heb je andere kleding nodig in de zomer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stond leukEn ik heb een beetje geshopt met oog op de lente/zomer omdat ik niets meer in mijn kast aan zomerkleding heb wat ik pas. Nou ja, toen ik het hier net allemaal uitpakte om op te schrijven en even de originele prijsjes op te tellen dacht ik nog: huh? heb ik nog een witte broek gekocht? Maar dat was dus die roze, dus echt opvcallend roze is het niet.
Met het huidige Nederlandse klimaat is dat inderdaad soms twijfelachtigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef omearos het volgende:
[..]
heb je andere kleding nodig in de zomer?
Same herequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen zomer/winterkleren
ok, truien enzo, draag ik vaak in de winter, maar in de zomer ook.. en in de zomer draag ik ook dezelfde truitjes als in de winter... laagje meer, laagje minder...als ik ook nog in seizoenen moet gaan denken weet ik 't ook niet meer hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef omearos het volgende:
heb je andere kleding nodig in de zomer?
Eh ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
de tering Freecell, ik kom er nu pas achter
ik nietquote:
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar als er achteraf chocolade- of appeltaart is overweeg ik wel mee te huppelen
Met mooi weer lekker op een terrasje zitten en wie wil loopt een winkel inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweet
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef omearos het volgende:
[..]
Met mooi weer lekker op een terrasje zitten en wie wil loopt een winkel in
trauma'squote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen met een flinke groep vrouwen, bij het idee krijg ik al angstzweet
Kunnen we wel ongegeneerd veel bier drinken op het terrasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trauma's
gaan we allebei mee, als een stel mannen met een peuk buiten de winkel staan waar de dames naar binnen zijn 'passend op de tassen'![]()
ik zie het voor memaar het lijkt me niet leuk
ik zie een planquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kunnen we wel ongegeneerd veel bier drinken op het terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |