Een druktemaker met stijl haar of toch een rustige baby met krullen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
Ok, wat weten we tamelijk zeker?
- Blond (we zijn allebei érg blond begonnen de eerste 4 jaren van ons leven)
- Blauwe ogen
De rest is afwachten
hopelijk komen er niet te vaak van zulk soort feestjes zeg.. Ik vond het echt heel vervelend.. Dat je dronken wilt gaan schreeuwen, ok, maar doe dat dan gewoon binnen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De flatbar was gisteravond verhuurd voor een feestje, waardoor we wat eerder dan gebruikelijk moesten vergaderen
Moet je naar mijn werk in Dalen gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is het állerleukste recreatiezwembad van Groningen? Dus niet om saai baantjes te trekken maar met glijbanen en zo..
Lijn 300 naar Emmen, daar op de trein stappen naar Dalen... Je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens 9292ov.nl is daar niet te komen met het OV, dus dat valt helaas af... ziet er wel tof uit!
Komen we daar een keertje langs als we écht een hele dag hebben (en ik m'n OV kan gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijn 300 naar Emmen, daar op de trein stappen naar Dalen... Je moet er wat voor over hebben
Nee, dat mag nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Komen we daar een keertje langs als we écht een hele dag hebben (en ik m'n OV kan gebruiken)! Emmen is al een uur joh!
Krijgen we dan een drankje van je?.
Wehe, ik werk ook niet in het zwembad. Maar je komt wel langs de bar waar ik werk als je naar het zwembad gaat. Kun je dus natijd een drankje komen halenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zónde!
Maar ik zou me waarschijnlijk ook niet zo prettig voelen om in bikini een drankje bij je te gaan halen..
In Kardinge kan ik me best een paar uurtjes vermaken hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zoeken gewoon een paar uurtjes vermaak, het hoeft niet al te spectaculair. Het komt eigenlijk zelden voor dat we op zondag voor half 1 opstaan (shame, shame) dus als we er dan ook nog voor moeten reizen is een beetje zonde (ja, we zouden ook gewoon eerder op kunnen staan...). We zijn wel gauw tevreden op zich..
Wat vind je niet leuk aan Kardinge dan?
En wel 62.292 keer op het moment.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh! Dat heb ikke gezegd!
Dan gaan we lekker met z'n tweetjes op de fiets naar Kardinge!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:39 schreef freecell het volgende:
[..]
In Kardinge kan ik me best een paar uurtjes vermaken hoor
En Veendam is vrij saai, Kardinge is leuker.
De Smelt is geweldigMaar dan moet je weer naar Assen.
Kom ik ook eens buiten STA.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En wel 62.292 keer op het moment.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n borsten zijn 2 cupmaten gegroeid sinds vorig jaar, dus ja, dan moet je wel hč! Ja gut, hoe vervelend ik het ook vind....
Zwanger worden zal ook wel helpen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]Prettig
Mijn cupmaat was net behoorlijk gekrompen na al het afvallen, maar zit nu in 3 maanden plotseling weer op E
Gelukkig heb ik een nieuwe bikini gekregen voor deze zomer. Met een broekje die helemaal over je buik gaat
Zet je je voor je bedrijf in, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Dangel het volgende:
Zonet het bedrijf gered door een brand te voorkomen en nu is iedeereen boos op me omdat ze een nieuw pand wilden
Omdat het een haske lief meisje is. (en ze heeft bij mij al een streepje voor omdat ze op een paar momenten precies doorhad hoe ik me voelde.)quote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom aanbid iedereen Moemoe eigs?
Niet lullig bedoeld ofzo.Ik ken d'r niet, en daarom vraag ik het me af, want ze lijkt door iedereen geliefd te zijn.
Een vriend van mij en zijn vrouw hebben allebei donker haar en bruine ogen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
Ok, wat weten we tamelijk zeker?
- Blond (we zijn allebei érg blond begonnen de eerste 4 jaren van ons leven)
- Blauwe ogen
De rest is afwachten
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriend van mij en zijn vrouw hebben allebei donker haar en bruine ogen.
Hun zoon is blond en heeft blauwe ogen.
Dus helaas, je weet helemaal niks zeker.
Oeh, hoe en wanneer, waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb hier meer dan 400 sprookjes in het Duits liggen.
Er was een geweldige uitgave in oude Duitse gothische letters, met aantekeningen van Grimm langs de kanten, maar vanwege de leesbaarheid en de handbaarheid heb ik toch een andere editie meegenomen.
Wanneer kom je ze halen ChipsZak.?
Oké.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat het een haske lief meisje is. (en ze heeft bij mij al een streepje voor omdat ze op een paar momenten precies doorhad hoe ik me voelde.)
En omdat ik met moemoe samen gekaraoked heb en een keer geheadbanged.O+
Ook dat gebeurt op FOK!-meets.
Je bent jaloers, hč Astrid? Geef het maar toe.![]()
Waar is bij ons thuis, hoe, eh, jij op je fiets?quote:
Ik kon dat tot 15 minuten geleden ook niet, maar nu gelukkig wel weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan niet op msn komenmezelf niet op MSN aanmelden, meer mensen last van?
Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan niet op msn komenmezelf niet op MSN aanmelden, meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar is bij ons thuis, hoe, eh, jij op je fiets?
Wanneer? Dat moeten we even bekijken
ze liggen hier iig klaar voor je
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Dan maar naar beneden, eten enzo....
Fijne avond
Kijkze.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef TheSorrow het volgende:
Nog steeds niet, wat een teringzooi![]()
* TheSorrow is tv kijken
Maar ze was zelfs op de Groningen-meet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké.
Nee hoor, want ik ken d'r niet, maar iedereen schijnt d'r te kennen verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |