abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2008 @ 22:15:45 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_56974298

En deze heeft nog niet eens het goede startgewicht

[ Bericht 31% gewijzigd door Troel op 25-02-2008 22:23:14 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56975603
Teigan, goed joh Je valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
pi_56979225
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan, goed joh Je valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
Deze moest ik ff 2 keer lezen dacht dat je het over Troel had
pi_56979320
Troel heeft het anders ook heel goed gedaan, hoe dan ook, hulpmiddelen of niet, zoveel afvallen kan alleen maar gezonder en beter voor je zijn
Ja doei.
pi_56979332
en nu naar nijmegen, alwaar de locatie voor het college weer een vraagteken is
Ja doei.
pi_56979510
Succes met zoeken dan moblo..

ik ga vandaag ws. voor het eerst in 2,5 jaar ofzo weer iets aan praktisch werk doen.. Met een magnetron...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56979774
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef Riann het volgende:

[..]

in eerste klas had ik al maat 44
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38. Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg. Toen ik 16 was woog ik 83kg volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard )
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56980856
Mooie grafieken dames
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:56:07 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_56980881
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:
Mooie grafieken dames
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
disclaimer
pi_56980912
ik woog rond de 60 kilo toen ik eindexamen deed...
toen bewoog ik nog zoveel dat mijn vreetbuien daardoor wel gecompenseerd werden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:59:24 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_56980923
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38. Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg. Toen ik 16 was woog ik 83kg volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard )
LEVI!!! Uitrijking

Foei
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56980932
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
Die ga ik onthouden, handig sommetje als het over kleding gaat vind ik het niet interessant, tot er wiskunde bij komt
pi_56980955
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

LEVI!!! Uitrijking

Foei
het was nog vroeg
***Levi was here***
pi_56982235
TVP.

Ik heb een uitgeslapen. En ben nog moe
pi_56984279
Jeetje, jullie waren op de middelbare school echt allemaal veel zwaarder... Toen ik examen deed, woog ik 64 kilo en droeg ik maatje 36/38. Toen ik vervolgens ging studeren/op kamers ging, ben ik flink uit mijn voegen gebarsten

@Miss_S, nee, hoewel ik het knap vind dat Troel zoveel is afgevallen, zou ik het zeker niet zo willen. Als ik zoveel afval als zij, blijft er weinig van me over Bovendien hoop ik met langzaam afvallen te bewerkstelligen dat mijn huid goed meegaat enzo. En volgens mij is dat met WLS lastiger.
pi_56984452
@ColdFeet:
Ik zat met 10 jaar oud voor het eerst bij een dietiste. Ben eigenlijk tot die tijd redelijk "normaal" geweest, maar vanaf mijn 10de begon ik snel zwaar te worden. Sindsdien is het emmeren met m'n gewicht. Altijd heel actief kind geweest, maar ik snoepte daar met gemak tegenop. En dus altijd van het ene dieet naar het andere, met als gevolg dat ik uiteindelijk alleen maar zwaarder werd. Shit happens.
***Levi was here***
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:00:13 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56984545
Ik was totdat ik ging studeren ook niet zo zwaar (69 kilo, wel altijd al breed gebouwd geweest). Maar toen ik op kamers ben gegaan ging het mis en ben ik begonnen met jojo-en
pi_56984547
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?

Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaan Ik.... wil.........niet......snoepen....
pi_56984740
Coldfeet, mijn huid krimpt redelijk mee, hoewel ik nu wel merk dat de huid op mijn buik wel losser wordt, evenals bij mijn bovenbenen en mijn borsten...

Maar ik denk dat ik niet moet klagen, het ziet er allemaal nog wel redelijk strak uit..
pi_56984743
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?

Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaan Ik.... wil.........niet......snoepen....
Ach, volgens mij had die dietiste wel het beste met me voor. Ik wilde alleen niet, was met andere dingen bezig en tot het moment dat mijn moeder me naar de dietiste bracht had ik mezelf ook nog niet echt als dik gezien. Maar dat werd me daar dus wel verteld. Het klikte niet tussen die vrouw en mij, ik vond dat ze zat te zeuren. (kleine wijsneus die ik was!) Ze probeerde (denk ik nu) te achterhalen waar mijn plotselinge vreetgedrag vandaan kwam, maar ik zat helemaal niet op een vreemde vrouw te wachten die me zo binnenstebuiten wilde keren. Ik wilde buitenspelen.
Overigens was het nogal duidelijk waar het gedrag vandaan kwam: ik werd toen erg gepest en voelde me godverlatenalleen op deze planeet.
***Levi was here***
pi_56984749
Ik heb altijd tot 6 jaar terug, maatje 36/38 gehad.
Toen dertijd snoepte ik ook al aardig wat. Erg veel is er niet verandert, alleen mijn lichaam neemt nu sneller op ofzo
pi_56985145
Ymme, hoe oud ben je eigenlijk?

Levi, me dunkt dat je door zo'n dietiste (op je 10e) redelijk een stempel opgedrukt krijgt... Niet goed
pi_56985217
ik meen me ook iets te herinneren dat Troel al op haar zevende bij een dietiste kwam?
of ben ik nu aan het bazelen.
pi_56985338
Ik word 20 mei a.s. 24 jaar jong.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 13:36:47 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56985402
Valt mee moet ik zeggen, CF. Gelukkig

Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!

En stuurt dat vervolgens naar haar baas...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')