Idem, maar dan 3 kwartier later.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef maok het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Ow, dat kan soms heel goed! Toen een hele goede vriend van ons was overleden, hebben we in de week erna nog nooit oveel gehuild in één week. Maar volgens mij ook nog nooit zoveel gelachen om herinneringen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:07 schreef JH87 het volgende:
Hallo. Rare avond. Ineens oma van huisgenoot dood en toch ineens hele gezellige avond. Nou ja. Bedtijd.
Ik weet het, heb dit soort dingen maar al te vaak meegemaakt. Maar dit was toch een beetje een vreemde avond. Nou ja, goedemorgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat kan soms heel goed! Toen een hele goede vriend van ons was overleden, hebben we in de week erna nog nooit oveel gehuild in één week. Maar volgens mij ook nog nooit zoveel gelachen om herinneringen.
Het roept gewoon een emotionele reactie op en dan komen er allerlei emoties voorbij. Daarom is het vaak ook zo gezellig aan de koffie en cake na een begrafenis.
Goedemorgen trouwens
Dat is wél een gezondere oplossing!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:04 schreef Bob. het volgende:
Of vaker sporten! Dan heb je daar ook niet meer zo'n last van!
Hardlopen kan toch príma met dit weer?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:18 schreef JH87 het volgende:
Ik wacht nog steeds op goed weer zodat ik weer kan gaan hardlopen.
Het regent niet, het is prima weer!quote:
Uiteraard! Kom maar opquote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie wil een foto van mijn dikke buik zien?
smoesjesquote:
Moet ie eerst gemaakt wordenquote:
Bij die naaktfoto had ik nog geen buik, dat is van de laatste maandenquote:Op zondag 16 maart 2008 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
We hebben de rest toch ookal gezien, dat kan er ook wel bij.
ik zei geen commentaar!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef Bob. het volgende:
Oh noes, Alex zijn buik is stuk.
Dat heb ik dus ook ongeveerquote:Op zondag 16 maart 2008 10:30 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
ik had gewoon in de f1 manager in de race geen enkele punt, misschien nog wat strafpunten straks...
Maar het was wel een leuke race...
noem je maok nu al custard?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:32 schreef 2cv het volgende:
Mijn buik zat heel even vol. I love custard enzo !
Oh gatver, ziekenhuistraumas.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:32 schreef 2cv het volgende:
Mijn buik zat heel even vol. I love custard enzo !
Daar hebben ze geen custard hoor. Wel andere brijtjes en papjesquote:
Nou, toch echt wel. Custardpudding. Ik ga al nekken als ik er aan denk.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen custard hoor. Wel andere brijtjes en papjes
Mij loopt het water in de mond. Een liter custardpudding is heerlijk als toetjequote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, toch echt wel. Custardpudding. Ik ga al nekken als ik er aan denk.
Hallo.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hOi aSj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |