Niet echt, er zijn honderden users met "tienduizenden" posts, die mis je niet zo snel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef gimme.shelter het volgende:
Toch raar als iemand zoveel heeft gepost en opeens compleet weg is??
Ja idd, zo had je ook ene QyRoZ. Bergen posts en opeens verdwenen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet echt, er zijn honderden users met "tienduizenden" posts, die mis je niet zo snel.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
ik ga poepen. en een tvp wegzetten
Ach, die mist niemand. Sukkel dat het was.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja idd, zo had je ook ene QyRoZ. Bergen posts en opeens verdwenen.
Whehe, mooie ronde postcount heeft ie ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, die mist niemand. Sukkel dat het was.
jij daarentegen >quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, die mist niemand. Sukkel dat het was.
In het artikel staat september 2006!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Eminentie het volgende:
Geen idee. Ik heb het ook gelezen. De naam Martin was verzonnen. Wel stond erin te lezen dat de servers van Fok toen ook al zo traag waren.Hij is toch in 2002 al gestopt met het posten?
En fok was snel in 2002?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Eminentie het volgende:
Geen idee. Ik heb het ook gelezen. De naam Martin was verzonnen. Wel stond erin te lezen dat de servers van Fok toen ook al zo traag waren.Hij is toch in 2002 al gestopt met het posten?
Heel internet IS één grote sociale handicap, ik zeg het jequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen vragen er ook om. Sociale handicaps verloochenen zichzelf ook op internet niet.
Het is nooit snel geweest hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Aleen dat weet bijna niemand meer
Nietus!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel internet IS één grote sociale handicap, ik zeg het je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |