Ik wilde er ook eerst iets van een baby ofzo inzetten.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had toch een iets andere TT verwacht
En ik heb geen vakantie
Liegenaar!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:51 schreef maok het volgende:
Ow, eh, hoi, niet gezien dat ik de laatste was.
Dat laden gaat bij mij juist lekker snelquote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Erg sloom, en alles laad zo langzaam (smileys ect) máár we zijn er weer.
Waarom ben je bezig met pausen?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, weer even afleiding van het samenvatten! Zit al de hele dag te worstelen - hoe krijg je 15 pagina's droge feitjes over pausen samengevat in 2 kantjes?
Zeer kleine lettergrootte gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, weer even afleiding van het samenvatten! Zit al de hele dag te worstelen - hoe krijg je 15 pagina's droge feitjes over pausen samengevat in 2 kantjes?
Voor het vak Reizen naar Rome dat ik volg, integratiemodule Middeleeuwen en Renaissance Studies. (Jij hebt vast niet heel toevallig Rome, profile of a city van Krautheimer liggen hè?)quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom ben je bezig met pausen?
Dat laatste probeer ik dus, maar die belangrijkste feiten abstraheren valt op deze manier nog niet mee... Het is een opeenstapeling van conflicten en onrusten en groepen met tegenstrijdige belangen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeer kleine lettergrootte gebruiken![]()
mogelijkheid 2 is alleen het noemen van de belangrijkste feiten. Dan hou je denk ik niet veel meer over
Ja, dat doe ik dus ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je proberen alleen de grootste conflicten en tegenstanders te noemen
Tenks voor de link, mênquote:Op maandag 25 februari 2008 15:03 schreef tgs. het volgende:
Oh lag FOK! er weer eens uit? Laat me raden? tussen 12:00 uur en 14:00 uur. Hoe dan ook,was vanmorgen in Groningen op de RUG en ben intussen op het station richting huis.
Hoe was het?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:03 schreef tgs. het volgende:
Oh lag FOK! er weer eens uit? Laat me raden? tussen 12:00 uur en 14:00 uur. Hoe dan ook,was vanmorgen in Groningen op de RUG en ben intussen op het station richting huis.
Ik denk dat het niet uitmaakt?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Men, welke editie moet je precies hebben? de catalogus staat er vol mee
Dat varieert per bedrijf.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, alvast bedankt.
En, hoelang duurt een sollicitatiegesprek gemiddeld?
Ik wil namelijk niet hebben dat degene dan nog bezig is en ik een sms stuur.
Ik wil weten.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef Bob. het volgende:
Bonjour.
Tsk, inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[opgeheven vingertje]Geduld is een schone zaak.[/opgeheven vingertje]
Hoor wie het zegt.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is het Groningen-topic dus dan is het nog altijd: Moi!
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is het Groningen-topic dus dan is het nog altijd: Moi!
Dan moet je een integratie-cursus.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.(Oke, dan klopt "bonjour" nog steeds niet, maar ik weet ook niet hoe je hoi in het Wagenings zegt.)
Ik kan ook geen Gronings hoor,quote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.(Oke, dan klopt "bonjour" nog steeds niet, maar ik weet ook niet hoe je hoi in het Wagenings zegt.)
Hoeft ook niet, want dat Gronings is toch onverstaanbaarquote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.(
Ah, ik heb de oplossing voor ons gevondenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan ook geen Gronings hoor,.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan ook geen Gronings hoor,.
Nepperts.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want dat Gronings is toch onverstaanbaar
Het is nog altijd Hoogeland!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je een integratie-cursus.
(drie weken intern op een boerderie op 't Hogeland.)
Daarna kun je absoluut Gronings.
Ede Staalquote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is nog altijd Hoogeland!
En Grunnegs is inderdoad n prachtige toal
Bult'nbroezerquote:Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Plofpuut.
Dank je wel, Astrid.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb even heel lief verkapt je topic gekickt, Jos.
Speshaal voor jou.![]()
Nee, dat liekt me hail slecht veur de ketting.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt met een knetterbiele een bult'nbroezer bewerken?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dank je wel, Astrid.Het loopt nog voor geen meter.
quote:
Vorige keer was het ook druk.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Of mensen willen gwn geen karaoke.
Ja, ik weet niet hoor.
28 oktober.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
RZ, ik heb jou wél een keer in de trein gezien. Een hele poos geleden, op zondagochtend, en je stapte in in Haren samen met een andere jongen. Ik weet het zéker!
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:03 schreef nietzman het volgende:
Misschien kun je klein beginnen in die karaokebar in Groningen? Blijft die malle Sun ook wel uit de buurt, tenzij 'ie ook een item over de Punt wil schieten.
En gelukkig wel ja,quote:Op maandag 25 februari 2008 18:07 schreef nietzman het volgende:
Jouw wolharige neukertje kwam ook onze kant op!
Ja he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat ChipsZak. al zegt: met de Groningen-meet waren er pallets vol Randstedelingen die Groningen zo ver weg vonden.
En Sun kan ook naar Wijster. (vuilverbranding ftw)
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.Randstedelingen.
![]()
![]()
Behalve Tom.![]()
Eens.quote:
quote:
Anders nemen jullie hem tegelijk?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ook.
Mss mag je hem even lenen op een zomerse plantsoendagmeet?
![]()
Ik doe alleen aan VVM. Dus PluisigNijntje kom er maar in.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anders nemen jullie hem tegelijk?
Hoi.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan VVM. Dus PluisigNijntje kom er maar in.![]()
En @ Nietz; Ik weet het niet, dat zal ik hem even moeten vragen.![]()
En zomerse plantsoenmeets zijn altijd okay. 14.gif
-DUBBEL-quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Ik ook
Zodra het 20 graden is, ben ik op het vaste plekje
Nog een maandje denk ik en dan is het vast wel eens een keer mooi weer genoeg
Uhu.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Ik ook
Zodra het 20 graden is, ben ik op het vaste plekje
Nog een maandje denk ik en dan is het vast wel eens een keer mooi weer genoeg
MVMV dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan VVM. Dus PluisigNijntje kom er maar in.![]()
En @ Nietz; Ik weet het niet, dat zal ik hem even moeten vragen.![]()
En zomerse plantsoenmeets zijn altijd okay. 14.gif
Je wilt per se meedoen?quote:
Zijn die ook in de weekenden?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Orgies.
Ik heb serieus zin in de plantsoenmeets. Nee, daar moest ik níet aan denken toen ik het woord orgies typte. Ik zie geen connectie tussen die twee.Laat dat even duidelijk zijn.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn die ook in de weekenden?
Zo ja, dan kom ik ook een keer
Ik ben ookquote:
Ja.Maarikweetniet of ik het mag vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Fok! in Hp/De Tijd! Wie is die Martin?
Hier nog van die halve Oldbies die mss een idee hebben?![]()
Accchh boeiend.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja.Maarikweetniet of ik het mag vertellen.![]()
Nog anderhalf uur op hetwerk te gaan....
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lieve Randstedelingen.
moemoe
is ook haske lief.
Ja erg hequote:Op maandag 25 februari 2008 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij zit nog op z'n werk ja. Tot 9 uur.
Ey heb ik vanochtend goed opgelet ofwat?quote:
Jazeker!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ey heb ik vanochtend goed opgelet ofwat?
tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja.Maarikweetniet of ik het mag vertellen.![]()
Nog anderhalf uur op hetwerk te gaan....
met eenbeetjepuzzelen komjeerookwelachter. zoveelIters uit Brabantzijn erniet met tienduizenden posts die nu niet meerposten...quote:
Ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Soms mis je iemand zo erg, dat je je afvraagt waarom je hart niet ontploft.
Herkenning, anyone?
Weet je, ik ben daar nog nooit binnen geweest, maar het lijkt me geweldig daar dagen rond te dwalenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Gatver, morgen huiswerk enzo, langs bij de Groninger Archieven enzo.
hoezo dat?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voorzie weer een nacht zonder slaap.
hey dat had ik afgelopen 2 nachtenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voorzie weer een nacht zonder slaap.
Het is dr echt godvergeten saai, en van die soortnepcomputers die fiches met onleesbaar handschrift lezen maken een kútgeluid, en dat is zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je, ik ben daar nog nooit binnen geweest, maar het lijkt me geweldig daar dagen rond te dwalen
Die! Zijn! Leuk!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Gatver, morgen huiswerk enzo, langs bij de Groninger Archieven enzo.
Van donderdag op vrijdag vanwege spanningen voor ontslag nemen, van vrijdag op zaterdag vanwege spanningen door geen ontslag mogen nemen, en dat nog steeds eigenlijk. Ik heb echt zoveel problemen veroorzaakt... Maar ik ga nu wel een poging wagen iig.quote:
Weet er nog niet veel van, maar het is iets met Housing Office en In en het bestuur van de flat dat niet bij overleg betrokken wordt. Eenzelfde zaak speelde enkele jaren geleden en dat zaakje stonk ook aan alle kanten. Binnen 2 weken weet ik wel meer.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet er nog niet veel van, maar het is iets met Housing Office en In en het bestuur van de flat dat niet bij overleg betrokken wordt. Eenzelfde zaak speelde enkele jaren geleden en dat zaakje stonk ook aan alle kanten. Binnen 2 weken weet ik wel meer.
Heel veel succes en rust toegewenst. Neem anders een kopje thee met een beetje warme melk, speciaal recept van Tante Adelequote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van donderdag op vrijdag vanwege spanningen voor ontslag nemen, van vrijdag op zaterdag vanwege spanningen door geen ontslag mogen nemen, en dat nog steeds eigenlijk. Ik heb echt zoveel problemen veroorzaakt... Maar ik ga nu wel een poging wagen iig.
Was het maar waar, dan hadden we nog wat meer actiequote:Op maandag 25 februari 2008 23:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Je vertelt het alsof we in een James Bond-film zitten.
Goh, en ik dacht dat je bedoelde vanwege de klachten die vast binnen gaan komen over dat stelletje kutmongolen dat de hele tijd dronken voor de flat liep te brullen..quote:Op maandag 25 februari 2008 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik voorzie weer een gigantische ruzie van mijn flat met woningcorporatie In.
Dan spam ik ook nog ff dat ik net in je fobo heb gereageerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Tralalalalaa.
Lekker dan, straks moet ik naar de stad, voor die Archieven.![]()
En met dit weer zie ik dat ritje niet zo zitten.
Ondertussen zing ik wel gewoon door.I know he thinks you`re fine and stuff, but does he know how to wind you up? Wind it uuuuuuupppp lalaalalaaa
Sorry. Dit was mijn spam voor vandaag.
Ik spam terug dat ik een uur geleden oidminuut al terug heb gereageerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan spam ik ook nog ff dat ik net in je fobo heb gereageerd.
Vergeet de vis niet, en jaimaca jamie jaine ofzo, dinges, kat iig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Cute he.
Zie je ze al ouders zijn?Ouders. Mam. Pap. Vader. Moeder. enzo. Vreemd idee.
Pas de 3e x. 14.gifquote:
Tom ook niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pas de 3e x. 14.gif
En niemand noemt zn kat Jamaica.
ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat voor kindje het zal worden...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Cute he.
Zie je ze al ouders zijn?Ouders. Mam. Pap. Vader. Moeder. enzo. Vreemd idee.
NEE!quote:
En natuurlijk of het een jongentje of meisje gaat worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat voor kindje het zal worden...Als ouders kan ik ze me denk ik wel voorstellen uiteindelijk..
Wordt het net zo'n vrolijke stuiterbal als freecell? En wordt het krullen of stijl, en rood of blond?
Ze was er gister niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
NEE!![]()
Die heten Mees en Moos. Nu terug naar je hok, jij. Of ga maar lekker tjikkies spotten in de sportschool.![]()
Uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat voor kindje het zal worden...Als ouders kan ik ze me denk ik wel voorstellen uiteindelijk..
Wordt het net zo'n vrolijke stuiterbal als freecell? En wordt het krullen of stijl, en rood of blond?
HA-HA!quote:
quote:Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen.
Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.
Liefste Papa,
Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo
plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke
jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn grote mooter.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt
dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke
onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom,
en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...
Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben
besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden.
Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en
dus ook ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we
gebruiken zelf ook een klijn beetje koke en XTC en dat spul is
hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed
geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat
meebetalen...
Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden
tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen.
En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel
goed voor mezelf zorgen.
Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je
kleinkinderen kunt bewonderen.
Je liefhebbende dochter Sesile. XXXXX
P..S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij
Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan
een slecht rapport. Het mijne ligt op het nachtkastje..
Och arme, toch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet leuk, ik had me er zo op verheugt enzo.
Oh, je sig, is het niet mid evil/midevil?
Ze kwam er al zoveel vaker, paar keer in de week, alleen s'avonds en ik overdag, vandaar dat ik haar ook nog niet eerder heb gezien daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och arme, toch.
Mss was ze er gewoon maar 1x en houd ze toch niet zo van fitness als ze dacht te doen en is ze er nooit meer geweest.
.. Of het is natuurlijk vakantie en ze zijn weg.
Nee.
Waarom ga je dan ook overdag als je d'r wil spotten?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze kwam er al zoveel vaker, paar keer in de week, alleen s'avonds en ik overdag, vandaar dat ik haar ook nog niet eerder heb gezien daar.
Omdat ik savonds geen ouders heb die mij even heenrijden met de auto.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook overdag als je d'r wil spotten?![]()
D'oh.
Moet je wel 's avonds gaan want anders geen
Sukkel, waarom laat je je rijden naar de sportschool.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik savonds geen ouders heb die mij even heenrijden met de auto.
1 keer gedaan, en op de terugweg was ik 3 keer zo lang onderweg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sukkel, waarom laat je je rijden naar de sportschool.
Wees dan sportief en fiets erheen.
Oké dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1 keer gedaan, en op de terugweg was ik 3 keer zo lang onderweg.
Ik heb heb na afloop totaal geen kracht meer over voor een fietsreis.
Oh, gister halve marathon gelopen
Ik ben goed op weg naar in de eerste plaats een betere conditie. 14.gif
En sporten is ook nog eens goed tegen depressies. wetenschappelijk bewezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké dan.
Dat is dan wel weer iets goeds.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben jullie sex?WOOW
Eh, ik bedoel natuurlijk gefeliciteerd.![]()
Je weet wel dat er van die hartslag monitoren ingebouwd zijn bij die fitness apparaten he?quote:
Kortom hij lijkt op mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
Ok, wat weten we tamelijk zeker?
- Blond (we zijn allebei érg blond begonnen de eerste 4 jaren van ons leven)
- Blauwe ogen
De rest is afwachten
Welnee, jij ziet er veel leuker uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als het een meisje is lijkt het op mij...
Duimen voor een jongetje dus!
Of op mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als het een meisje is lijkt het op mij...
Duimen voor een jongetje dus!
De flatbar was gisteravond verhuurd voor een feestje, waardoor we wat eerder dan gebruikelijk moesten vergaderenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef teigan het volgende:
[..]
Goh, en ik dacht dat je bedoelde vanwege de klachten die vast binnen gaan komen over dat stelletje kutmongolen dat de hele tijd dronken voor de flat liep te brullen..
Daar zit ik over te twijfelen om eens te gaan klagen...![]()
Een druktemaker met stijl haar of toch een rustige baby met krullen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
- Blauwe ogen
De rest is afwachten
hopelijk komen er niet te vaak van zulk soort feestjes zeg.. Ik vond het echt heel vervelend.. Dat je dronken wilt gaan schreeuwen, ok, maar doe dat dan gewoon binnen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De flatbar was gisteravond verhuurd voor een feestje, waardoor we wat eerder dan gebruikelijk moesten vergaderen
Moet je naar mijn werk in Dalen gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is het állerleukste recreatiezwembad van Groningen? Dus niet om saai baantjes te trekken maar met glijbanen en zo..
Lijn 300 naar Emmen, daar op de trein stappen naar Dalen... Je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens 9292ov.nl is daar niet te komen met het OV, dus dat valt helaas af... ziet er wel tof uit!
Komen we daar een keertje langs als we écht een hele dag hebben (en ik m'n OV kan gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijn 300 naar Emmen, daar op de trein stappen naar Dalen... Je moet er wat voor over hebben
Nee, dat mag nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Komen we daar een keertje langs als we écht een hele dag hebben (en ik m'n OV kan gebruiken)! Emmen is al een uur joh!
Krijgen we dan een drankje van je?.
Wehe, ik werk ook niet in het zwembad. Maar je komt wel langs de bar waar ik werk als je naar het zwembad gaat. Kun je dus natijd een drankje komen halenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zónde!
Maar ik zou me waarschijnlijk ook niet zo prettig voelen om in bikini een drankje bij je te gaan halen..
In Kardinge kan ik me best een paar uurtjes vermaken hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zoeken gewoon een paar uurtjes vermaak, het hoeft niet al te spectaculair. Het komt eigenlijk zelden voor dat we op zondag voor half 1 opstaan (shame, shame) dus als we er dan ook nog voor moeten reizen is een beetje zonde (ja, we zouden ook gewoon eerder op kunnen staan...). We zijn wel gauw tevreden op zich..
Wat vind je niet leuk aan Kardinge dan?
En wel 62.292 keer op het moment.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh! Dat heb ikke gezegd!
Dan gaan we lekker met z'n tweetjes op de fiets naar Kardinge!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:39 schreef freecell het volgende:
[..]
In Kardinge kan ik me best een paar uurtjes vermaken hoor
En Veendam is vrij saai, Kardinge is leuker.
De Smelt is geweldigMaar dan moet je weer naar Assen.
Kom ik ook eens buiten STA.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En wel 62.292 keer op het moment.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n borsten zijn 2 cupmaten gegroeid sinds vorig jaar, dus ja, dan moet je wel hè! Ja gut, hoe vervelend ik het ook vind....
Zwanger worden zal ook wel helpen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]Prettig
Mijn cupmaat was net behoorlijk gekrompen na al het afvallen, maar zit nu in 3 maanden plotseling weer op E
Gelukkig heb ik een nieuwe bikini gekregen voor deze zomer. Met een broekje die helemaal over je buik gaat
Zet je je voor je bedrijf in, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Dangel het volgende:
Zonet het bedrijf gered door een brand te voorkomen en nu is iedeereen boos op me omdat ze een nieuw pand wilden
Omdat het een haske lief meisje is. (en ze heeft bij mij al een streepje voor omdat ze op een paar momenten precies doorhad hoe ik me voelde.)quote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom aanbid iedereen Moemoe eigs?
Niet lullig bedoeld ofzo.Ik ken d'r niet, en daarom vraag ik het me af, want ze lijkt door iedereen geliefd te zijn.
Een vriend van mij en zijn vrouw hebben allebei donker haar en bruine ogen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
- Blauwe ogen
De rest is afwachten
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriend van mij en zijn vrouw hebben allebei donker haar en bruine ogen.
Hun zoon is blond en heeft blauwe ogen.
Dus helaas, je weet helemaal niks zeker.
Oeh, hoe en wanneer, waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb hier meer dan 400 sprookjes in het Duits liggen.
Er was een geweldige uitgave in oude Duitse gothische letters, met aantekeningen van Grimm langs de kanten, maar vanwege de leesbaarheid en de handbaarheid heb ik toch een andere editie meegenomen.
Wanneer kom je ze halen ChipsZak.?
Oké.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat het een haske lief meisje is. (en ze heeft bij mij al een streepje voor omdat ze op een paar momenten precies doorhad hoe ik me voelde.)
En omdat ik met moemoe samen gekaraoked heb en een keer geheadbanged.O+
Ook dat gebeurt op FOK!-meets.
Je bent jaloers, hè Astrid? Geef het maar toe.![]()
Waar is bij ons thuis, hoe, eh, jij op je fiets?quote:
Ik kon dat tot 15 minuten geleden ook niet, maar nu gelukkig wel weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan niet op msn komenmezelf niet op MSN aanmelden, meer mensen last van?
Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan niet op msn komenmezelf niet op MSN aanmelden, meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar is bij ons thuis, hoe, eh, jij op je fiets?
Wanneer? Dat moeten we even bekijken
ze liggen hier iig klaar voor je
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Dan maar naar beneden, eten enzo....
Fijne avond
Kijkze.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef TheSorrow het volgende:
Nog steeds niet, wat een teringzooi![]()
* TheSorrow is tv kijken
Maar ze was zelfs op de Groningen-meet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké.
Nee hoor, want ik ken d'r niet, maar iedereen schijnt d'r te kennen verder![]()
Ooh we kwamen haar nog tegen hoor, maar ik heb nooit een woord met haar gewisseld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ze was zelfs op de Groningen-meet.
Oww, wacht, toen was jij druk met de heer T. Sorrow.
Buik komt mooi uit in die broekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is waarAlleen de kans is wél heel groot.
En bruine ogen komen in de beide families niet eht voor dus dát is wel redelijk onmogelijk aangezien blauw recessief is.
Ik heb een nieuwe broek
http://i40.photobucket.co(...)euwebroek11wk001.jpg
http://i40.photobucket.co(...)euwebroek11wk004.jpg
http://i40.photobucket.co(...)euwebroek11wk006.jpg
http://i40.photobucket.co(...)euwebroek11wk005.jpg
En dat witte boven de rand op de heup is dus ook nog broek en geen hemd oidDat is een buikband aan de broek vast
En ik merk nu pas hoe verschrikkelijk mijn andere broeken eigenlijk niet meer pastten
dat hoop ik niet, dan ben ik in de maling genomenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:45 schreef nietzman het volgende:
"Dit is zo'n ha-ha ik heb het niet over Tom maar laat jullie dat wel denken." het is uit hè?
Je maakt het gewoon op afstand uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:47 schreef TheSorrow het volgende:
Deze post is niet PI waardig, ik kan ook geen goede PI vinden om dit uit te leggen.
Het spijt me ontzettend Astrid, het was vrijdag en zaterdag harstikke tof, maar ik was te verlegen om het uit te maken omdat ik je niet teleur wou stellen. Ik heb een grote bek, maar het blijkt maar weer dat ik gewoon een grote schijterd ben. Sorry lieverd..
Hier hebben Tom en ik het al over gehad enzo, dat is nu opgelost en tussen ons,quote:
Het is ook lullig, maar ik had simpelweg het lef niet om het recht in haar gezicht uit te maken...En ondanks dat hebben we een leuk weekend gehad, ik had alleen mn hart gelijk moeten laten spreken, ipv nu.quote:
Rustig maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja dit is serieus.![]()
. Ik vind het maar een dikke kutzooi. Ik weet ook niet waarom ik het zomaar in een fucking topic gooide maar ik ben veels te verbaasd.
![]()
Gelukkig dat dat wel wel weer opgelost is dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier hebben Tom en ik het al over gehad enzo, dat is nu opgelost en tussen ons,
Ik wil niet dat je off gaat. Beter ga je niet off.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb trouwens aan ChipsZak. en tevens nietz beloofd dat ik naar een zonnige plantsoenmeet kom. Laat mij weten waar en wanneer, en mits het een goede datum is ben ik van de partij
Ik ga maar eens douchen en naar bed, genoeg gesjouwed vandaag dus een douche zal me wel ff goed doenAlvast weltrusten allemaal
Lyssa is liefquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ga vanavond naar de film met Lyssa
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweeney Todd, ze vond hem verschrikkelijk.maar ik wilde hem altijd graag zien en ik ben zo zielig dat ze direct aanbood met me naar de bios te gaan en die te kijken.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |