Leg dat laatste eens uit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef JH87 het volgende:
Goede wiskundecijfers, spencers en altijd en eeuwig op dezelfde kamer blijven steken omdat niemand je wil hebben.![]()
Enfin. Tvp.
CZ cq. aSj: Nice job!
Utrechtquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef RealZeus het volgende:
tvp en spam
R&P meet vrijdag 2 mei in UtrechtMeets zijn tof
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Idd goed bezig aSj!
spencers zijn tofquote:
Als we op reis gaan met iedereen die jou tof vind, moeten we een heleboel bussen huren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, iemand die blij met me is.
Jij wel één van die van mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef maok het volgende:
[..]
A, jij bent echt niet mijn favo fok!ker
![]()
![]()
Is dat per definitie wel positief?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als we op reis gaan met iedereen die jou tof vind, moeten we een heleboel bussen huren.
Ik ben voor mits op zaterdag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Utrecht
Ik ha er er gister met DW over weer eens een puike meet in het noorden te organiseren.
Heb ik niet op voorraad helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een jeweetwelkater.
Ik gok een 6,1!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
CZ. een hoog cijfer op wiskunde? Nah, daar geloof ik niks van.
Wat had je, meid?.
En is dat je hoogste cijfer?quote:
Dyscalculie enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En is dat je hoogste cijfer?
Gloeiende God zeg.
Mijn hoogste cijfer ooit voor wiskunde was een 9,1. Was in de eerste klas, dat wel. In de bovenbouw kwam ik niet hoger dan een 8,4 (voor statistiek
).
Maar het is erg hoog als je altijd onvoldoendes hebt, dus feli![]()
.
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dyscalculie enzo.
Ik kan gewoon geen wiskunde.
Ik ben wrs veeeeel beter in talen dan jij, dus.
Zelfde als dyslexie maar dan met getallen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)
En ik ben ook al hartstikke goed in talen, hoor. Ik had een 9,9 op mijn eindexamen schrijven voor Engels
.
Wat klink jij ongesteld joh! Alles wel goed?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat dyscalculie een echt bestaande aandoening en is het echt bewezen dat jij dat hebt? ( het klinkt namelijk als een zwak excuus)
En ik ben ook al hartstikke goed in talen, hoor. Ik had een 9,9 op mijn eindexamen schrijven voor Engels
.
Een 'ojee wat ben ik goed post'...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nou CZ. voelde zich kennelijk aangevallen door mij, kan ik het helpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat klink jij ongesteld joh! Alles wel goed?Lang niet gesproken btw, leuk dat je weer eens langs komt
Zwak excuus, pfft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Het punt is: er zijn zó veel mensen die moeite hebben met wiskunde. Lijden die allemaal aan dyscalculie? Ik had vroeger ook veel moeite met wiskunde, hoor. Heb het tentamen wel gehaald met een 6, maar ik kon over het algemeen leren wat ik wilde, ik haalde maar krap aan een voldoende.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een 'ojee wat ben ik goed post'...Als je de logica van wiskunde niet begrijpt kan ik me best voorstellen dat je daar moeite mee hebt.
Jij ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |