Ik zeg toch ook niet dat ik vegetarisch ben? Ik houd ook van vleesquote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Zonder vlees overleef ik niet. Een lekker stuk vlees elke avond is echt een must.
Je kan wel moeilijk gaan doen over meer eten, maar dat is niet bepaald goed voor de babyquote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
Hoelang ben je dan al zwanger? of kom je in het begin ook meteen aan?
En wel goed dat je inderdaad ook niet moeilijk doet over meer gaan eten
Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef freecell het volgende:Freecell wit het nieuws zelf al wat langer natuurlijk, haha. Het is meer heugelijk nieuws óver Freecell
Checkquote:Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!
Raclette in het vooruitzicht?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Aventura het volgende:
Mijn PMS-vreetweek is weer om. Ben nu weer in het gelid. Gegeten: 1 beker Optimel, een boterham met Slankie, tussen de middag 2 boterhammen met Becel light en kipfilet, een banaan. Stuk of 3 cappuccino's en verder muntthee (weinig koffie voor mijn doen). 's Avonds een rundvleesburger met wat uitjes op een kadetje en een grote bak ijsbergsla met komkommer, 'n paar stukjes geitenkaas, tomaat en honing-mosterddressing. Nu aan de thee. Eigenlijk is dit te weinig voor me...Maar ik wil er graag nog een kilootje af voor ik op wintersport ga.
Meer wijn en bier in het vooruitzichtquote:
het is héél veel goedkoperquote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind de sushi van de AH wel lekker
en zelf gemaakte is natuurlijk lekkerder maar daar staat mijn hoofd nog niet naar
En zoveel goedkoper zal het toch niet zijn?
Ja oke ik zou dan wel echte verse vis nemenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is héél veel goedkoper
een kilo rijst kost je 1,50 bij de toko.. daar kunnen wij ongeveer 3 keer sushi voor 2 personen van maken..
nori bladen zijn bij de toko ook goedkoop, voor 10 vellen betaal je de helft van wat je betaalt als je dat los bij de AH haalt. Geloof zo'n 2 euro? En deze zijn droog prima te bewaren als het pak geopend is.
Wat je erin doet is natuurlijk aan jezelf, maar Euroshopper/Aldi-gerookte zalm is niet zo duur, komkommer kost geen drol, en een eitje ook niet. Surimi (als je ervan houdt) kost je ook nog geen 1,50 en zo heb je een ontzettend leuke maaltijd voor ontzettend weinig én het is superleuk om te maken.. leuke kleurencombi's maken enzo..
tuurlijk, echte verse vis (rauwe zalm en tonijn) zijn niet heel goedkoop, maar dat doen we ook niet elke keer: met gerookte zalm is het ook lekker!
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Sorry hoor, maar die van de AH is niet getver. Dat is heel fatsoenlijke sushi en het is wel degelijk goedkoper dan de zelfgemaakte versie als je tenminste 6 verschillende soorten "beleg" wil maken. En gerookte zalm vind ik dan weer helemaal niet kunnen. Tenminste; het kan wel, maar dan is het hele idee van sushi weg. Ik heb het ook weleens zelf gemaakt en het is dan best lekker, maar niet heel veel lekkerder. Dus sushi eet ik het liefst bij de Japanner, maar voor een doordeweekse lunch, voldoet die van de AH prima.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
...............maar gelukkig is er een markt voorblijkbaar
Muts, dan had je even moeten zeggen dat je zou komen!! Heb je op de gracht dat huis met die 2 kerstboompjes met lichtjes gezien?? Daar zat ik!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
....Dagje A'dam voor PF.....
Nee de galerie is altijd op maandag dicht. (die zit op de Spiegelgracht) Ik zat nu op de Leidsegracht, (woon ik tijdelijk tot de verbouwing bij mij thuis klaar is)quote:Op maandag 25 februari 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik had onthouden keizersgracht/spiegelgracht.. Heb bijna alle grachten gehad maar zag niet echt een gallerij waarvan ik dacht. Heuj. Das die van jou`!
Ik ben er maar 2 dagen in de week hè, dus dan moet je wel ff checken, of ik dan werk! Wij hebben ook varkentjes, maar die zijn niet van stukken varken gemaakt, maar gewoon geschilderd.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zag wel een gasllerie met een soort varken van allemaal stukken varken gemaakt zag er niet zo gezellig uit dus dacht die zal vast niet van jou zijnIk kom nog wel vaker in Amsterdam en dan kom ik zeker een keer echt kijken als ik dan weet waar 't is en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |