Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:27 schreef YPPY het volgende:
Staat goed freecell, toch wel lekker he, een broek die echt past?
Nou door grote borsten lijk je ook snel dikker hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
@Isa en Miss_S: dat lijkt maar zo! ik ben écht veel dikkerHeb je begin deze maand nog gezien Isa, en er was nog een duidelijk GROOT verschil tussen ons
al vind ik wel dat 't steeds beter gaat hier.. vind mezelf er niet heel beroerd uitzien in badpak, zelfsanders had ik de foto ook niet gepost.. alleen baal ik nog steeds dat ik niet IETSwat grotere tieten heb
gewoon, cup B ofzo, dat maakt het allemaal net wat minder 'erg' denk ik
ik wil ook geen GROTE borsten, maar gewoon een maatje meer.. zodat het wat meer in verhouding is..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou door grote borsten lijk je ook snel dikker hoor
Ik heb wel weer zin in het bikini seizoenookal kan het altijd beter natuurlijk
Nou heb ik behoorlijk veel gezwommen in mijn jeugd, maar aan tiet heeft het me nooit ontbrokenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil ook geen GROTE borsten, maar gewoon een maatje meer.. zodat het wat meer in verhouding is..that's all.. alleen zoals bij veel dames die in hun jeugd intensief hebben gezwommen, ontbreekt het bij mij een beetje (erg) aan voorgevel
ik ken ook dames die inderdaad wel tieten hebben na intensief zwemmen, daarom zeg ik ook 'zoals VEEL dames', en niet 'zoals ALLE damesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou heb ik behoorlijk veel gezwommen in mijn jeugd, maar aan tiet heeft het me nooit ontbroken![]()
Eerder een overschot![]()
Voor zover ik kan zien ben je vrij goed in verhouding hoor... vergeet niet dat een badpak de borstpartij platdrukt
Dat was mijn volgende stapquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef Troel het volgende:
Mag je geen recept voor jezelf uitschrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hij stond leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
een zachtroze coduroybroek? Dat klinkt echt wel heel erg... eh... apart
Nee, de eh...(pakt tas) okay.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
waar ben je geweest Isa? spring garden?
en wederom
foto'shaha
Nee joh 164 kan niet passen, daar moet je je in proppenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de eh...(pakt tas) okay.Alles nu dus 5 euro of goedkoper. Ook jassen en dergelijke. Ik had nog een leuke jas maat 164 aan (en dat past dus idd
ware het niet dat ik de mouwen te kort vond bij strekken), maar toch maar weer terug gehangen.
(oh, en de springgarden was ik een paar weken terug, maar die hadden dus echt niets leuks...)
Als jij het deze week niet gezegd had, had ik het nooit geprobeerd te passenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
Nee joh 164 kan niet passen, daar moet je je in proppen
Ik geloof je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The girl that lost her mind
heb je andere kleding nodig in de zomer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stond leukEn ik heb een beetje geshopt met oog op de lente/zomer omdat ik niets meer in mijn kast aan zomerkleding heb wat ik pas. Nou ja, toen ik het hier net allemaal uitpakte om op te schrijven en even de originele prijsjes op te tellen dacht ik nog: huh? heb ik nog een witte broek gekocht? Maar dat was dus die roze, dus echt opvcallend roze is het niet.
Met het huidige Nederlandse klimaat is dat inderdaad soms twijfelachtigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef omearos het volgende:
[..]
heb je andere kleding nodig in de zomer?
Same herequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen zomer/winterkleren
ok, truien enzo, draag ik vaak in de winter, maar in de zomer ook.. en in de zomer draag ik ook dezelfde truitjes als in de winter... laagje meer, laagje minder...als ik ook nog in seizoenen moet gaan denken weet ik 't ook niet meer hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef omearos het volgende:
heb je andere kleding nodig in de zomer?
Eh ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
de tering Freecell, ik kom er nu pas achter
ik nietquote:
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar als er achteraf chocolade- of appeltaart is overweeg ik wel mee te huppelen
Met mooi weer lekker op een terrasje zitten en wie wil loopt een winkel inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweet
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef omearos het volgende:
[..]
Met mooi weer lekker op een terrasje zitten en wie wil loopt een winkel in
trauma'squote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweet
Kunnen we wel ongegeneerd veel bier drinken op het terrasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trauma's
gaan we allebei mee, als een stel mannen met een peuk buiten de winkel staan waar de dames naar binnen zijn 'passend op de tassen'![]()
ik zie het voor memaar het lijkt me niet leuk
ik zie een planquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kunnen we wel ongegeneerd veel bier drinken op het terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |