abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56971046

Het vorige deel: <deeltje 130>

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 25-02-2008 20:19:13 ]
pi_56971100
Had ik ff niet in de gaten En ik heb nog wel zo'n haast... M'n laatste bericht:

Freecell Feli met de spruit-to-be!!!

En ik ben nu ook vriendinnetje met Saskia
Ben net thuis en ik moet nu alweer rennen. Heb nl. geen boodschappen in huis en ik heb trek. Dit zijn de dagen waarop ik normaal gesproken het meeste afval: als ik van hot naar her ren en mezelf geen tijd gun om rustig te eten. (niet al te vaak doen natuurlijk )
pi_56971125
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Zonder vlees overleef ik niet. Een lekker stuk vlees elke avond is echt een must.
Ik zeg toch ook niet dat ik vegetarisch ben? Ik houd ook van vlees . En vis . Maar ik vind het niet nodig elke avond vlees te eten. Een beetje afwisseling lijkt me gezond. Vis, vlees, ei, groente. Net zoals ik probeer elke ochtend met iets anders te ontbijten, en elke avond iets anders te eten.
pi_56971155
ja ik heb vriendinnetjes
pi_56971598
Freecell wit het nieuws zelf al wat langer natuurlijk, haha. Het is meer heugelijk nieuws óver Freecell

@ Miss-s Ik moet wel meer vlees dan normaal, mijn Hb was wat aan de lage kant. Verder moet ik sowieso meer eten dan normaal, omdat mijn energie-inname behoorlijk aan de lage kant was. Dat gaat trouwens ook wel automatisch hoor, véél meer honger dan normaal. En ik eet nu nóg meer fruit en groente dan normaal.

Tot nu toe 1,5 KG aangekomen en volgens de verloskundige was dat pefect op schema (tussen de 1 en 2 KG was ideaal nu ongeveer) Dus blijkbaar reguleert mijn lichaam het zelf uitstekend.
pi_56971643
Hoelang ben je dan al zwanger? of kom je in het begin ook meteen aan?

En wel goed dat je inderdaad ook niet moeilijk doet over meer gaan eten
pi_56971753
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
Hoelang ben je dan al zwanger? of kom je in het begin ook meteen aan?

En wel goed dat je inderdaad ook niet moeilijk doet over meer gaan eten
Je kan wel moeilijk gaan doen over meer eten, maar dat is niet bepaald goed voor de baby
Ik ben bijna 12 weken zwanger. De eerste maand kom je niet echt aan, maar daarna wel vrij snel. Je baarmoeder groeit, je gaat wat vocht vasthouden en je maakt meer bloed aan dan je normaal hebt.

In totaal kom je vaak zo'n 10-15 KG aan. Ergens daar tussenin is ideaal. En dan kom je in de eerste drie maanden vaak maar iets van 2 KG aan, de rest komt later.

Ik heb al wél een hele bolle buik trouwens, absoluut meer dan 1,5 KG buik, dus dat zal wel ergens anders vandaan komen Ik kan mijn broeken niet meer normaal dichtkrijgen. Nu maar een spijkerbroek maat groter uit de kast gehaald en die ónder mijn buik vastgeknoopt. Het staat niet
Binnenkort toch maar eens aan de positiekleding beginnen
pi_56971864
* Liejannuh kan de bolle buik van Freecell bevestigen!
pi_56971911
Oh, ik vind het echt heel leuk voor je ! Ik droom de laatste tijd steeds dat ik zwanger ben, maar dat zal wel komen door dat m'n buik toch al dik is . Maar dat zijn echt de fijnste dromen, lekker zwijmelen over een kindje, namen bedenken..
pi_56971919
hier ook nog even gefeliciteerd freecell en TARA ook natuurlijk

een kleine freecell schattig
Ja doei.
pi_56972175
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef freecell het volgende:
Freecell wit het nieuws zelf al wat langer natuurlijk, haha. Het is meer heugelijk nieuws óver Freecell
Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!
pi_56972201
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!
Check
pi_56972220
Freecell, gefeliciteerd!

Hier staat de ovenschotel met aardappelpartjes, veel ui, paprika, aubergine en gehakt in de oven, nog 20 minuutjes wachten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56972425
Gefeliciteerd met je zwangerschap freecell

Blegh, ik ben het niks doen nu al zat, en dan moet ik nog een tijdje, stilzitten is echt TE lastig gewoon

En Peter moet er nog aan wennen dat hij nou alles moet doen, en het niet allemaal vanzelf klaar is en gebeurd
pi_56972478
Ik eet amper iets omdat ik me zo ziek voel en ik ben aangekomen Stom lijf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')