Ik wilde er ook eerst iets van een baby ofzo inzetten.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had toch een iets andere TT verwacht
En ik heb geen vakantie
Liegenaar!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:51 schreef maok het volgende:
Ow, eh, hoi, niet gezien dat ik de laatste was.
Dat laden gaat bij mij juist lekker snelquote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Erg sloom, en alles laad zo langzaam (smileys ect) máár we zijn er weer.
Waarom ben je bezig met pausen?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, weer even afleiding van het samenvatten! Zit al de hele dag te worstelen - hoe krijg je 15 pagina's droge feitjes over pausen samengevat in 2 kantjes?
Zeer kleine lettergrootte gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, weer even afleiding van het samenvatten! Zit al de hele dag te worstelen - hoe krijg je 15 pagina's droge feitjes over pausen samengevat in 2 kantjes?
Voor het vak Reizen naar Rome dat ik volg, integratiemodule Middeleeuwen en Renaissance Studies. (Jij hebt vast niet heel toevallig Rome, profile of a city van Krautheimer liggen hè?)quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom ben je bezig met pausen?
Dat laatste probeer ik dus, maar die belangrijkste feiten abstraheren valt op deze manier nog niet mee... Het is een opeenstapeling van conflicten en onrusten en groepen met tegenstrijdige belangen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeer kleine lettergrootte gebruiken![]()
mogelijkheid 2 is alleen het noemen van de belangrijkste feiten. Dan hou je denk ik niet veel meer over
Ja, dat doe ik dus ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je proberen alleen de grootste conflicten en tegenstanders te noemen
Tenks voor de link, mênquote:Op maandag 25 februari 2008 15:03 schreef tgs. het volgende:
Oh lag FOK! er weer eens uit? Laat me raden? tussen 12:00 uur en 14:00 uur. Hoe dan ook,was vanmorgen in Groningen op de RUG en ben intussen op het station richting huis.
Hoe was het?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:03 schreef tgs. het volgende:
Oh lag FOK! er weer eens uit? Laat me raden? tussen 12:00 uur en 14:00 uur. Hoe dan ook,was vanmorgen in Groningen op de RUG en ben intussen op het station richting huis.
Ik denk dat het niet uitmaakt?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Men, welke editie moet je precies hebben? de catalogus staat er vol mee
Dat varieert per bedrijf.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, alvast bedankt.
En, hoelang duurt een sollicitatiegesprek gemiddeld?
Ik wil namelijk niet hebben dat degene dan nog bezig is en ik een sms stuur.
Ik wil weten.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef Bob. het volgende:
Bonjour.
Tsk, inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[opgeheven vingertje]Geduld is een schone zaak.[/opgeheven vingertje]
Hoor wie het zegt.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is het Groningen-topic dus dan is het nog altijd: Moi!
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is het Groningen-topic dus dan is het nog altijd: Moi!
Dan moet je een integratie-cursus.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.(Oke, dan klopt "bonjour" nog steeds niet, maar ik weet ook niet hoe je hoi in het Wagenings zegt.)
Ik kan ook geen Gronings hoor,quote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.(Oke, dan klopt "bonjour" nog steeds niet, maar ik weet ook niet hoe je hoi in het Wagenings zegt.)
Hoeft ook niet, want dat Gronings is toch onverstaanbaarquote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik ben import, ik kan geen Gronings.(
Ah, ik heb de oplossing voor ons gevondenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan ook geen Gronings hoor,.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan ook geen Gronings hoor,.
Nepperts.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want dat Gronings is toch onverstaanbaar
Het is nog altijd Hoogeland!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je een integratie-cursus.
(drie weken intern op een boerderie op 't Hogeland.)
Daarna kun je absoluut Gronings.
Ede Staalquote:Op maandag 25 februari 2008 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is nog altijd Hoogeland!
En Grunnegs is inderdoad n prachtige toal
Bult'nbroezerquote:Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Plofpuut.
Dank je wel, Astrid.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb even heel lief verkapt je topic gekickt, Jos.
Speshaal voor jou.![]()
Nee, dat liekt me hail slecht veur de ketting.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt met een knetterbiele een bult'nbroezer bewerken?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dank je wel, Astrid.Het loopt nog voor geen meter.
quote:
Vorige keer was het ook druk.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Of mensen willen gwn geen karaoke.
Ja, ik weet niet hoor.
28 oktober.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
RZ, ik heb jou wél een keer in de trein gezien. Een hele poos geleden, op zondagochtend, en je stapte in in Haren samen met een andere jongen. Ik weet het zéker!
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:03 schreef nietzman het volgende:
Misschien kun je klein beginnen in die karaokebar in Groningen? Blijft die malle Sun ook wel uit de buurt, tenzij 'ie ook een item over de Punt wil schieten.
En gelukkig wel ja,quote:Op maandag 25 februari 2008 18:07 schreef nietzman het volgende:
Jouw wolharige neukertje kwam ook onze kant op!
Ja he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat ChipsZak. al zegt: met de Groningen-meet waren er pallets vol Randstedelingen die Groningen zo ver weg vonden.
En Sun kan ook naar Wijster. (vuilverbranding ftw)
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.Randstedelingen.
![]()
![]()
Behalve Tom.![]()
Eens.quote:
quote:
Anders nemen jullie hem tegelijk?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ook.
Mss mag je hem even lenen op een zomerse plantsoendagmeet?
![]()
Ik doe alleen aan VVM. Dus PluisigNijntje kom er maar in.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anders nemen jullie hem tegelijk?
Hoi.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan VVM. Dus PluisigNijntje kom er maar in.![]()
En @ Nietz; Ik weet het niet, dat zal ik hem even moeten vragen.![]()
En zomerse plantsoenmeets zijn altijd okay. 14.gif
-DUBBEL-quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Ik ook
Zodra het 20 graden is, ben ik op het vaste plekje
Nog een maandje denk ik en dan is het vast wel eens een keer mooi weer genoeg
Uhu.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Ik ook
Zodra het 20 graden is, ben ik op het vaste plekje
Nog een maandje denk ik en dan is het vast wel eens een keer mooi weer genoeg
MVMV dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan VVM. Dus PluisigNijntje kom er maar in.![]()
En @ Nietz; Ik weet het niet, dat zal ik hem even moeten vragen.![]()
En zomerse plantsoenmeets zijn altijd okay. 14.gif
Je wilt per se meedoen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |