er zijn zó veel mensen die moeite hebben met wiskunde. Lijden die allemaal aan dyscalculie? Ik had vroeger ook veel moeite met wiskunde, hoor. Heb het tentamen wel gehaald met een 6, maar ik kon over het algemeen leren wat ik wilde, ik haalde maar krap aan een voldoende.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een 'ojee wat ben ik goed post'...Als je de logica van wiskunde niet begrijpt kan ik me best voorstellen dat je daar moeite mee hebt.
Jij ook?quote:
Dit is pas een zwak excuus...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou CZ. voelde zich kennelijk aangevallen door mij, kan ik het helpen.
Ben niet ongesteld, wel lichtelijk geïrriteerd, dus dat zal de reden zijn dat ik zo fel reageerde (sorry CZ.). Iets met vrouwen die mij het hoofd op hol jagen en dan gaan lopen twijfelen, omdat ze me wel toch wel erg jong vinden bladiebla
.
Wil(de) ik idd,quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
Wilde jij geen psychologie studeren ChipsZak?
Dat wordt dan nog leuk met die statistiek :p
Daar heb je een goed .quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
Wilde jij geen psychologie studeren ChipsZak?
Dat wordt dan nog leuk met die statistiek :p
Je loopt er bij zo'n beetje elke studie tegenaan. Is het niet verplicht, dan is het wel erg handig, ook bij Nederlandsquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil(de) ik idd,
Ja, ik weet het.
En op de RuG schijnt het nog het ergste/meeste te zijn ook.
Nouja. Je moet wat.![]()
Wat heb je me toch nieuwsgierig gemaakt naar de artiest in kwestiequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
*speelt at random al zn MP3tjes af
*hoort leuk liefdje
*kijkt welke artiest het is
*zet dat het een artiest is waar hij over een week om deze tijd live bij staat!
Ken je toch niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat heb je me toch nieuwsgierig gemaakt naar de artiest in kwestie
Ook daar moet je goed kunnen rekenen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
Rechten is zo ongeveer de enige studie zonder statistiek
Uhuquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Bekijk de line-up van Pagan Fest! (gok ik!)
Beetje verassend plot of een anti-climax?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:47 schreef nietzman het volgende:
rotten.com met Islamitisch gemekker en een dramatisch muziekje er onder. Broddelwerkje.
Het mist een paar goede seksscenes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Grulez het volgende:
Beetje verassend plot of een anti-climax?
Ik heb net een impressie gezien op het journaal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heeft de helft hem al gezien, en wil de server hier niet vlotten.
Pure propaganda. Film valt me sterk tegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom heeft de helft hem al gezien, en wil de server hier niet vlotten.
Bij mij komtie niet verder dan 0% met bufferen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij laadtie echt voor geen meter.
Die heeft WEL een ander huis gevondenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Film gezien. Voor zover het een film te noemen is. Hopen dat iedereen gewoon rustig blijft de komende tijd, zijn we van dit ge-emmer ook weer af.
Ik heb nu afscheidsfeestje van huisgenoot.
Wel behoorlijk bij elkaar geraapt materiaal ook. Inderdaad niet zo schokkend, maar ik denk wél dat er relletjes van komen. Al was het alleen al omdat een bepaalde groep mensen zich al had voorbereid op relletjes en dat dan wel eens kon doorzetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Film ook gezien. (Dank, MM.)
Weinig schokkends, als hier relletjes om komen, ga ik ernstig hard lachen.
waarmee kan je die bekijken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef MaxMark het volgende:
ftp://haxb0x.com:22/Various/ Hier is ie ook te downloaden, heb je 'em binnen 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |