Op het moment schijnt hier de zon toch best pittig moet ik zeggen, ik ging zowaar zweten toen ik de kattenbak ging verschonen in mn badjasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde de zon mensen! Met bier in 't plantsoen is niet leuk als het niet lekker weer is!
En dan krijg ík altijd het verwijt te veel aan seks te denken.
Stel je niet aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, het lijkt mij nog steeds niet fijn om nu in een zomerjurkje in 't plantsoen te liggen hoor.
Mja, het is nog maar maartquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, het lijkt mij nog steeds niet fijn om nu in een zomerjurkje in 't plantsoen te liggen hoor.
Heet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel alvast een toffe hotpants gekocht om in te hardlopen als het straks lekker weer is.
Hopelijk niet te langquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Plantsoenmeets.Ik heb er nu al zin in, maar we zullen nog even moeten wachten denkk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel alvast een toffe hotpants gekocht om in te hardlopen als het straks lekker weer is.
quote:
Helaas niet voor langquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:27 schreef Bob. het volgende:
Oeh ja zon. Park.![]()
Al begin het weer van vandaag er al wel een beetje op te lijken!
Ja, gezien het Nederlandse weer zal het zo wel weer opeens gaan hagelen ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas niet voor lang![]()
Vind de zon wel even lekker
Maartse buienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
We krijgen sneeuw tijdens de paasdagen. Dat zegt wel weer genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |