nou dan wil ik niet weten hoe het eruit zietquote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef Miss_S het volgende:
Ik pas inderdaad ook een S of M
Maar zeker van de normale tshirtjes en topjes vind ik de kinderkleding op het moment een stuk leuker dan bij de volwassenen
En een voordeel niet iedereen loopt erin (tenminste als je niet op een basisschool werkt)
Waarom zou ik liegen?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
nou dan wil ik niet weten hoe het eruit ziet![]()
Je bent net zo groot als ik, en toen ik rond de 70 woog, kon ik wel een m dragen maar geen kindershirt..
Dusse ik geloof het niet,
Net kip met puree en roergroenten. mmm en zometeen een yoghurt en dan hebben we het weer gehad voor vanavond. Mogen weer op de weegschaal om te kijken hoe erg de schade is van dit weekend.
Zo en nu ben ik weg naar toneel!
Tof!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:39 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag een grafiekje gemaakt van mijn gewicht van de laatste 2,5 jaar, het was erg leuk om een dalende lijn te zien...
ik ben fier op jouquote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou geen kinderkleding aan willen, maar als je van Hello Kittyof Totally Spies houdt is het natuurlijk wel de bom
Maar voor mij is zelfs het kopen van een bedrukt kledingstuk al een hele drempel, dat krijg je als je je hele jeugd plain black hebt gedragen
De kast is uitgemest, naast een volle vuilniszak in de kliko heb ik 15 broeken, 6 rokken, 20 shirtjes, 3 blouses en 3 jassen die in de opslag gaan
Ja, ik heb nu nog 3 broeken overquote:Op maandag 25 februari 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben fier op jou![]()
fijn gevoel geeft dat altijd, een opgeruimde kast
Ja en ik hou wel van Hello Kitty, Tweety, Snoopy etcquote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou geen kinderkleding aan willen, maar als je van Hello Kittyof Totally Spies houdt is het natuurlijk wel de bom
Maar voor mij is zelfs het kopen van een bedrukt kledingstuk al een hele drempel, dat krijg je als je je hele jeugd plain black hebt gedragen
De kast is uitgemest, naast een volle vuilniszak in de kliko heb ik 15 broeken, 6 rokken, 20 shirtjes, 3 blouses en 3 jassen die in de opslag gaan
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond miss_d gespot in de trein naar huis
Had me eerst nog langs haar gehost omdat ik de trein graag wilde halen, en naderhand kon zij nog op haar dooie akkertje instappenhad haar van achteren niet herkend in mijn haast
ik heb zo'n tik om te kijken of rennende mensen voor de trein, of mensen die gelijk met mij oplopen de trein ook halen.. ook als iemand rent om een tram/bus te halen, blijf ik kijken tot ik weet of hij/zij het gehaald heeft of niet. Uiteraard hoop ik altijd dat men het haaltquote:Op maandag 25 februari 2008 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Oh, ik herkende jou ook pas in de trein, was me niet opgevallen dat je al eerder voorbijkwam
Mijn collegeweek is in elk geval alweer voorbij. Weekend... of zo
watzijzeiquote:Op maandag 25 februari 2008 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Mooie lijn *wink wink* , teigan!
Ik zag het op de reclame tijdens het eten, niet echt smakelijk...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Morgenavond op RTL5 een doc over een 26-jarige vrouw van 500 kilovoor mensen die wel even een egoboost kunnen gebruiken
Deze moest ik ff 2 keer lezenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan, goed johJe valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38.quote:
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:
Mooie grafieken dames![]()
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
LEVI!!! Uitrijkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38.Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg.
Toen ik 16 was woog ik 83kg
volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard
)
Die ga ik onthouden, handig sommetje als het over kleding gaat vind ik het niet interessant, tot er wiskunde bij komtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
quote:
Ach, volgens mij had die dietiste wel het beste met me voor. Ik wilde alleen niet, was met andere dingen bezig en tot het moment dat mijn moeder me naar de dietiste bracht had ik mezelf ook nog niet echt als dik gezien. Maar dat werd me daar dus wel verteld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?
Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaanIk.... wil.........niet......snoepen....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Valt mee moet ik zeggen, CF. Gelukkig
Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!
En stuurt dat vervolgens naar haar baas...
Schamen niet hoor, ze kwam hier helemaal in een deuk binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef teigan het volgende:
Wat zal die collega zich schamen Rewimo..
kan haar baas erom lachen denk je?
quote:Wij raden u aan indien u veel wilt afvallen, het in fases te doen, waarbij uw eerste streefgewicht niet meer is dan 10 procent van uw huidige gewicht.
Dat bedoelen ze wel, maar mensen moeten leren fatsoenlijke zinnen te schrijven. Er staat nu gewoon totaal iets anders dan ze bedoelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef Zeeltje het volgende:
is het dan niet gewoon, 65 - 6,5?
of verpest ik het nu?
Zo ver was ik nog niet eens gekomen, ik struikelde direct over die zin.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef omearos het volgende:
Dat dieet ziet er trouwens er chemisch uit
Ik heb alleen het plaatje bekeken op die sitequote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet eens gekomen, ik struikelde direct over die zin.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb alleen het plaatje bekeken op die site
volgens de buienradar wordt het droger, dus 99% zeker dat ik ga lopenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef Levitation het volgende:
Moblo, ga je straks nog Evy lopen?Hier in Eindhoven is het droog!
Moet je nu een beetje gemotiveerd houden, eigen belang.
Ik ga vanavond om een uur of 9 les 24 lopen.
Lekkere zware les, 10 en 20 minuten.
idd, zien doe je met je oogjesquote:
Ben je op een sapdieet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef Miss_S het volgende:
Net 2 glasen Coolbest Mango Dream op als lunch
100kcal per glas jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben je op een sapdieet?![]()
Wow, 50kcal per 100ml... da's inderdaad met 2 glazen wel een maaltijd.![]()
Das wel erg veel dusquote:Het BCM Dieet Compleet
Om de nodige kilo’s kwijt te raken en het bereikte gewicht te behouden bevat dit BCM dieet naast de producten (om af te vallen) ook materialen om te helpen het eetgedrag aan te passen zodat het bereikte gewicht blijvend is. Ook bestaat de mogelijkheid voor persoonlijke begeleiding. Wij raden u aan indien u veel wilt afvallen, het in fases te doen, waarbij uw eerste streefgewicht niet meer is dan 10 procent van uw huidige gewicht.
Daar was het alle medische geloofwaardigheid officieel kwijtquote:U begint met de BCM Start voor de eerste twee dagen om te ontslakken.
Ligt het aan mij of kan je beter fruit tussendoor pakken dan hun "tussendoortjes"quote:Kies hiervoor dagen waarop u geen feestjes, verjaardagen of dergelijke heeft, zodat u die dagen uitsluitend vijf keer per dag de BCM Start gebruikt. De dagen daaropvolgend gebruikt u drie gezonde maaltijden per dag, vetarm met daarbij minimaal 2-3 liter (mineraal)water. Twee van de drie maaltijden vervangt u door BCM Basic vanille of indien u onderweg bent door een BCM Choco of Muesli reep. Omdat niet iedereen het even gemakkelijk vindt om niets te eten tussen de maaltijden hebben wij de BCM Special producten, voor tussen de maaltijden, die het hongergevoel verminderen.
Leer mij maar een smet een CD af om honger te krijgen rond 4 uurquote:U krijgt met behulp van de deelnemersbrochure inzicht wat een gezonde maaltijd is, ook het boekje Calorieënalfabet en de folders van het Voedingscentrum geven hierover aanvullende informatie.
Met de CD’s Inkoopplanning, Actieve Levenswijze, Uitgangspunten BCM programma en Drinken leert u oude gewoontes af.
Tussendoortjes verstoren de vetverbranding? 3 magere maaltijden op een dag? Ik dacht dat dat al érg lang achterhaald was?quote:Indien u de voorkeur geeft aan persoonlijke begeleiding wordt tevens uw lichaamssamenstelling met behulp van de BIA methode gemeten. Deze meting analyseert de balans tussen de hoeveelheid vet, vocht en spiermassa in uw lichaam. Zo kan gedurende het programma de afname van de vetmassa duidelijk in beeld gebracht worden. En kunt u zien dat uw vochtmassa en spiergewicht in balans blijven.
Zodra u de nodige kilo’s bent afgevallen blijft u bij drie gezonde vetarme maaltijden per dag, hierdoor voorkomt u dat u behoefte krijgt aan tussendoortjes. En dat is heel belangrijk, want het zijn de tussendoortjes die de vetverbranding verstoren.
Technisch gesproken... ik woon niet in Eindhoven, ik werk er wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef Zeeltje het volgende:
Levitation! Eindhoven! Haha wist niet dat je daar woonde!
als je moorkoppen als tussendoortje eet verstoort dat echt wel de vetverbanding hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef freecell het volgende:
Tussendoortjes verstoren de vetverbranding?
Denk dat het geen effect op de verbranding heeft... wel op je poging af te vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je moorkoppen als tussendoortje eet verstoort dat echt wel de vetverbanding hoor.
ohquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Technisch gesproken... ik woon niet in Eindhoven, ik werk er wel.Ik woon net ff een ietsje zuidelijker.
Nou zeg!quote:
Tot zo!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Zeeltje het volgende:
ohmaar alsof is ook goed!
Nou ik ga naar huis, ik ga met de trein naar eindhoven![]()
![]()
![]()
tot dadelijk!!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik ben net bijna mijn rechterringvinger verloren
Ik bleef met mijn ring haken achter dat ding wat met de klink omlaag gaat van de deur toen ik een kat uit de tuin wilde jagen. Mijn hele vinger isb lauw en beurs met een flinke klemblaar rondom
Ik ben allang blij dat hij er nog aan zit
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Isabeau het volgende:
(en hoe kan jij nou zwaarder zijn dan ik, ik denk dat ik echt minstens 2x zo dik ben)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef teigan het volgende:
moblo, netjes hoor, en mooie motorkleding!..
ik heb vorige zomer in het groningentopic een bikinifoto geplaatst, maar dat zou ik neit snel weer doen.
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijkenquote:
Ja dat klopt wel......erg forse bovenbenen bij mijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijkenDenk ik dan maar
![]()
Mag je geen recept voor jezelf uitschrijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijkenDenk ik dan maar
![]()
Troel, je zou niet de eerste zijn die zo haar vinger verliest!Gelukkig is dat niet gebeurd
Zal nog wel even duren voor de vinger er weer normaal uitziet, maar ze zit er tenminste nog aan
Ik zocht mijn recept voor de apotheek. Medicijn helemaal op. Pfff, nergens te vinden. Apotheek gebeld. Ja, ze hadden dat wel in de computer staan, maar ik had ook met dat recept naar een andere apotheek kunnen gaan blah die blah. Ik moest maar contact opnemen met de arts. Dat gedaan. Lang moeten wachten. Veel over en weer gebel. Zou gefaxt worden. Mooi. Ik hang op. Denk: hey, kan ook nog wel eens daar liggen. Sta op. Toch zeker 4 seconden na telefoontje had ik het recept in m'n handenMet andere woorden: ik ga even naar de apotheek
Dat zal toch wel meevallen, ik vind dat als je zoveel bent afgevallen dat je best trots mag zijn op jezelf in bikiniquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef teigan het volgende:
miss_s, omdat ik me toch nog niet zo op mijn gemak voel in bikini, en ik het toen in een overmoedige bui gedaan heb, maar als ik nu nog wel eens naar die foto kijk, dan vind ik het geen gezicht.
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:27 schreef YPPY het volgende:
Staat goed freecell, toch wel lekker he, een broek die echt past?
Nou door grote borsten lijk je ook snel dikker hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
@Isa en Miss_S: dat lijkt maar zo! ik ben écht veel dikkerHeb je begin deze maand nog gezien Isa, en er was nog een duidelijk GROOT verschil tussen ons
al vind ik wel dat 't steeds beter gaat hier.. vind mezelf er niet heel beroerd uitzien in badpak, zelfsanders had ik de foto ook niet gepost.. alleen baal ik nog steeds dat ik niet IETSwat grotere tieten heb
gewoon, cup B ofzo, dat maakt het allemaal net wat minder 'erg' denk ik
ik wil ook geen GROTE borsten, maar gewoon een maatje meer.. zodat het wat meer in verhouding is..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou door grote borsten lijk je ook snel dikker hoor
Ik heb wel weer zin in het bikini seizoenookal kan het altijd beter natuurlijk
Nou heb ik behoorlijk veel gezwommen in mijn jeugd, maar aan tiet heeft het me nooit ontbrokenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil ook geen GROTE borsten, maar gewoon een maatje meer.. zodat het wat meer in verhouding is..that's all.. alleen zoals bij veel dames die in hun jeugd intensief hebben gezwommen, ontbreekt het bij mij een beetje (erg) aan voorgevel
ik ken ook dames die inderdaad wel tieten hebben na intensief zwemmen, daarom zeg ik ook 'zoals VEEL dames', en niet 'zoals ALLE damesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou heb ik behoorlijk veel gezwommen in mijn jeugd, maar aan tiet heeft het me nooit ontbroken![]()
Eerder een overschot![]()
Voor zover ik kan zien ben je vrij goed in verhouding hoor... vergeet niet dat een badpak de borstpartij platdrukt
Dat was mijn volgende stapquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef Troel het volgende:
Mag je geen recept voor jezelf uitschrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hij stond leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
een zachtroze coduroybroek? Dat klinkt echt wel heel erg... eh... apart
Nee, de eh...(pakt tas) okay.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
waar ben je geweest Isa? spring garden?
en wederom
foto'shaha
Nee joh 164 kan niet passen, daar moet je je in proppenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de eh...(pakt tas) okay.Alles nu dus 5 euro of goedkoper. Ook jassen en dergelijke. Ik had nog een leuke jas maat 164 aan (en dat past dus idd
ware het niet dat ik de mouwen te kort vond bij strekken), maar toch maar weer terug gehangen.
(oh, en de springgarden was ik een paar weken terug, maar die hadden dus echt niets leuks...)
Als jij het deze week niet gezegd had, had ik het nooit geprobeerd te passenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
Nee joh 164 kan niet passen, daar moet je je in proppen
Ik geloof je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The girl that lost her mind
heb je andere kleding nodig in de zomer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stond leukEn ik heb een beetje geshopt met oog op de lente/zomer omdat ik niets meer in mijn kast aan zomerkleding heb wat ik pas. Nou ja, toen ik het hier net allemaal uitpakte om op te schrijven en even de originele prijsjes op te tellen dacht ik nog: huh? heb ik nog een witte broek gekocht? Maar dat was dus die roze, dus echt opvcallend roze is het niet.
Met het huidige Nederlandse klimaat is dat inderdaad soms twijfelachtigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef omearos het volgende:
[..]
heb je andere kleding nodig in de zomer?
Same herequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen zomer/winterkleren
ok, truien enzo, draag ik vaak in de winter, maar in de zomer ook.. en in de zomer draag ik ook dezelfde truitjes als in de winter... laagje meer, laagje minder...als ik ook nog in seizoenen moet gaan denken weet ik 't ook niet meer hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef omearos het volgende:
heb je andere kleding nodig in de zomer?
Eh ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
de tering Freecell, ik kom er nu pas achter
ik nietquote:
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar als er achteraf chocolade- of appeltaart is overweeg ik wel mee te huppelen
Met mooi weer lekker op een terrasje zitten en wie wil loopt een winkel inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweet
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef omearos het volgende:
[..]
Met mooi weer lekker op een terrasje zitten en wie wil loopt een winkel in
trauma'squote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweet
Kunnen we wel ongegeneerd veel bier drinken op het terrasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trauma's
gaan we allebei mee, als een stel mannen met een peuk buiten de winkel staan waar de dames naar binnen zijn 'passend op de tassen'![]()
ik zie het voor memaar het lijkt me niet leuk
ik zie een planquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kunnen we wel ongegeneerd veel bier drinken op het terras
Ja, maar anders is ze ook binnen een jaar dood.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Ze krijgt een GBP, wel een risico met zo'n lijf zeg
oh my godquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lach me ziek, dat mens vertelt dat ze helemaal niet zoveel eet, en dat haar buik relatief best plat is
mens, je weegt VIJFHONDERD kilo, wie probeer je voor de gek te houden?![]()
::D
ik geloof 460 ongeveer....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef omearos het volgende:
weegt ze nou die 500kg uit de titel of de 406kg die steeds genoemd wordt?
Op de wiki was het geen spoilerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:11 schreef omearos het volgende:
Als je zoekt op haar naam kom je verschillende waardes tegen van haar gewicht en BMI. Je krijgt dan wel spoilers over hoe het met haar is gegaan naderhandDit was blijkbaar een jaar terug.
Ze heeft zelfs een eigen wiki-paginaRenee Williams
je kan het er bij zettenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de wiki was het geen spoiler
Mja, ik weet niet of ze op andere sites ook spoilers kennen zoals op fokquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de wiki was het geen spoiler
Lardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik zat met verbazing te kijken naar die stukken lichaam die ze aan het bekijken waren. Afgezien van dat haar huid er niet best uitzag, was het nauwelijks te zien wat ze nu eigenlijk beetpakten. Been? Buik? Het leek wel of ze grote bloeduitstortingen had.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed die kleding Isa
Ik heb niet gekeken, de kleine groep is net weg, ik ben moe en ga pitten
Volgens mij is een pound 0.45 kg. 500 pond is dus 225 kg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:13 schreef Faat het volgende:
Ik heb een stukje gezien, maar volgend mij komt de verkeerde bereking doordat ze 500 Amerikaanse
POUNDS weegt. Heb zelf alleen geen idee hoeveel pound een voor ons gewone Hollandse kilo is![]()
* Faat holt naar de bus en springt elegant óver de weegschaal heen. Die hoef ik effe niet te zien
Klopt, en ze was 800 pounds. Iets van 360 kilo dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij is een pound 0.45 kg. 500 pond is dus 225 kg.
Even voor de beeldvorming: 500 kilo is meer dan het startgewicht van Troel, Rewimo en Bubseltje bij elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:43 schreef YPPY het volgende:
Wat een kleren Isa! Echt leuk he, om nu te gaan winkelen.
Ik heb ook echte zomerkleding met hemdjes en rokjes, dat is zo leuk.
Jammer dat ik gisteren geen tv kon kijken, moest werken. Ik vind zoiets altijd wel boeiend en ben dan blij dat het hier nooit zover is gekomen.
Geen idee, maar als je weet waar je heen gaat, gewoon even bellen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
14.gif
zenks![]()
nu maar lekker naar college, en daarna spinnen![]()
en dáárna schaatsen
Had in het slank de blabla in topic al gevraagd, maar hier ook nog even, voor het geval ik nog Fok! lees vandaag: ga vanavond voor het eerst in een turks restaurant eten. Hebben ze daar ook gezonde en/of vegetarische gerechten? Ben juist aan het vlees-minderen, en kan me zo voorstellen dat ze bij een turk veel vleesgerechten hebben, met VEEL vlees enzofijne dag allemaal!
Nja, ik kan toch niet "ff" een nieuwe laptop kopenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:43 schreef Zeeltje het volgende:
Mijn laptop is dood![]()
![]()
Vanmiddag maar effe een nieuwe halen![]()
Toch nog een voordeel van afvallen, je koopt geen kleren omdat je afvalt
Je besteed dus minder geld oftewel je kan maar net een nieuw laptop kopen
Het gaat weer de betere richting!!!! 77,4 vanochtend
Pasta met véél verse dingen. Hij was simpel en érg goed geslaagd deze keerquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker(wat heb je nou gekookt?!)
Jai ook halen uitkerring?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Pasta met véél verse dingen. Hij was simpel en érg goed geslaagd deze keer
Nu eerst maar eens naar het CWIMet zo ongeveer alle financiele papieren die ik heb, mén wat willen die lui een boel van je weten
ik ook, gezanik ook... En uiteindelijk kreeg ik wel iets van 6 euro per dag...quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
CWI
Ben blij dat ik verlost ben
Ik krijg 75quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ook, gezanik ook... En uiteindelijk kreeg ik wel iets van 6 euro per dag...
ze hebben mijn aanvraag eerst helemaal naar Limburg gestuurt oid, en ik kreeg 5 maanden na mijn aanvraag voor het eerst geld...quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef YPPY het volgende:
Succes freecell, ik kreeg na het gesprek (waarin er al tientallen kopietjes zijn gemaakt) nog 3 keer de vraag of ik iets op wilde sturen.![]()
200%quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed SQ. Uiteindelijk ben je er dan toch op vooruit gegaan.
zoiets ja, ik had een contract voor 0,25 fte, dus dat was niet veel....quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg 75
Mja, jij was toch schoolverlater?
Ik heb een jas gekocht in maat 158quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij het deze week niet gezegd had, had ik het nooit geprobeerd te passen
Ja maar jij bent ook superslankquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een jas gekocht in maat 158
Zo'n bigshirtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Blijft die nog hangen dan?
Elastiek is ingekortquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Blijft die nog hangen dan?
Lijkt me wel tricky, moeten solliciteren in jouw positie... Hoe ga je dat straks doen? Wanneer studeert Maarten af?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
CWI is echt drama. Nuja, ze begrijpen inmiddels dat we een uitkering willen van januari tot april én dat ik dan in ieder geval voor 20 uur werk heb. En ook dat Maarten niet hoeft solliciteren (dat wilden ze eerst wel, maar hij doet een fulltime studie en werkt 24 uur per week, dus zit al bóven de officiele maximale werkuren)
In april zitten we nog steeds iets onder bijstandsniveau, maar we kunnen wel rondkomen vanaf april en ze barsten maar met hun bijstandWat een gedoe zeg
En ook leuk: op het moment dat ik thuiskwam van het CWI lag er een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in de brievenbus
Maarten is nog wel even bezig. Volgend jaar heeft hij waarschijnlijk zijn bachelor wel, maar hij wil eigenlijk wel graag door voor zijn master. Gelukkig werkt hij er ook 24 uur per week bij.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me wel tricky, moeten solliciteren in jouw positie... Hoe ga je dat straks doen? Wanneer studeert Maarten af?
Ik ben blij dat ik me dat dus niet als enige afvroeg.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mag ik dan de hele brutale vraag stellen waarom je dan nu ervoor kiest om een kindje te krijgen?
Daarom hoef je ook geen antwoord te gevenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef freecell het volgende:
Oja, en het is inderdaad een redelijk brutale vraag om in het openbaar te stellen
Welneequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom hoef je ook geen antwoord te geven
Maarja als je met zo'n verhaal komt kan je zo'n vraag alleen maar verwachten eigenijk, toch?
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baanquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee
Ik ben aan het soliciteren omdat ik liever wat meer verdien dan alleen met gastouderen, maar het is niet echt nodig.
En het CWI is ook alleen maar ter overbrugging, zodra het gastouderen begint, stopt het CWI weer.
Ik zie dus het probleem van onze situatie helemaal niet?
Dus welk gedeelte van het verhaal bedoel je precies?
Zoals ik al zei: Ik heb een baan vanaf april en tot dan een overbruggingsuitkering.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baan
Je hebt dus een tijdje een uitkering en je man studeert nog
Lijkt me niet al te geweldig en stabiel voor als je kinderen wil....
Dat je nu rond kan komen is natuurlijk mooi maar een kind kost ook niet niks
Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou je gaat soliciteren, dus je hebt nog geen andere baan
Je hebt dus een tijdje een uitkering en je man studeert nog
Lijkt me niet al te geweldig en stabiel voor als je kinderen wil....
Dat je nu rond kan komen is natuurlijk mooi maar een kind kost ook niet niks
Kom op zeg, ze vroeg waarom ik zo dacht anders had ik het nooit verteldquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.
Dat is zo al heeft ze wel ergens een punt en begrijp ik ook haar vragen die vragen komen ook iig bij mij op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Miss_S, zelfs op het niet dieet-gebeid ga je andere hier vertellen hoe ze iets wel en niet moeten doen? Ik vind dit een keuze die zij gemaakt hebben, en waarop wij niets te zeggen hebben.
Maar ga jij er dood aan als je een keer je mond houdt of zo? Wat je denkt kan je ook lekker voor jezelf houden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
En tja dat jij hebt SQ kan hebben betekent niet dat er andere niet het zelfde denken
CWI is mijn werkgever tijdelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
CWI is echt drama. Nuja, ze begrijpen inmiddels dat we een uitkering willen van januari tot april én dat ik dan in ieder geval voor 20 uur werk heb. En ook dat Maarten niet hoeft solliciteren (dat wilden ze eerst wel, maar hij doet een fulltime studie en werkt 24 uur per week, dus zit al bóven de officiele maximale werkuren)
In april zitten we nog steeds iets onder bijstandsniveau, maar we kunnen wel rondkomen vanaf april en ze barsten maar met hun bijstandWat een gedoe zeg
En ook leuk: op het moment dat ik thuiskwam van het CWI lag er een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in de brievenbus
Ik ben benieuwd hoe dat is, indien lekker: recept!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
Freecell bedoelde haar vraag retorisch en ergerde zich wel degelijk aan je postEn wakker liggen, nee, want ik weet hoe we ervoor staan en dergelijke. Maar geirriteerd omdat jij insinueert dat we beter nog even hadden kunnen wachten en dat we geen stabiele omgeving kunnen bieden terwijl je ons niet kent, ja, zeker! Vooral omdat ik met jou hélemaal geen band heb.
Van SQ kan ik die vraag hebben, die ken ik langer en beter en die vraagt het aarzelend en gemeend.
Dan wil ik best antwoord geven. Maar ik ben me nu weer eens aan het verdedigen tegen jou. En daar ga ik nú mee stoppen.
---------------------------------------------------------------------------------------------!
Ik ga zometeen soep maken met venkel en zoete aardappel, ben erg benieuwd!!
Je mond houden op een discussieforum?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ga jij er dood aan als je een keer je mond houdt of zo? Wat je denkt kan je ook lekker voor jezelf houden.
Dank je welquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
freecell je hebt groot gelijkhet belangrijkste is dat een baby een liefdevol thuis krijgt (L)
en stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je
geniet van je zwangerschap en laat het vooral niet (door bepaalde personen) verpesten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------!
Ik ga zometeen soep maken met venkel en zoete aardappel, ben erg benieuwd!!
Ja, zelfs op een discussieforum hoef je niet overal over in discussie. Zeker niet over iemands motieven om een kindje te krijgen, hetgeen ik toch echt een hele persoonlijke beslissing vind. Maar ja, het antwoord op mijn vraag is dus 'ja, ik ga er dood aan als ik een keer mijn mond moet houden', en dat had ik eigenlijk wel een beetje van je verwacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je mond houden op een discussieforum?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zelfs op een discussieforum hoef je niet overal over in discussie. Zeker niet over iemands motieven om een kindje te krijgen, hetgeen ik toch echt een hele persoonlijke beslissing vind. Maar ja, het antwoord op mijn vraag is dus 'ja, ik ga er dood aan als ik een keer mijn mond moet houden', en dat had ik eigenlijk wel een beetje van je verwacht.
Ik vat helemaal niks persoonlijk op, ik verbaas me alleen over je verschrikkelijk onbeschofte houding en hoop dat jij het je wel persoonlijk aantrekt. Maar verspilde moeite, ik weet het. Ik had alleen gehoopt dat je je aan je belofte in het modtopic zou houden en als je wel terug zou komen een fatsoenlijke houding zou aanmeten, maar helaas. Ik zet je gewoon weer op negeerquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet alles zo persoonlijk aantrekken
Ik denk dat er niemand is die aan dat laatste twijfelt hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, hou eens op met die schijnheiligeMenen jullie geen bal van. Doe dan gewoon
Ik doe even een dikkevoor onze zwangere. Gemeend, een lekkere klapzoen. Trek het je niet aan, meid. Je wordt een reuze leuke moeder!
Ik heb me laten vertellen dat dequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, hou eens op met die schijnheiligeMenen jullie geen bal van. Doe dan gewoon
Idem. Hoewel er een tijd was dat ik echt niks liever wilde en als D toen net zo graag had gewild, dan hadden we waarschijnlijk al een paar koters gehad. Ach ja, het kan verkerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
@ Coldfeet: Ik kies er wel voor om eerst gesetteld te zijn, een huis en een baan te hebben voor ik aan kindjes begin. Er wordt misschien wat krampachtig over gedaan soms, maar ik moet er niet aan denken om nu met een kind te zitten. Ik heb nog niks, en in MIJN ogen verspeel ik veel te veel kansen als ik nu al een kind zou krijgen. Trouwens, ik kan wil die verantwoordelijkheid nog helemaal niet aan
En ik maar dcenken dat het een kusje isquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat depuh betekent, zie ook de naam van het ding: http://i.fok.nl/s/puh.gif
Dus hij leek me wel toepasselijk, eerlijk gezegd.
Ik wil even op deze zin inhaken, gewoon uit betweterigheid, maar hoe jonger de moeder, hoe zwaarder de striae, dat is wetenschappelijk onderzochtquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
nou, wat let je dan om kinderen te krijgen als je huid nog lekker terugrekt?
Ik zie het een beetje als dequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar dcenken dat het een kusje is![]()
Jouw keus toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
@ Coldfeet: Ik kies er wel voor om eerst gesetteld te zijn, een huis en een baan te hebben voor ik aan kindjes begin. Er wordt misschien wat krampachtig over gedaan soms, maar ik moet er niet aan denken om nu met een kind te zitten. Ik heb nog niks, en in MIJN ogen verspeel ik veel te veel kansen als ik nu al een kind zou krijgen. Trouwens, ik kan wil die verantwoordelijkheid nog helemaal niet aan
Dat heb je me ook ner-re-gens zien zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jouw keus toch?
Mocht ik er ooit aan beginnen, dan toch echt voorlopig nog niet. Maar dat jij en ik daarmee zouden willen wachten tot we een vast contract hebben en een koophuis (vanzelangzalzeleven nog niet, hier) zegt heu-le-maal niks over Freecells prima motivatie om vor NU te kiezen.
He, ju-hul-lie praten in lettergrepen. Tof.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb je me ook ner-re-gens zien zeggen
Zeg ik ook niet. Maar de toon van het topic... werd op zn minst onaangenaam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb je me ook ner-re-gens zien zeggen
Kan die clown aardig dan? Ik dacht dat-ie op zijn minst een soort 'duh' uitstraaldequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik gebruikaltijd als aardig. En
ook.
Don't blame me for the biatchquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Maar de toon van het topic... werd op zn minst onaangenaam.
Ik gebruikaltijd als aardig. En
ook.
SQ, dat van die striae is zo, maar dat zegt niets over het terugrekken
kai-vetquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, ju-hul-lie praten in lettergrepen. Tof.
ik wist het nog niet, maar goed plan! Je deed toch de opleiding voor IC-verpleegkundige oid?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Had ik trouwens hier al verteld dat ik mijn opleiding toch nog ga proberen af te ronden???
Stef Bosquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan die clown aardig dan? Ik dacht dat-ie op zijn minst een soort 'duh' uitstraalde
Anyway, ik ga een avondje naar het theater (Stef Bos). Fijne avond allemaal
ja inderdaad en ik ben in juni 2006 daarmee gestopt, omdat mijn werkplaats me toendertijd totaal niet beviel. Een hele vervelende sfeer, waardoor ik me niet op mijn gemak voelde en dus ook niet lekker kon werken en functioneren. Ik ben toen net voor het einde van de opleiding gestopt (had mijn theoriediploma al binnen en mijn scriptie en presentatie ook l gedaan).quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:19 schreef teigan het volgende:
[..]
ik wist het nog niet, maar goed plan! Je deed toch de opleiding voor IC-verpleegkundige oid?
Clowns zijn sowiesoquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je aan welke smilie ik pas echt een schurfthekel heb? Die kutclownbetekent voor mij net zoiets als: ik zet een lollige smilie neer, maar eigenlijk zet ik je gewoon keihard voor het blok biatch
Nu vraag ik me wel af welke mening betekenis jij toekent aan dequote:Op woensdag 27 februari 2008 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan die clown aardig dan? Ik dacht dat-ie op zijn minst een soort 'duh' uitstraalde
Anyway, ik ga een avondje naar het theater (Stef Bos). Fijne avond allemaal
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat een felle reacties op miss_s
misschien beetje onbeschofte vragen maar dan negeer je die toch gewoon
zeg je.. bemoei je met je eigen zaken
raar als je het wel gaat uitleggen en daarna zegt. maar dat had je helemaal niet mogen vragen![]()
just my 2 cents. ik vind het ook gewoon een kuthoer hoor (j/k)
Maar je kan tenminste voor een stabiele basis zorgen, maar goed dat is mijn meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ah gezellig weer hier![]()
![]()
Kinderen zijn gewoon hartstikke leukEn freecell en TARA worden beslist hele leuke ouders
![]()
En je weet trouwens nooit wanneer je aan kinderen toe bent en àls je eraan toe bent, of het dan goed gaat. Kinderen zijn het grootste avontuur van je levenEn ik vind het super dat ik zo'n leuke heb
ja idd is JOUW meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je kan tenminste voor een stabiele basis zorgen, maar goed dat is mijn mening
Het stomme is dat ik dat wel weet! Ik blijf het alleen zien als een middelvingersmiley. Hoe dan ook, allebei onbeleefdquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
das geen middelvinger maar een "talk to the hand 'cause the face aint listening "
Van liefde kan je niet eten of studerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja idd is JOUW mening![]()
en de meest stabiele basis is een liefdevolle basis. aan de rest kan gewerkt worden....
Alleen verschillen de meningen nogal over wat een stabiele basis dan precies is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je kan tenminste voor een stabiele basis zorgen, maar goed dat is mijn mening
nou dat is dus precies wat ik ook probeer te zeggen Jojoquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Alleen verschillen de meningen nogal over wat een stabiele basis dan precies is.
Ik vind zelf een stabiele relatie tussen de ouders, ouders die emotioneel wat te bieden hebben en ouders bij wie een kindje heel gewenst is belangrijker dan woonsituatie, werk en hoeveel geld je wel niet hebt.
Op wat basiskosten na kan je je kind zo duur laten zijn als je zelf wilt nl.
Er zit echt wel wat tijd tussen de geboorte van een kind en de periode dat ze je arm eten en/of gaan studeren en in die tijd kan er van alles gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Van liefde kan je niet eten of studeren
Vertel dat ook nog ff tegen Heidi Klumquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
laat 't nu maarvan babies word je toch alleen maar dik
hmm ik ga ff lekker douchen en mijn striae flink insmeren daarna ... arme buik....quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil even op deze zin inhaken, gewoon uit betweterigheid, maar hoe jonger de moeder, hoe zwaarder de striae, dat is wetenschappelijk onderzocht![]()
Die gebruik ik altijd om iets een beetje af te zwakken, dat het niet zo serieus overkomt. Gewoon een gekke bek trekken om een beetje te relativeren... ofzo...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:40 schreef Isabeau het volgende:Tong uitsteken (doet iemand dat oooooit in het echt??)
Mens! Je kent ze niet eens, hoe kom je er nou bij om te insinueren dat freecell haar kind geen stabiele basis kan geven?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oei, klinkt niet positief... Balen zeg!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben niet aangenomen op de school waar ik wilde..![]()
![]()
en de andere school is zo kut gegaan dat ik daar waarschijnlijk ook niet aangenomen word![]()
volgende week nog 1 toelating
balenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben niet aangenomen op de school waar ik wilde..![]()
![]()
en de andere school is zo kut gegaan dat ik daar waarschijnlijk ook niet aangenomen word![]()
volgende week nog 1 toelating
Dat dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:47 schreef YPPY het volgende:
En was zeker niet de enige
Jaloers?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mens! Je kent ze niet eens, hoe kom je er nou bij om te insinueren dat freecell haar kind geen stabiele basis kan geven?
Niet iedereen is enig kind, niet iedereen heeft ouders die hun kinderen rijbewijs en auto meegeven op hun 18e en de studie betalen.
Maar dat maakt echt geen enkel verschil met wat er van je wordt, later. Echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |