Ik zeg toch ook niet dat ik vegetarisch ben? Ik houd ook van vleesquote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Zonder vlees overleef ik niet. Een lekker stuk vlees elke avond is echt een must.
Je kan wel moeilijk gaan doen over meer eten, maar dat is niet bepaald goed voor de babyquote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
Hoelang ben je dan al zwanger? of kom je in het begin ook meteen aan?
En wel goed dat je inderdaad ook niet moeilijk doet over meer gaan eten
Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef freecell het volgende:Freecell wit het nieuws zelf al wat langer natuurlijk, haha. Het is meer heugelijk nieuws óver Freecell
Checkquote:Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!
Raclette in het vooruitzicht?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Aventura het volgende:
Mijn PMS-vreetweek is weer om. Ben nu weer in het gelid. Gegeten: 1 beker Optimel, een boterham met Slankie, tussen de middag 2 boterhammen met Becel light en kipfilet, een banaan. Stuk of 3 cappuccino's en verder muntthee (weinig koffie voor mijn doen). 's Avonds een rundvleesburger met wat uitjes op een kadetje en een grote bak ijsbergsla met komkommer, 'n paar stukjes geitenkaas, tomaat en honing-mosterddressing. Nu aan de thee. Eigenlijk is dit te weinig voor me...Maar ik wil er graag nog een kilootje af voor ik op wintersport ga.
Meer wijn en bier in het vooruitzichtquote:
het is héél veel goedkoperquote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind de sushi van de AH wel lekker
en zelf gemaakte is natuurlijk lekkerder maar daar staat mijn hoofd nog niet naar
En zoveel goedkoper zal het toch niet zijn?
Ja oke ik zou dan wel echte verse vis nemenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is héél veel goedkoper
een kilo rijst kost je 1,50 bij de toko.. daar kunnen wij ongeveer 3 keer sushi voor 2 personen van maken..
nori bladen zijn bij de toko ook goedkoop, voor 10 vellen betaal je de helft van wat je betaalt als je dat los bij de AH haalt. Geloof zo'n 2 euro? En deze zijn droog prima te bewaren als het pak geopend is.
Wat je erin doet is natuurlijk aan jezelf, maar Euroshopper/Aldi-gerookte zalm is niet zo duur, komkommer kost geen drol, en een eitje ook niet. Surimi (als je ervan houdt) kost je ook nog geen 1,50 en zo heb je een ontzettend leuke maaltijd voor ontzettend weinig én het is superleuk om te maken.. leuke kleurencombi's maken enzo..
tuurlijk, echte verse vis (rauwe zalm en tonijn) zijn niet heel goedkoop, maar dat doen we ook niet elke keer: met gerookte zalm is het ook lekker!
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Sorry hoor, maar die van de AH is niet getver. Dat is heel fatsoenlijke sushi en het is wel degelijk goedkoper dan de zelfgemaakte versie als je tenminste 6 verschillende soorten "beleg" wil maken. En gerookte zalm vind ik dan weer helemaal niet kunnen. Tenminste; het kan wel, maar dan is het hele idee van sushi weg. Ik heb het ook weleens zelf gemaakt en het is dan best lekker, maar niet heel veel lekkerder. Dus sushi eet ik het liefst bij de Japanner, maar voor een doordeweekse lunch, voldoet die van de AH prima.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
...............maar gelukkig is er een markt voorblijkbaar
Muts, dan had je even moeten zeggen dat je zou komen!! Heb je op de gracht dat huis met die 2 kerstboompjes met lichtjes gezien?? Daar zat ik!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
....Dagje A'dam voor PF.....
Nee de galerie is altijd op maandag dicht. (die zit op de Spiegelgracht) Ik zat nu op de Leidsegracht, (woon ik tijdelijk tot de verbouwing bij mij thuis klaar is)quote:Op maandag 25 februari 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik had onthouden keizersgracht/spiegelgracht.. Heb bijna alle grachten gehad maar zag niet echt een gallerij waarvan ik dacht. Heuj. Das die van jou`!
Ik ben er maar 2 dagen in de week hè, dus dan moet je wel ff checken, of ik dan werk! Wij hebben ook varkentjes, maar die zijn niet van stukken varken gemaakt, maar gewoon geschilderd.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zag wel een gasllerie met een soort varken van allemaal stukken varken gemaakt zag er niet zo gezellig uit dus dacht die zal vast niet van jou zijnIk kom nog wel vaker in Amsterdam en dan kom ik zeker een keer echt kijken als ik dan weet waar 't is en zo
Bestaat dat ook al?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:33 schreef Razztwizzle het volgende:
een grote mok appeltaartthee.
Oeh, ik had gister ook spaanse aardbeien, erg lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?.
Goedemorgen trouwens.
Kut voor je Saskia. Nu ga je dus nog steeds niet naar school?
Ik ga zometeen bammetjes met aardbei eten. Zullen jullie wel weer vies vinden, want het zijn Spaanse en dus geïmporteerde aardbeien, maar ik vind ze wél degelijk lekker
. Dan een oersaai college dus. Bleh, zo géén zin in. En de rest van de dag moet ik ook weer bezig. Heb al wel besloten dat ik nu weer om 16:30 ga hardlopen, dus vlak voor het eten, want momenteel kan ik me er 's avonds niet meer toe zetten.
Daar heb ik nog nooit iets van gehoord dus ik weet nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die suikers + bacteriën = erger
ik schuif gelijk een hele reep naar binnen. ik kan echt niet matigen. chips en drop raak ik niet aan, maar chocola...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade en geitenkaas met honing vind ik heel normaal hoor
En chocolade met mate, lukt dat of eet je dan direct eenhele reep op oid?
honingthee is juist goed voor je keel. alleen baby's mogen geen honing vanwege de bacteriën.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die suikers + bacteriën = erger
Ja, dat is deze:quote:
misschien moet je eens een keer echt appeltaart etenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat is deze:
[ afbeelding ]
Die smaakt echt precies naar appeltaart.
Goedemorgen iedereenik geniet lekker van mijn weekje voorjaarsvakantie. Vandaag maar weer rustig verder met de scriptie, en eens uitzoeken wat ik vanavond ga maken. Ik denk een quiche, dat hebben we al heel lang niet gegeten.
Oh, en vanmorgen was ik 74,2ik snap werkelijk niet hoe de weegschaal gistermorgen nog 75,9 aan kon geven en vandaag ineens 1,7 kilo minder.
Die appeltaartthee van jou heet wel herfststorm en als ik nu naar buiten kijk, zie ik iets wat verdomd veel op een herfststorm lijkt. Jij heb toch niet speciale gaven of zo hè, anders zou ik maar gauw aan de Tropische Nachtbriesthee gaan!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel.
En als ik appeltaart wil eten dan bak ik wel appeltaart.
Oh, appel en kaneelthee. Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel.
Ik drink die ook altijd vandaar m'n verbaasde reactiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bangquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
regen
máár, mijn motorjas is binnendus die kan ik op gaan halen.. dan meteen even een nieuw badpak halen én de boodschappen, en dan hopen dat het droog is/wordt
kan ik lekker DROOG Evy22 lopen
het is hier nu droog-achtigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bang
Net naar de markt geweest en een héleboel (nat) goedkoop fruit ingeslagen.
En een toffe positiebroek (maar die weer niet op de markt). Verrassend trouwens dat je dan met zo'n buik opeens weer een S aankan
Ooooh dat is lekker! Zo lang geleden dat ik dat heb gegeten.. ik ga het onthouden voor dit weekend!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ga zo lunchen met een haring met uitjes
Het is ook niet ideaalquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das wel erg weinig zeg
Peter is nu krukken aan het halen
Die heb ik ook gezien ja, die lijkt mij ook erg lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook niet ideaal
Vanavond trouwens een gerecht uit het Fok! kookboekKip met kokos en ananas
Dus het was niet zo'n succes?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is kut. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
als jij dat vindt vandaag, dan is 't zoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is kut. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
En MoBlo ziet er idd goed uit.
Hoe bedoel je? Ik dacht met die tortilla dingen en kaas erover heen zal het toch niet heel gezond zijn? Of valt dat wel meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt een raar idee van gezond, Sinydiscoball
Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Aventura het volgende:
Weer minimaal gegeten, 4 boterhammen met slankie, parmaham en jonge kaas. Wat kerstomaatjes. 1 glas Optimel. Een gebakken hamburgertje met wat sla en een restje krieltjes. En verder niksZwaar afzien. Als ik vrijdag geen 67 weeg, dan weet ik het ook niet meer.
Dankjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:38 schreef omearos het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.
Succes
Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
Wat stom dat jij niet mee mag eigenlijk.
Nouja als ik pasta met zalm maak doe ik er meestal ook roomsaus bij dus ik dacht, dat is niet erg gezond. Maargoed behalve patat en andere vette troep enzo heb ik het inderdaad wel vaker mis ja, met wat ongezond is en wat nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Pasta met zalm klinkt een stuk gezonder dan tortilla/kaas/chili. Al klinkt dat laatste dan weer wel lekkerder!
Ik heb vanavond frittata gemaakt, was superlekker en (behalve de kaas..) ook niet bijster ongezond.
Het is dus 'iets voor het gezin'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Ik snap niet zo goed dat hij boos wordt, als jij gewoon zegt dat je iets niet leuk vindt...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef Jeipod het volgende:
Heb ik gedaan .. en hij vind het onzin en hij is boos op me etc. Dus ja ... het houdt sowieso op, magoed. Leuk is anders ...
Nu ga ik eerst veel chocola op eten om rustig te worden.
Tja, ik ben zelf niet zo'n familiemens. Mijn vriend dus ook niet, en dat komt goed uit. Ik doe wel bewust mijn best om af en toe bij zijn moeder langs te gaan, vindt ze leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
het verschilt ook per familie..
sinds mijn schoonouders en schoon opa en oma me gezien hebben 'moet' ik naar alles wat er gebeurt komen: verjaardagen, zomaar borrels, zomaar even langskomen, jubilea, en uiteraard begrafenissen
andersom ook bij mijn familie: René is overal een graag geziene gast, en we worden altijd gevraagd om op verjaardagen of zomaar langs te komenwe zijn populair
![]()
maargoed.. zo had ik ook een vriend waar dat niet aan de orde was... en nou ja.. dat boeide me dan weer niet zo heel veel.. denk dat ik daar heel makkelijk in ben ofzo..
Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bentquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vitamientjes, jeweetsch
thee met honing heb ik al op, de hele avond lang
Ik zit ook te kijken. Ik vraag me af hoe lang ik deze beelden op m'n netvlies blijf zien als ik iets zit te snoepen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bent
Ik ben nu trouwens naar RTL5 aan het kijken met die vrouw van 26 die 500 kilo weegt. Echt, ik ben volgens mij slanker dan 1 van haar benen...
Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende filmsquote:
Ze kreeg een hartaanval oid, en ze konden haar niet reanimeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende films)
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was ook rtl 5 aan het kijken
moest gelijk aan jullie denken![]()
Dat het met ons allemaal wel heel erg meevalt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was ook rtl 5 aan het kijken
moest gelijk aan jullie denken![]()
Tja, ik kan helaas niet zelf kokenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk je wel uit dat je niet teveel e-nummers en kleurstoffen binnenkrijgt?
Nee, helemaal niks! Ik heb er eind vorige week nog een extra mailtje achteraan gegooid, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Heb jij wél iets van 'm gehoord?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef Miss_S het volgende:
Minilotje heb je nog iets over de hoepels gehoord?
Ja, maar dat kan ik eigenlijk niet betalen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Stella McCartney for nike heeft naar het schijnt mooi yogaspul
Dank je welquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef minilotje het volgende:
Oh, en beterschap voor je voet Sylvana! Het zit jou potverdorie ook niet mee hè?
Edit: Haha, bijna vergeten! Ik zat vanmorgen op mijn streefgewicht! Maar ik update pas als ik het over een week ook nog weeg, want eerlijk gezegd heb ik de laatste dagen wegens drukte gewoon veel te weinig gegeten, én zit ik hormoontechnisch gesproken in de slankste week van de maand.
Nou, dank je wel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dank je welVeel succes met het vinden van een sportbroek en veel plezier met je hoepelles vanavond
En ik hoop voor je dat je volgende week nog op je streef zit, dan heb je het echt super gedaan
Weinig verandering, alleen laat mn stiefpa haar nu gewoon autorijden, terwijl ze er dus nog steeds in zit en medicijnen slikt met een gele sticker, dus ik hou mn hart vastquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou, dank je wel!![]()
Hoe staat het ervoor met je moeder eigenlijk?
Poeh, jeetje. Nou, maar duimen dat ze snel naar mildere medicijnen kan overstappen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Weinig verandering, alleen laat mn stiefpa haar nu gewoon autorijden, terwijl ze er dus nog steeds in zit en medicijnen slikt met een gele sticker, dus ik hou mn hart vast
Inmiddels gezien!quote:
Nou, ik hou wél van strakke shirtjes, maar niet van strakke broeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Toen ik fitnesste had ik altijd een wijde sportbroek van de Scapino aan, en een gewoon t-shirt. Ik hou ook niet van die strakke topjes of strakke broeken, daar is mijn lichaam niet voor gemaakt
Nu met zwemmen is het een stuk makkelijker, leuke badpakken genoeg
Stiekem gaat bloot hoepelen natuurlijk het best! Meeste grip! Dan lukken álle trucs!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Met hoepelen lijkt me een nauwsluitend shirt idd wel wat makkelijker ja. Maar met Fitness maakt het weinig uit
Bloot hoepelen op het strand kan ook nogquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:48 schreef minilotje het volgende:
[..]
Stiekem gaat bloot hoepelen natuurlijk het best! Meeste grip! Dan lukken álle trucs!
Second best is hoepelen in bikini op het strand.
Oeh, lezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook naar de Slegte geweest. Vier boeken gekocht. Twee van Jan Wolkers (waaronder Zomerhitte, komt binnenkort in de bios metSophie Hilbrand
), eentje van Maarten 't Hart en eentje van Renate Dorresteijn. En nu moet ik eigenlijk met statistiek bezig, maar ik heb zo'n zin om te lezen
.
Ik ben een paar keer op een naaktstrand geweest en dat vond ik eigenlijk heel lollig!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bloot hoepelen op het strand kan ook nog.
Het is moeilijk voorstelbaar dat ik 5 jaar geleden nog naakt de zee inrende. Moesten mijn ouders eens weten
(Maar dat krijg je als je een partner hebt die dat ook doet
).
Kijk, dat zijn tips! Ga ik over een uurtje maar eens even naar zoeken. Al reken ik er voor de zekerheid op dat het tegenvalt, want ik heb nu eenmaal geen broekenlijf.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik heb laatst bij Perry sport een donkerblauwe dunne sportbroek gekocht. met iets wijdlopende pijpen, niet te wijd en niet te strak: precies goed. Volgens mij van het merk van Perry zelf. Niet al te duur dus, een euro of 30.
Doen! En smullen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef Sylvana het volgende:
@minilotje, zit net weer ff door het Fok! kookboek te bladeren, en die salade met varkenshaas van je lijkt me echt superlekkerAls ik volgende week weer in Deventer ben, ga ik die zeker eens uitproberen
O hellup, ik heb me vergist: het was niet van het huismerk van de perry, maar van espritquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef minilotje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips! Ga ik over een uurtje maar eens even naar zoeken. Al reken ik er voor de zekerheid op dat het tegenvalt, want ik heb nu eenmaal geen broekenlijf.
Deel 1, dezelfde Youtube-user heeft de andere delen er ook staan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die documentaire? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:37 schreef minilotje het volgende:
[..]
Deel 1, dezelfde Youtube-user heeft de andere delen er ook staan.
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks! Ik heb er eind vorige week nog een extra mailtje achteraan gegooid, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Heb jij wél iets van 'm gehoord?
Nou ja, vanavond officiele hoepelles; misschien heeft de hippe instructrice wel maneiren om aan hoepels te komen zonder dat we bergens verzendkosten uit Engeland hoeven neer te tellen. Laat ik morgen even weten.
Als je 40 euro extra betaald dan kun je hem de volgende dag ophalen, anders moet je tegenwoordig 5 dagen wachten. Als je geluk hebt is het na 4 dagen klaar, zoals bij mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Super, Jeipod!!Toen ik was geslaagd reed ik direct al dezelfde dag vanaf het gemeentehuis zelf weg, nu moet je toch wachten op je rijbewijs? Wanneer kan je die halen?
Met een spoedaanvraag heb je hem de volgende dag, toen reed ik ook zelf van het gemeentehuis wegquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Super, Jeipod!!Toen ik was geslaagd reed ik direct al dezelfde dag vanaf het gemeentehuis zelf weg, nu moet je toch wachten op je rijbewijs? Wanneer kan je die halen?
Succes met een auto vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
Ja, ik heb gelukkig een lening van de IBG waar ik wat uit heb kunnen sparen. Als ik dat niet had gehad, had ik het nooit gekund.
MAgoed, mn moeder wilde wel van het weekend wat rondkijken met mij enmn vriend dan. Hopelijk vind ik een leuke, betaalbare, goede auto waarbij je niet een week hoeft te wachten voordat je hem mee kan nemen.
Haha herkenbaar, dat gevoel! Ik kan me helemaal voorstellen dat je gewoon een andere auto zou willen kopen als je die een dag eerder mee kunt nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
Ja, ik heb gelukkig een lening van de IBG waar ik wat uit heb kunnen sparen. Als ik dat niet had gehad, had ik het nooit gekund.
MAgoed, mn moeder wilde wel van het weekend wat rondkijken met mij enmn vriend dan. Hopelijk vind ik een leuke, betaalbare, goede auto waarbij je niet een week hoeft te wachten voordat je hem mee kan nemen.
Ik heb ook een proefrit gemaakt maar uiterlijk deed er niet heel veel toe (ookal had ik liever een donkere auto gehad)quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef Jeipod het volgende:
Kheb ook geen verstand ervan. Weet iets van cillinder inhoud ...sinds vandaag. Iets over motors, sinds vandaag. Weet wegenbelastingen vrijwel uit mn kop op basis van gewichtsklasse, sinds vandaag
En dat is het ongv. Voor de rest btje uiterlijk kijken en proefritjes
Ik neem aan dat iemand je ook wel verteld heeft dat japanse auto's het betrouwbaarst zijn? Ik weet niet in welke prijsklasse je gaat kijken, maar ik was toen ook van plan om een auto te kopen (niet gelukt dus), en ik kwam uit op daihatsu, toyota (hoewel die relatief duur zijn omdat ze bekend staan als duurzaam) of mitsubishi. Als die een jaar of 20 oud zijn, zijn ze te betalen en rijden ze nog!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef Jeipod het volgende:
Kheb ook geen verstand ervan. Weet iets van cillinder inhoud ...sinds vandaag. Iets over motors, sinds vandaag. Weet wegenbelastingen vrijwel uit mn kop op basis van gewichtsklasse, sinds vandaag
En dat is het ongv. Voor de rest btje uiterlijk kijken en proefritjes
Daihatsu cuores zijn echt geweldige auto's! De zuinigste die je kunt krijgen, heel licht dus weinig wegenbelasting, en betrouwbaar. En ze rijden helemaal nog niet zo slecht!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef Jeipod het volgende:
Iemand heeft idd gezegd dat Japanse auto's het betrouwbaarst zijn. Ik zit in een prijsklasse tot 1250 euro.
Kan je wel geinige autootjes van kopen. Maar ik wil niet dat het ding meer gaat wegen dan 1000kg enzo. Dan ga je gauw meer belasting betalen. Magoed. 3 deurs is mooi zat voor me. Dus 1000kg zal het niet gauw worden.
Mn moeder wilde een daihatsu cuore aanpraten vd buren die te koop staat. Maar die is zo klein, ik ben bang datk op de afsluitdijk omvalt alst stormt
Maar lijkt me niet echt fijn als je veel op de snelweg zit, of valt dat mee?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daihatsu cuores zijn echt geweldige auto's! De zuinigste die je kunt krijgen, heel licht dus weinig wegenbelasting, en betrouwbaar. En ze rijden helemaal nog niet zo slecht!
Rijdt echt prima. Het is de enige auto waar ik (relatief dan) veel in heb gereden. En ik haal regelmatig dikke patsauto's inquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Maar lijkt me niet echt fijn als je veel op de snelweg zit, of valt dat mee?
Ik ben nog nooit van de weg gewaaid, en heb ook nooit het gevoel gehad dat dat stond te gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Het gaat ook niet om de snelheid (want je mag toch maar 120) maar dat je van de weg waait
Tenminste dat bedoelde ik
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld? Geld lenen om te kunnen sparen???quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
de lening was niet in eerste instantie om te sparen. De lening was en is om mijn school te betalen. Na bijna 4 jaar lenen heb ik 3000 over gehouden. Dus een mindere lening is eigenlijk niet van toepassing geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Jeipod!
[..]
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld? Geld lenen om te kunnen sparen???
Kun je dan niet beter minder lenen? Minder lenen is minder terug betalen namelijk. En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
Ik snap er geen ruk van, maar ik heb dan ook nooit bij de IBG geleend ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:32 schreef Jeipod het volgende:
[..]
de lening was niet in eerste instantie om te sparen. De lening was en is om mijn school te betalen. Na bijna 4 jaar lenen heb ik 3000 over gehouden. Dus een mindere lening is eigenlijk niet van toepassing geweest.
Niet zo leuk meer als de vorige seriesquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
Klinkt lekker........onee klinkt goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh! Ik ga dit weekend wat drinken met een vrouw. En niet zomaar een vrouw, gewoon een exotische Braziliaanse
(wel eentje die al 15 jr in Nederland woont, hoor
).
hou je dus nog niets over ... ghe, van 1x zorgtoeslag kan ik 1 broekspijp kopenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:08 schreef mordradead het volgende:
160 euro + de zorgtoeslag toch? Maar goed, ik snap het wel als je alles zelf moet betalen dat je bijleent. Gaat het in ieder geval niet ten koste van je studie
En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt lekker........onee klinkt goed
Waar ken je haar van?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein!.
Van Lexa. Ze stuurde me een bericht en dat kan ik niet lezen als gratis member, maar ze had haar e-mailadres / msn-adres in de onderwerpregel gezetquote:
Emo-eter dus?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Jeipod het volgende:
Hehe, het hoort ook eigenlijk niet bij de lening, maar bij prestatiebeurs. Magoed he tkomt als 1 bedrag dus ik zie het als 1 bedrag.
Afvallen gaat kut. Zit niet lekker in mn vel en eet er lekker op los
Zo'n veel te dure betaaldatingsite, waar ik ook nooit voor ga betalen en waar ik al talloze accounts heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderdquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef mordradead het volgende:
Wat is Lexa dan? Ze maken wel verf voor zover ik weet... onee, dat is Flexa
ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voelquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Emo-eter dus?
Hier gaat het juist heel goed. Ok, toegegeven: ik heb gisteren tóch frietjes gegeten, maar vandaag heb ik een balansdagje gedaan, dus de schade zal wel meevallen.
Ik ben weer lekker bezig. Eindelijk is die irritante kerstkilo eraf en nu ben ik weer helemaal gemotiveerd dus. En mijn buik is platter, *jeej*.
Poeh, lastig hoor. Dat je je rottig voelt is al vervelend genoeg, maar als je daar ook nog eens de neiging bij krijgt om een hoop te gaan eten, dan schiet het natuurlijk helemaal niet op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef Jeipod het volgende:
[..]
ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voel![]()
Stel ik me ook aan he
Jawel hoor, dat heet studiefinanciering. Dat is altijd een lening, totdat je je diploma haalt. Dus ook bij jou wordt er schuld kwijtgescholden aan het eind van je studiequote:Op woensdag 27 februari 2008 22:22 schreef mordradead het volgende:
Een gedeelte schuld kwijtlossen als je hebt geleend? Opzich vind ik dat best belachelijk, als ik niet leen krijg ik toch ook geen geld als ik m'n studie haal?
Pfoehee!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:11 schreef Jeipod het volgende:
Ach hij is al eerder op vakantie geweest en vond het ook stomme foto's. Met half naakte stomme hoerwijven. Dus jah ,,, ik hoef het niet zo nodig te horen en te zien allemaal... if u dont mind
Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:48 schreef minilotje het volgende:
Maar goed, ik heb al 'es gehoord dat ik bijna een saai vriendinnetje ben omdat ik werkelijk nooit ergens moeilijk over doe, dus ik ben vast niet reprentatief voor het vrouwvolk.
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger worden
Nou ja, ik heb wel heel wat beroerde eigenschappen die me soms behoorlijk dwars zitten, maar da's nooit iets dat ik afreageer op mijn vriendje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef Jeipod het volgende:
Ziet er goed uit ... zie een zandlopertje =)
Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben van je Minilotje ... ik doe over bijna alles moeilijk ... vind mezelf ook heel vaak lastig en jezelf lastig vinden is lastig
Hehe, om de één of andere reden klinkt dat mij niet in de oren als de meest gezellige kijk op de zaak!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef Jeipod het volgende:
Hopelijk komt er bij mij verandering in als we ooit eens een keer kunnen samenwonen. Dat ik hem dan vaak genoeg zie en kan zeggen: ga asjeblieft es een keer wat zonder mij doen ofso ...
Gefeli!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:36 schreef Jeipod het volgende:
Ik denk, ik weet, dat ik veel snelweg ga rijden. Dus ben benieuwd wat jullie dan zeggen over Altos en Cuores
Och, ik maakte me ook helemaal nergens zorgen over. Ik kende niemand met een betere relatie dan ik hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:05 schreef minilotje het volgende:
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen.Daarnaast communiceren we echt wanstaltig goed, dus als er een kink in de kabel zou komen (al zou ik niet weten waarover) dan zien we die al van mijlenver aankomen. Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou loos was, maar bij mij vormt het écht geen probleem dat ik nooit moeilijk doe. Ik heb gewoon niks om lastig over te zijn.
![]()
Maar hee, ik kan je foto niet zien!
Edit: nu wel! En ooooh, wat heb jij fraaie verhoudingen!![]()
Nou, ik heb minstens 30 foto's gemaakt en ik hou al niet van poseren en steeds op timer drukken, weer gaan staan, wachten tot de flits gaat...pfffquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jaa ik wil voor foto's zienOf zijn dat die foto's in je album? nu ben ik dan vast niet motiverend.. maar die vind ik eigenlijk heel leuk
Want hier kijk je niet echt zo blij als je mag zijn met >25 kg er af
quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:11 schreef Isabeau het volgende:
En voor een beetje een voor & na (ik ben inmiddels nog 8 kilo afgevallen daarna) beeld:
nee he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet zo leuk meer als de vorige series
Ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee he?
Je zie alleen het eindresultaat, terwijl het nou juist zo 'leuk' was om de weg ernaar toe te zien. Het afzien, de smoesjes ('kan niet bewegen want ik heb heeeeel erg last van mijn teen') , gokken wie het wel en wie het niet gaat volhouden
Da's gewoon verschrikkelijk! En op zoiets heb je nauwelijks invloed, dat soort dingen gebeuren helaas gewoon. Mijn lief mag van mij gerust met alle meisjes die hij leuk vindt zoenen en friemelen (daar zijn we nooit heel moeilijk in geweestquote:
JAZEKER! En goed nieuws ook. Mijn instructrice maakt hoepels op precies dezelfde manier als Hoopguy in Engeland, en in alle kleuren van de regenboog en allerlei verschillende patronen voor maar twintig euro in totaal!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
Minilotje en had je al weer meer informatie?
Ik doe je niks aan! Het is gewoon tof: speelsheid, dans, balans, evenwicht en een mooie, dunne buik!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Alcarin het volgende:
Nouhou, nu wil ik ineens ook een hoepel!
Wat doe je me aan minilotje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |