Volgens mij ben ik de enige hier die nog officieel voor zichzelf bij de Kinderbescherming terecht kan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uren, maar ben wel vaak geslagen![]()
![]()
Niet meteen de kinderbescherming bellen![]()
Ai! Balen. Wat heb je?quote:
dat dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef freecell het volgende:
Ik droom ook wel eens over FOK!kers, maar dat zijn dan meer mensen die ik heel goed ken en toevallig op FOK! zitten.
Modje Siem.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo,
Er is over mij gedroomd?
Wat lief. (hoop ik) Waar ging het ovah?
Ik heb ook gedroomd over een fok!ker, maar dat is al een tijdj terug.
Ik heb nog helemaal niet gelestIk mag nog niet lessen.
Komt doordat je zwanger bent. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef freecell het volgende:
Ik droom trouwens helemaal niet veel meer de laatste tijd.Bedenk ik me nu pas.
Mag ik nu ook in PTA komen, omdat ik een rijbewijs hebquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef Dangel het volgende:
Mja
Over een uur heb ik nog maar drie auto's
Jij bent gezelligquote:
En nu? Heb je het geld al?quote:Man die de auto heeft gekocht komt niet opdagen, nu kan ie niet overgeschreven worden
Ik ben nooit gezellig geweestquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent gezellig![]()
[..]
En nu? Heb je het geld al?
Ze zijn wel goedkoopquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Die All Stars zijn iig niks kan ik je zeggen.
Ja, en ze hebben er alleen maar lelijke.quote:
Idd.quote:
Echt alleen maar die?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben er alleen maar lelijke.
Roze met een zwart schedeltj., een zilveren
, een legerprint, en een grijze.
@ DaD; Ja, die zitten er nog wel, maar hebben zoveel haar verloren tijdens het kammen en ze zijn ook al aardig uitgezakt, dus zal ze er binnekort eens uithalen.
Ja, wat een gekut he?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:46 schreef Jesse_ het volgende:
Als ze morgen dan gewone hebben zijn die tegen de tijd dat ik er langs kan vast al weer weg
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
De oortjes van onze poes moeten geamputeerd worden.
The National Bank, een gelegenheidsformatie rond de noorse singer-songwriter Thomas Dybdahl. Erg, erg gaaf optreden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:55 schreef Jesse_ het volgende:
Winschoten is inderdaad pauperig.
En wat is er in de vera vandaag?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
De oortjes van onze poes moeten geamputeerd worden.
Tot vanavond idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot zondag of zo![]()
Of tot straks voor een sleect gezelschap
Inderdaad, net terug uit de stad.quote:
Haha! Kan ik er eentje van je krijgen? Bij mij is alles opquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef JH87 het volgende:
Echt, ben ik net m'n stapel bierkratten aan het herstapelen om wat op te ruimen hier, kom ik nog een volle krat tegen. Dat maakt m'n weekend goed!
Mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mn nieuwe kekke zonnebril.
[ afbeelding ]
Volgens mijn moeder was het vandaag stervensdruk bij de V&Dquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef Jesse_ het volgende:
hoe druk zou het morgen zijn bij de 'superzaterdag' van de V&D?
Nee, moet zuinig aandoen met m'n geldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:35 schreef Bob. het volgende:
De supermarkten zijn nog open hoor Matje, snel!
Je houdt aan het eind van je geld nog een stukje maand over?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:48 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, moet zuinig aandoen met m'n geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |