Deze moest ik ff 2 keer lezenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan, goed johJe valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38.quote:
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:
Mooie grafieken dames![]()
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
LEVI!!! Uitrijkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38.Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg.
Toen ik 16 was woog ik 83kg
volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard
)
Die ga ik onthouden, handig sommetje als het over kleding gaat vind ik het niet interessant, tot er wiskunde bij komtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
quote:
Ach, volgens mij had die dietiste wel het beste met me voor. Ik wilde alleen niet, was met andere dingen bezig en tot het moment dat mijn moeder me naar de dietiste bracht had ik mezelf ook nog niet echt als dik gezien. Maar dat werd me daar dus wel verteld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?
Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaanIk.... wil.........niet......snoepen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |