Rustig maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja dit is serieus.![]()
. Ik vind het maar een dikke kutzooi. Ik weet ook niet waarom ik het zomaar in een fucking topic gooide maar ik ben veels te verbaasd.
![]()
Gelukkig dat dat wel wel weer opgelost is dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier hebben Tom en ik het al over gehad enzo, dat is nu opgelost en tussen ons,
Ik wil niet dat je off gaat. Beter ga je niet off.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb trouwens aan ChipsZak. en tevens nietz beloofd dat ik naar een zonnige plantsoenmeet kom. Laat mij weten waar en wanneer, en mits het een goede datum is ben ik van de partij
Ik ga maar eens douchen en naar bed, genoeg gesjouwed vandaag dus een douche zal me wel ff goed doenAlvast weltrusten allemaal
Lyssa is liefquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ga vanavond naar de film met Lyssa
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweeney Todd, ze vond hem verschrikkelijk.maar ik wilde hem altijd graag zien en ik ben zo zielig dat ze direct aanbood met me naar de bios te gaan en die te kijken.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |