Dat zal wel die hoge flat zijn. Zijn de flatfeesten daar nog steeds zo berucht?quote:
1 voordeel: je hebt voor een prikkie razendsnel Hinternetquote:Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef JH87 het volgende:
Maar zeker. Liep weer mooi uit de hand afgelopen jaar.
En daar woon ik idd.
Het Koffiemeisje jaquote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] 1369 ringfoto's
iemand van hier is nog steeds erg populair in de PTA SC
Leuke bijnaam, ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] 1369 ringfoto's
iemand van hier is nog steeds erg populair in de PTA SC
Ben ik ook nog de enige naakte vrouw in je huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige keer dat er koffie in mn huis was
euh, geen idee wat maok en lyssa hebben gedaan op de mometen dat ik zat te poepen, mar ik gok het wel jaquote:Op maandag 17 maart 2008 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik ook nog de enige naakte vrouw in je huis?.
nouou.......quote:Op maandag 17 maart 2008 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, geen idee wat maok en lyssa hebben gedaan op de mometen dat ik zat te poepen, mar ik gok het wel ja![]()
* Alexxxxx denkt eens ernstig na welke andere vrouwen hij nog in huis heeft gehad
Wietsquote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef Wiets het volgende:
selwerd![]()
![]()
En zijn hier lieve mensen die me een beetje willen helpen? Ik bedoel een Nietzman ofzo, of een andere creative photoshop held??
daarzo
hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje
Jou bedenkelijke blik heeft er iig voor gezorgd dat ik niet ter plekke mn broek uit trok in de huiskamer afgelopen zaterdagquote:
Je klinkt frans, heb je soms ook net naar asterix en obelix gekeken?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour!
tpescrequote:Op maandag 17 maart 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar wel 179 franse woordjes geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |