Zijn die ook in de weekenden?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Orgies.
Ik heb serieus zin in de plantsoenmeets. Nee, daar moest ik níet aan denken toen ik het woord orgies typte. Ik zie geen connectie tussen die twee.Laat dat even duidelijk zijn.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn die ook in de weekenden?
Zo ja, dan kom ik ook een keer
Ik ben ookquote:
Ja.Maarikweetniet of ik het mag vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Fok! in Hp/De Tijd! Wie is die Martin?
Hier nog van die halve Oldbies die mss een idee hebben?![]()
Accchh boeiend.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja.Maarikweetniet of ik het mag vertellen.![]()
Nog anderhalf uur op hetwerk te gaan....
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lieve Randstedelingen.
moemoe
is ook haske lief.
Ja erg hequote:Op maandag 25 februari 2008 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij zit nog op z'n werk ja. Tot 9 uur.
Ey heb ik vanochtend goed opgelet ofwat?quote:
Jazeker!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ey heb ik vanochtend goed opgelet ofwat?
tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja.Maarikweetniet of ik het mag vertellen.![]()
Nog anderhalf uur op hetwerk te gaan....
met eenbeetjepuzzelen komjeerookwelachter. zoveelIters uit Brabantzijn erniet met tienduizenden posts die nu niet meerposten...quote:
Ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Soms mis je iemand zo erg, dat je je afvraagt waarom je hart niet ontploft.
Herkenning, anyone?
Weet je, ik ben daar nog nooit binnen geweest, maar het lijkt me geweldig daar dagen rond te dwalenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Gatver, morgen huiswerk enzo, langs bij de Groninger Archieven enzo.
hoezo dat?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voorzie weer een nacht zonder slaap.
hey dat had ik afgelopen 2 nachtenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voorzie weer een nacht zonder slaap.
Het is dr echt godvergeten saai, en van die soortnepcomputers die fiches met onleesbaar handschrift lezen maken een kútgeluid, en dat is zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je, ik ben daar nog nooit binnen geweest, maar het lijkt me geweldig daar dagen rond te dwalen
Die! Zijn! Leuk!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Gatver, morgen huiswerk enzo, langs bij de Groninger Archieven enzo.
Van donderdag op vrijdag vanwege spanningen voor ontslag nemen, van vrijdag op zaterdag vanwege spanningen door geen ontslag mogen nemen, en dat nog steeds eigenlijk. Ik heb echt zoveel problemen veroorzaakt... Maar ik ga nu wel een poging wagen iig.quote:
Weet er nog niet veel van, maar het is iets met Housing Office en In en het bestuur van de flat dat niet bij overleg betrokken wordt. Eenzelfde zaak speelde enkele jaren geleden en dat zaakje stonk ook aan alle kanten. Binnen 2 weken weet ik wel meer.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet er nog niet veel van, maar het is iets met Housing Office en In en het bestuur van de flat dat niet bij overleg betrokken wordt. Eenzelfde zaak speelde enkele jaren geleden en dat zaakje stonk ook aan alle kanten. Binnen 2 weken weet ik wel meer.
Heel veel succes en rust toegewenst. Neem anders een kopje thee met een beetje warme melk, speciaal recept van Tante Adelequote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van donderdag op vrijdag vanwege spanningen voor ontslag nemen, van vrijdag op zaterdag vanwege spanningen door geen ontslag mogen nemen, en dat nog steeds eigenlijk. Ik heb echt zoveel problemen veroorzaakt... Maar ik ga nu wel een poging wagen iig.
Was het maar waar, dan hadden we nog wat meer actiequote:Op maandag 25 februari 2008 23:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Je vertelt het alsof we in een James Bond-film zitten.
Goh, en ik dacht dat je bedoelde vanwege de klachten die vast binnen gaan komen over dat stelletje kutmongolen dat de hele tijd dronken voor de flat liep te brullen..quote:Op maandag 25 februari 2008 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik voorzie weer een gigantische ruzie van mijn flat met woningcorporatie In.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |