Idem, maar dan 3 kwartier later.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef maok het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Ow, dat kan soms heel goed! Toen een hele goede vriend van ons was overleden, hebben we in de week erna nog nooit oveel gehuild in één week. Maar volgens mij ook nog nooit zoveel gelachen om herinneringen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:07 schreef JH87 het volgende:
Hallo. Rare avond. Ineens oma van huisgenoot dood en toch ineens hele gezellige avond. Nou ja. Bedtijd.
Ik weet het, heb dit soort dingen maar al te vaak meegemaakt. Maar dit was toch een beetje een vreemde avond. Nou ja, goedemorgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat kan soms heel goed! Toen een hele goede vriend van ons was overleden, hebben we in de week erna nog nooit oveel gehuild in één week. Maar volgens mij ook nog nooit zoveel gelachen om herinneringen.
Het roept gewoon een emotionele reactie op en dan komen er allerlei emoties voorbij. Daarom is het vaak ook zo gezellig aan de koffie en cake na een begrafenis.
Goedemorgen trouwens
Dat is wél een gezondere oplossing!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:04 schreef Bob. het volgende:
Of vaker sporten! Dan heb je daar ook niet meer zo'n last van!
Hardlopen kan toch prķma met dit weer?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:18 schreef JH87 het volgende:
Ik wacht nog steeds op goed weer zodat ik weer kan gaan hardlopen.
Het regent niet, het is prima weer!quote:
Uiteraard! Kom maar opquote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie wil een foto van mijn dikke buik zien?
smoesjesquote:
Moet ie eerst gemaakt wordenquote:
Bij die naaktfoto had ik nog geen buik, dat is van de laatste maandenquote:Op zondag 16 maart 2008 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
We hebben de rest toch ookal gezien, dat kan er ook wel bij.
ik zei geen commentaar!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef Bob. het volgende:
Oh noes, Alex zijn buik is stuk.
Dat heb ik dus ook ongeveerquote:Op zondag 16 maart 2008 10:30 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
ik had gewoon in de f1 manager in de race geen enkele punt, misschien nog wat strafpunten straks...
Maar het was wel een leuke race...
noem je maok nu al custard?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:32 schreef 2cv het volgende:
Mijn buik zat heel even vol. I love custard enzo !
Oh gatver, ziekenhuistraumas.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:32 schreef 2cv het volgende:
Mijn buik zat heel even vol. I love custard enzo !
Daar hebben ze geen custard hoor. Wel andere brijtjes en papjesquote:
Nou, toch echt wel. Custardpudding. Ik ga al nekken als ik er aan denk.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen custard hoor. Wel andere brijtjes en papjes
Mij loopt het water in de mond. Een liter custardpudding is heerlijk als toetjequote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, toch echt wel. Custardpudding. Ik ga al nekken als ik er aan denk.
Hallo.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hOi aSj
Tof. Ik had goed gekookt dus mocht vaker komen.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef Bob. het volgende:
He JH, hoe was je eten met oranje verzinsel?
Pakketje afbakbroodjes halen met jam, kaas, ei e.d. en versgeperste sap?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh. Iemand ideeėn voor een paaslunch of -diner?
Tadįį, daar heb je een idee voor een toetje bij het dinerquote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdikke, nu heb ik zin in chooladefondue. Met soesjes en aardbeien en stukjes appel en en en en...
Een lijk aan een kruis!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh. Iemand ideeėn voor een paaslunch of -diner?
Wel een erg goed begin.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nog maar wat in het wilde weg te roepen hoor. Do2 zal de boodschappen moeten doen, dus hij moet het ook nog maar goed vinden. Scones en chocoladefondue vormen iig nog niet echt een maaltijd hč?.
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah, dat geeft zoveel troep.
Ervaringsexpert?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef JH87 het volgende:
En een lijk zal ook niet echt goed smaken denk ik. Of het moet nog redelijk vers zijn en goed gebraden worden.
Ja, jij moet toch weten wat voor hekel ik daar aan heb!quote:
Ben je ziek ofzo? Je bent nog niet in m'n fobo wezen neuzen (update, maar niks bijzonders, hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hajhaj.
Ik heb chocolade paaseitjes en ik wil wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:30 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zo een engels presentatie en ik wil niet.
Ja, nou, ik ging gisteren met een oranje verzinsel eten. Gaat een andere huisgenoot met wie ik vanavond naar Hasret zou gaan gisteren naar Hasret. Dat verzin je toch niet!quote:
Dan gaat ie maar 2 keer achterelkaarquote:Op maandag 17 maart 2008 17:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ging gisteren met een oranje verzinsel eten. Gaat een andere huisgenoot met wie ik vanavond naar Hasret zou gaan gisteren naar Hasret. Dat verzin je toch niet!
selnerd?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef JH87 het volgende:
Respect voor mijn persuasieve skills. Ik ga lekker naar Hasret. NU.![]()
Eigenwijze ganggenoot gaat gewoon naar de winkel. Paupers.![]()
die hagel had ik toen ik de bus inlaadde bij de gammaquote:Op maandag 17 maart 2008 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Argh kut. M'n dag begon al rot zonder Brinta en met een lekke band, vervolgens heb ik in de UB veel te weinig gedaan, en toen ik net wilde gaan hardlopen begon het te hagelen, dus nu heb ik een uur op de bank gelegen met de Cosmopolitan. Bah.
Dat zal wel die hoge flat zijn. Zijn de flatfeesten daar nog steeds zo berucht?quote:
1 voordeel: je hebt voor een prikkie razendsnel Hinternetquote:Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef JH87 het volgende:
Maar zeker. Liep weer mooi uit de hand afgelopen jaar.
En daar woon ik idd.
Het Koffiemeisje jaquote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] 1369 ringfoto's
iemand van hier is nog steeds erg populair in de PTA SC
Leuke bijnaam, ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] 1369 ringfoto's
iemand van hier is nog steeds erg populair in de PTA SC
Ben ik ook nog de enige naakte vrouw in je huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige keer dat er koffie in mn huis was
euh, geen idee wat maok en lyssa hebben gedaan op de mometen dat ik zat te poepen, mar ik gok het wel jaquote:Op maandag 17 maart 2008 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik ook nog de enige naakte vrouw in je huis?.
nouou.......quote:Op maandag 17 maart 2008 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, geen idee wat maok en lyssa hebben gedaan op de mometen dat ik zat te poepen, mar ik gok het wel ja![]()
* Alexxxxx denkt eens ernstig na welke andere vrouwen hij nog in huis heeft gehad
Wietsquote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef Wiets het volgende:
selwerd![]()
![]()
En zijn hier lieve mensen die me een beetje willen helpen? Ik bedoel een Nietzman ofzo, of een andere creative photoshop held??
daarzo
hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje
Jou bedenkelijke blik heeft er iig voor gezorgd dat ik niet ter plekke mn broek uit trok in de huiskamer afgelopen zaterdagquote:
Je klinkt frans, heb je soms ook net naar asterix en obelix gekeken?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour!
tpescrequote:Op maandag 17 maart 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar wel 179 franse woordjes geleerd.
Waar heb je de pizza gehaald?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Bob. het volgende:
Pizza is lekker.
dat is zwaar balen zeg. Ik hoorde gisteren van de onderbuurman dat ze bij hun door het raampje van de kelder zijn gekropen, en toen met drie fietsen via de normale uitgang zijn vertrokken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:54 schreef MaxMark het volgende:
Mn huisgenoot is nu binnen bijna een maand drie keer zn fiets kwijt. Gewoon elke keer bij ons voor het huis gejat
Dat dachten wij ook al, na de tweede keer. Wat ook nog een optie is, is dat ze alleen die van hem meenemen omdat die niet gegraveerd zijn. Die van mij en andere huisgenoot zijn dat wel.quote:
We zaten al te denken om stiekem ergens een camera op te hangen, alleen is daar niet echt een geschikte plek voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Mss kun je gaan patrouilleren of zo!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:45 schreef JH87 het volgende:
Mja, is niet grappig als je een fiets dan niet terugbrengt. Ik heb ook wel eens een kamerdeur van iemand gejat toen-ie onder de douche stond, maar die hebben we later die dag wel gewoon netjes teruggegeven.
Doe eens een gokquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je wat ik écht verbazingwekkend spul vind? Weak nail hardener! Ik kon m'n nagels altijd gemakkelijk dubbelklappen door er alleen maar naar te blazen, zo'n beetje, en nu gebruik ik sinds twee weken dat spul, en ze zijn als beton! Hoe kįn dat nou?
Weet jij het?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:45 schreef JH87 het volgende:
Daar lijkt het wel op.
Mja, is niet grappig als je een fiets dan niet terugbrengt. Ik heb ook wel eens een kamerdeur van iemand gejat toen-ie onder de douche stond, maar die hebben we later die dag wel gewoon netjes teruggegeven.
Gekutseld nog wel?quote:
Ja, weet je wat voor k*t programma photoshop is? Ik heb dan ook een ander programma gebruiktquote:
Joost in allesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef JAY-T het volgende:
Wie weet een adresje voor goedkope fietsen in de stad?
M'n fiets is een tijdje geleden gejat, en heb sinsdien alles lopend en met de bus afgelegd, maar een fiets zou toch wel weer handig zijn
Ik praat tegen je op msn maar je zegt niets terug.quote:
wellusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik praat tegen je op msn maar je zegt niets terug..
't Grappige is dat eigenlijk de enige manier om fatsoenlijk op dat terrein te komen met de fiets is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
En anders de milieudienst, iedere laatste vrijdag vd maand om 9u 's ochtends oid.
Mag je al bijna afrijden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef Grulez het volgende:
Autolessen ging trouwens lachwekkend goedMag ook wel na zoveel uur, maar dan juist
heheh dat zeg ik lekker niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer volgende week? Gaan we duimen!
Die suļcidale fietsers in Groningen zijn ergerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Dat schiet al mooi op dus.
Heb een hekel aan lesauto's, omdat ze zich meestal wat sloom door het verkeer bewegen
ik was dus heel goed bezig voor de ub langs op die keienweg op spitsuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef maok het volgende:
[..]
Die suļcidale fietsers in Groningen zijn ergerLesauto's houden zich tenminste (meestal) netjes aan de verkeersregels.
Je moet weten wat je doet en de meesten weten dat niet. Op een drukke dag met behoorlijke snelheid tussen allerlei overstekende mensen doorfietsen is leuk. Deed dat vroeger altijd in Leeuwardenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef maok het volgende:
Die suļcidale fietsers in Groningen zijn erger![]()
Het zou niet best zijn als ze het niet deden.quote:Lesauto's houden zich tenminste (meestal) netjes aan de verkeersregels.
Wel irritant dat mensen voorrang op je nemen, omdat jij toch wel stopt... soms heb je echt zin om ff gas bij te geven...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als ze het niet deden.
Oh, dus jij bent één van die klootzakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet weten wat je doet en de meesten weten dat niet. Op een drukke dag met behoorlijke snelheid tussen allerlei overstekende mensen doorfietsen is leuk. Deed dat vroeger altijd in Leeuwarden![]()
Oei, dat vond ik ook lastig altijd ja. Op het Damsterdiep heb ik nog wel eens een fietser écht bijna onder de lesauto gehad. Ik uit reflex aan m'n stuur rukken waardoor we op de andere weghelft terechtkwamen, m'n rijleraar die uit woede bijna door het dak vloog.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik was dus heel goed bezig voor de ub langs op die keienweg op spitsuur.
Heul niet. Ik fiets alleen waar het mag en ja als mensen niet uitkijken bij het oversteken van een weg dan mogen ze dat soms best weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent één van die klootzakken.
Zo zijn fietsers, wen er maar aan. Gewoon een keer 'per ongeluk' licht aantikken met je bumperquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wel irritant dat mensen voorrang op je nemen, omdat jij toch wel stopt... soms heb je echt zin om ff gas bij te geven...
Is erg gevaarlijk. Heb het een keer gehad op een moment dat er totaal geen aanleiding voor was, namelijk op een rustige weg. Gelukkig kon ik mijn fiets nog overeind houden. Wel was ik na dat moment behoorlijk kwaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:38 schreef maok het volgende:
[..]
Zo zijn fietsers, wen er maar aan. Gewoon een keer 'per ongeluk' licht aantikken met je bumper
Gelukkig, ik begon je al voor een heel eng iemand aan te zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef maok het volgende:
Zou ik ook niet doen hoor.
Ik heb het gisteren gegeten, dus de komende week zul je me er sowieso niet meer over horen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Het woord Pizza komt verbazingwekkend veel terug in dit topic.
Alleen die gedachte alquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef maok het volgende:
Zou ik ook niet doen hoor.
Idd. www.hetedownloads.com, wtf.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
zitten weer aparte google ads tussen
Hij is wel online!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet voor het einde van volgende week 15 pagina's voltypen, dus ik zit volop te SOGgen uiteraard, en nu las ik een beetje at random door oude Groningentopics, en in deel 49 beloofde Sebasser dat ie nog een keertje met mij zou gaan dansen. Sebasser, waar ben je?.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een meet op een plek waar je kunt zitten kletsen én dansen?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit heb staan dansen in het plantsoen.
Unfortunately, we lack the most essential one.quote:
Sex.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Unfortunately, we lack the most essential one.
Waar zie jij seks in het rijtje 'plantsoen, zon, bier'?quote:
Op het moment schijnt hier de zon toch best pittig moet ik zeggen, ik ging zowaar zweten toen ik de kattenbak ging verschonen in mn badjasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde de zon mensen! Met bier in 't plantsoen is niet leuk als het niet lekker weer is!
En dan krijg ķk altijd het verwijt te veel aan seks te denken.
Stel je niet aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, het lijkt mij nog steeds niet fijn om nu in een zomerjurkje in 't plantsoen te liggen hoor.
Mja, het is nog maar maartquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, het lijkt mij nog steeds niet fijn om nu in een zomerjurkje in 't plantsoen te liggen hoor.
Heet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel alvast een toffe hotpants gekocht om in te hardlopen als het straks lekker weer is.
Hopelijk niet te langquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Plantsoenmeets.Ik heb er nu al zin in, maar we zullen nog even moeten wachten denkk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel alvast een toffe hotpants gekocht om in te hardlopen als het straks lekker weer is.
quote:
Helaas niet voor langquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:27 schreef Bob. het volgende:
Oeh ja zon. Park.![]()
Al begin het weer van vandaag er al wel een beetje op te lijken!
Ja, gezien het Nederlandse weer zal het zo wel weer opeens gaan hagelen ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas niet voor lang![]()
Vind de zon wel even lekker
Maartse buienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
We krijgen sneeuw tijdens de paasdagen. Dat zegt wel weer genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |