Hoe laat was dat? en op zaterdag of vrijdag?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geniaal ja
[..]
Omdat ik samen met twee vrienden fietste en we alledrie een krat bier op onze fiets achterop hadden. Sjorrie
Huh? Waarom heeft het voorheen dan zo lang geduurd toen je een baan zocht?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je komt door Cornjum, maar komt niet ff langs?! Bokkelul
Of was je bij de buurvrouw
![]()
En ja, ook waar ik woonZe zitten overal te springen om goed personeel. En aangezen dat er niet is maak ik een kans, om hem zelf maar ff in te koppen
Conjunctuur.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Waarom heeft het voorheen dan zo lang geduurd toen je een baan zocht?
Vrijdagmiddag, uurtje of 4.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? en op zaterdag of vrijdag?misschien heb ik je wle gezien
Toen waren wij ongeveer ook bij de C1000quote:
Oke, nu wordt het engquote:Op maandag 17 maart 2008 09:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Toen waren wij ongeveer ook bij de C1000![]()
!
Mja,ik kwam om 20 voor 3 aan, even gekletst, toen naar de C1000 gegaan,en darna eenpoaaruur ge geocached (wandelen voor gevorderden) maar om eenuurof 4 bij de C1000 dusquote:Op maandag 17 maart 2008 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het engMaar net niet tegelijk denk ik dan, anders had ik je wel herkend
Wandelen voor gevorderden? Is dat net zoiets alsquote:Op maandag 17 maart 2008 11:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja,ik kwam om 20 voor 3 aan, even gekletst, toen naar de C1000 gegaan,en darna eenpoaaruur ge geocached (wandelen voor gevorderden) maar om eenuurof 4 bij de C1000 dusEn ik denk dat je eerder naar die beeldschone meid naast me had gekeken,als gezonde jongeman zijnde
Ik hebal anderhalf jaar geen lang haar meerquote:Op maandag 17 maart 2008 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wandelen voor gevorderden? Is dat net zoiets alsNordic
Walken
?
Maar ik denk dan inderdaad dat ik niet naar jou had staan staren, al had ik die rare snuiter met dat lange blonde haar ernaast vast wel herkend
Ik dacht dat je gewoon een keer naar de kapper was geweest en al anderhalf jaar niet meerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik hebal anderhalf jaar geen lang haar meer
Dus je hebt een hele stadstour gedaan?quote:En dat is met GPS, soort speurtocht. Bestleuk,alsde aanwijzingenkloppen
Nee, paarmaanden geleden weer eenkeer geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een keer naar de kapper was geweest en al anderhalf jaar niet meer
[..]
Dus je hebt een hele stadstour gedaan?
nog geneuktquote:Op maandag 17 maart 2008 15:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, paarmaanden geleden weer eenkeer geweest
En we hebben een mooi stukje gewandeldNaar het PSV stadion onder andere.Maargoed, was een erg leuk weekend
Dat klinkt spannend! Wat gaan ze zoeken? Paaseitjes? Boterbloemen? Niet gepimpte CRX'jes?!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:
yay, puzzelseizoen!
Zoiets lijkt me ook wel wat voor peu:quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil wel ff een sudoku in je lak graveren Peu!
En, geneukt?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, paarmaanden geleden weer eenkeer geweest
En we hebben een mooi stukje gewandeldNaar het PSV stadion onder andere.Maargoed, was een erg leuk weekend
wat IS dat, naast een 106?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me ook wel wat voor peu:
[ afbeelding ]
Iemand bij wie de lak al dermate fucked was dat ie'm maar liet bespuiten door graffiti'kunstenaars', heeft ie er iig nog plezier van tot de APK op is. Bovendien komt de auto uit dr88, dus het valt daar niet zoveel op tussen de foute tuning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |