abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56970562
Vorige deel: Fok Dieetclub 229

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_56970601
Ik pas inderdaad ook een S of M
Maar zeker van de normale tshirtjes en topjes vind ik de kinderkleding op het moment een stuk leuker dan bij de volwassenen
En een voordeel niet iedereen loopt erin (tenminste als je niet op een basisschool werkt )
  maandag 25 februari 2008 @ 20:00:16 #3
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56971070
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef Miss_S het volgende:
Ik pas inderdaad ook een S of M
Maar zeker van de normale tshirtjes en topjes vind ik de kinderkleding op het moment een stuk leuker dan bij de volwassenen
En een voordeel niet iedereen loopt erin (tenminste als je niet op een basisschool werkt )
nou dan wil ik niet weten hoe het eruit ziet
Je bent net zo groot als ik, en toen ik rond de 70 woog, kon ik wel een m dragen maar geen kindershirt..

Dusse ik geloof het niet,

Net kip met puree en roergroenten. mmm en zometeen een yoghurt en dan hebben we het weer gehad voor vanavond. Mogen weer op de weegschaal om te kijken hoe erg de schade is van dit weekend.

Zo en nu ben ik weg naar toneel!
The girl that lost her mind
pi_56971130
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

nou dan wil ik niet weten hoe het eruit ziet
Je bent net zo groot als ik, en toen ik rond de 70 woog, kon ik wel een m dragen maar geen kindershirt..

Dusse ik geloof het niet,

Net kip met puree en roergroenten. mmm en zometeen een yoghurt en dan hebben we het weer gehad voor vanavond. Mogen weer op de weegschaal om te kijken hoe erg de schade is van dit weekend.

Zo en nu ben ik weg naar toneel!
Waarom zou ik liegen?
Maar als ik jou was zou ik eens naar de H&M gaan voordat je tegen iemand zegt dat ze liegt
pi_56971954
dames, wat beginnen we zo weer gezellig zeg...

ik heb vandaag een grafiekje gemaakt van mijn gewicht van de laatste 2,5 jaar, het was erg leuk om een dalende lijn te zien...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56972023
Kun je het posten teigan, dat is helemaal leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56972115
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:39 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag een grafiekje gemaakt van mijn gewicht van de laatste 2,5 jaar, het was erg leuk om een dalende lijn te zien...
Tof!
pi_56972119

goedenavond!!!

vanavond miss_d gespot in de trein naar huis
Had me eerst nog langs haar gehost omdat ik de trein graag wilde halen, en naderhand kon zij nog op haar dooie akkertje instappen had haar van achteren niet herkend in mijn haast

lekker nasi gemaakt daarnet, en zodadelijk nog even die-hard wiskunde doen maar heb gelukkig mijn grafische rekenmachine nog/weer (lag bij mijn ouders) dus kan nu ook wat makkelijker een beeld vormen bij de grafieken die bij de formules horen

Verder leuke collegedag gehad, en braaf mijn hoeveelheden voedsel en fruit genuttigd op de juiste tijdstippen (lijk wel een suikerpatientje maar ik houd het echt netjes in de gaten dat ik elke dag rond dezelfde tijden eet ) en heel veel koffie op, maar ook heel veel water, dus had een abonnement op de wc vandaag...
Doorspoelen die handel!!!!
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:50:45 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_56972232
Ik zou geen kinderkleding aan willen, maar als je van Hello Kitty of Totally Spies houdt is het natuurlijk wel de bom
Maar voor mij is zelfs het kopen van een bedrukt kledingstuk al een hele drempel, dat krijg je als je je hele jeugd plain black hebt gedragen

De kast is uitgemest, naast een volle vuilniszak in de kliko heb ik 15 broeken, 6 rokken, 20 shirtjes, 3 blouses en 3 jassen die in de opslag gaan
disclaimer
pi_56972265
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou geen kinderkleding aan willen, maar als je van Hello Kitty of Totally Spies houdt is het natuurlijk wel de bom
Maar voor mij is zelfs het kopen van een bedrukt kledingstuk al een hele drempel, dat krijg je als je je hele jeugd plain black hebt gedragen

De kast is uitgemest, naast een volle vuilniszak in de kliko heb ik 15 broeken, 6 rokken, 20 shirtjes, 3 blouses en 3 jassen die in de opslag gaan
ik ben fier op jou

fijn gevoel geeft dat altijd, een opgeruimde kast
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:52:43 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_56972290
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben fier op jou

fijn gevoel geeft dat altijd, een opgeruimde kast
Ja, ik heb nu nog 3 broeken over waarvan ik er twee net heb gekocht
disclaimer
pi_56972326
3 broeken, wow

(ik heb er ook maar 3 die ik ook écht draag... de rest is een soort 'reserve' ofzo en 2 daarvan liggen te wachten tot ik ze weer aan kan )
Ja doei.
pi_56972350
yppy, ik ga even prutsen, en kijken of dat wil..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56972461
Dit zou hem moeten zijn
Ik krijg hem als plaatje niet werkend, dus alleen even het linkje ernaar

http://photosbyak.fotopic.net/p48650277.html
pi_56972498
Dat is best wel een dalende lijn inderdaad!
pi_56972618
Ziet er goed uit teigan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_56972645
ja, hij vlakt iig nog niet af..
En dat piekje na de kerst van 2006 is ook wel grappig...
pi_56972673
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Stormqueen het volgende:

Ja en ik hou wel van Hello Kitty, Tweety, Snoopy etc
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2008 @ 21:18:21 #19
43556 miss_dynastie
pi_56972841
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond miss_d gespot in de trein naar huis
Had me eerst nog langs haar gehost omdat ik de trein graag wilde halen, en naderhand kon zij nog op haar dooie akkertje instappen had haar van achteren niet herkend in mijn haast
Oh, ik herkende jou ook pas in de trein, was me niet opgevallen dat je al eerder voorbijkwam
Mijn collegeweek is in elk geval alweer voorbij. Weekend... of zo
pi_56972996
Mooie lijn *wink wink* , teigan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar maandag 25 februari 2008 @ 21:30:51 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56973097
Mooi lijntje hoor Teigan!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56973134
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, ik herkende jou ook pas in de trein, was me niet opgevallen dat je al eerder voorbijkwam
Mijn collegeweek is in elk geval alweer voorbij. Weekend... of zo
ik heb zo'n tik om te kijken of rennende mensen voor de trein, of mensen die gelijk met mij oplopen de trein ook halen.. ook als iemand rent om een tram/bus te halen, blijf ik kijken tot ik weet of hij/zij het gehaald heeft of niet. Uiteraard hoop ik altijd dat men het haalt

net even de belastingzooi voor 2007 ingevuld.. krijg ik toch ongeveer zo'n 650 euro terug!
lang leven ineens weer part-time gaan weken
Ja doei.
pi_56973144
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Mooie lijn *wink wink* , teigan!
watzijzei
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 21:46:39 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_56973486
Morgenavond op RTL5 een doc over een 26-jarige vrouw van 500 kilo voor mensen die wel even een egoboost kunnen gebruiken
disclaimer
pi_56974170
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Morgenavond op RTL5 een doc over een 26-jarige vrouw van 500 kilo voor mensen die wel even een egoboost kunnen gebruiken
Ik zag het op de reclame tijdens het eten, niet echt smakelijk...
  maandag 25 februari 2008 @ 22:15:45 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_56974298

En deze heeft nog niet eens het goede startgewicht

[ Bericht 31% gewijzigd door Troel op 25-02-2008 22:23:14 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56975603
Teigan, goed joh Je valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
pi_56979225
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan, goed joh Je valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
Deze moest ik ff 2 keer lezen dacht dat je het over Troel had
pi_56979320
Troel heeft het anders ook heel goed gedaan, hoe dan ook, hulpmiddelen of niet, zoveel afvallen kan alleen maar gezonder en beter voor je zijn
Ja doei.
pi_56979332
en nu naar nijmegen, alwaar de locatie voor het college weer een vraagteken is
Ja doei.
pi_56979510
Succes met zoeken dan moblo..

ik ga vandaag ws. voor het eerst in 2,5 jaar ofzo weer iets aan praktisch werk doen.. Met een magnetron...
pi_56979774
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef Riann het volgende:

[..]

in eerste klas had ik al maat 44
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38. Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg. Toen ik 16 was woog ik 83kg volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard )
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56980856
Mooie grafieken dames
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:56:07 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_56980881
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:
Mooie grafieken dames
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
disclaimer
pi_56980912
ik woog rond de 60 kilo toen ik eindexamen deed...
toen bewoog ik nog zoveel dat mijn vreetbuien daardoor wel gecompenseerd werden..
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:59:24 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_56980923
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38. Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg. Toen ik 16 was woog ik 83kg volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard )
LEVI!!! Uitrijking

Foei
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56980932
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
Die ga ik onthouden, handig sommetje als het over kleding gaat vind ik het niet interessant, tot er wiskunde bij komt
pi_56980955
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

LEVI!!! Uitrijking

Foei
het was nog vroeg
***Levi was here***
pi_56982235
TVP.

Ik heb een uitgeslapen. En ben nog moe
pi_56984279
Jeetje, jullie waren op de middelbare school echt allemaal veel zwaarder... Toen ik examen deed, woog ik 64 kilo en droeg ik maatje 36/38. Toen ik vervolgens ging studeren/op kamers ging, ben ik flink uit mijn voegen gebarsten

@Miss_S, nee, hoewel ik het knap vind dat Troel zoveel is afgevallen, zou ik het zeker niet zo willen. Als ik zoveel afval als zij, blijft er weinig van me over Bovendien hoop ik met langzaam afvallen te bewerkstelligen dat mijn huid goed meegaat enzo. En volgens mij is dat met WLS lastiger.
pi_56984452
@ColdFeet:
Ik zat met 10 jaar oud voor het eerst bij een dietiste. Ben eigenlijk tot die tijd redelijk "normaal" geweest, maar vanaf mijn 10de begon ik snel zwaar te worden. Sindsdien is het emmeren met m'n gewicht. Altijd heel actief kind geweest, maar ik snoepte daar met gemak tegenop. En dus altijd van het ene dieet naar het andere, met als gevolg dat ik uiteindelijk alleen maar zwaarder werd. Shit happens.
***Levi was here***
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:00:13 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56984545
Ik was totdat ik ging studeren ook niet zo zwaar (69 kilo, wel altijd al breed gebouwd geweest). Maar toen ik op kamers ben gegaan ging het mis en ben ik begonnen met jojo-en
pi_56984547
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?

Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaan Ik.... wil.........niet......snoepen....
pi_56984740
Coldfeet, mijn huid krimpt redelijk mee, hoewel ik nu wel merk dat de huid op mijn buik wel losser wordt, evenals bij mijn bovenbenen en mijn borsten...

Maar ik denk dat ik niet moet klagen, het ziet er allemaal nog wel redelijk strak uit..
pi_56984743
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?

Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaan Ik.... wil.........niet......snoepen....
Ach, volgens mij had die dietiste wel het beste met me voor. Ik wilde alleen niet, was met andere dingen bezig en tot het moment dat mijn moeder me naar de dietiste bracht had ik mezelf ook nog niet echt als dik gezien. Maar dat werd me daar dus wel verteld. Het klikte niet tussen die vrouw en mij, ik vond dat ze zat te zeuren. (kleine wijsneus die ik was!) Ze probeerde (denk ik nu) te achterhalen waar mijn plotselinge vreetgedrag vandaan kwam, maar ik zat helemaal niet op een vreemde vrouw te wachten die me zo binnenstebuiten wilde keren. Ik wilde buitenspelen.
Overigens was het nogal duidelijk waar het gedrag vandaan kwam: ik werd toen erg gepest en voelde me godverlatenalleen op deze planeet.
***Levi was here***
pi_56984749
Ik heb altijd tot 6 jaar terug, maatje 36/38 gehad.
Toen dertijd snoepte ik ook al aardig wat. Erg veel is er niet verandert, alleen mijn lichaam neemt nu sneller op ofzo
pi_56985145
Ymme, hoe oud ben je eigenlijk?

Levi, me dunkt dat je door zo'n dietiste (op je 10e) redelijk een stempel opgedrukt krijgt... Niet goed
pi_56985217
ik meen me ook iets te herinneren dat Troel al op haar zevende bij een dietiste kwam?
of ben ik nu aan het bazelen.
pi_56985338
Ik word 20 mei a.s. 24 jaar jong.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 13:36:47 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56985402
Valt mee moet ik zeggen, CF. Gelukkig

Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!

En stuurt dat vervolgens naar haar baas...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56985646
Ik voelde me in de derde klas met mijn 75 KG al MEGA. Daarna alleen maar zwaarder geworden.
Op de basisschool voelde ik mezelf altijd heel dik, maar achteraf viel dat best mee

Mijn vel ging na het afvallen ook wel wat losser zitten, maar dat begon rond afgelopen november net redelijk bij te trekken en ik werd weer redelijk strak
pi_56985663
Rewimo, als mensen het over buikwandcorrecties gaan hebben enzo, dunkt mij dat het allemaal niet zo makkelijk gaat.

Dat is trouwens echt om door de grond te zakken Wat heeft ze erna gedaan?
pi_56985714
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Valt mee moet ik zeggen, CF. Gelukkig

Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!

En stuurt dat vervolgens naar haar baas...

Geniaal
pi_56985777
Wat zal die collega zich schamen Rewimo..
kan haar baas erom lachen denk je?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 13:52:28 #55
13151 crew  Rewimo
pi_56985783
Ze heeft haar baas nog maar een SMS-je gestuurd, dat het vorige niet voor hem bestemd was

CF, dat is natuurlijk zo, ik overweeg zelf ook een buikwandcorrectie Maar ik had het eerlijk gezegd veel erger verwacht met mijn huid, veel meer lellen en vellen zeg maar Wat dat betreft vind ik het heel erg meevallen (ik ben een stuk ouder dan Troel, ik verwachtte daarom niet dat het zo soepel zou terugveren )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 13:55:03 #56
13151 crew  Rewimo
pi_56985834
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef teigan het volgende:
Wat zal die collega zich schamen Rewimo..
kan haar baas erom lachen denk je?
Schamen niet hoor, ze kwam hier helemaal in een deuk binnen Of haar baas erom kan lachen weet ik niet, maar waarschijnlijk zal hij zich er in elk geval niet druk om maken en het gewoon weggooien Is nogal een nuchter type.

Mijn eigen baas lag helemaal dubbel toen ie het hoorde Die kan er zeker om lachen
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:41:38 #57
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56986969
ik woog toen ik op middelbare school zat in de 4de, ongeveer 58 kilo. Daarna ex die het uitmaakte,, eindigde ik op 52 kilo,

daarna kreeg ik mijn vriendje en weeg ik 4 jaar later bijna 80 kilo en ik ben niet eens zwanger
pi_56987407
Domme teksten op websites
quote:
Wij raden u aan indien u veel wilt afvallen, het in fases te doen, waarbij uw eerste streefgewicht niet meer is dan 10 procent van uw huidige gewicht.

Ja, Levi was zo geniaal om een google ad aan te klikken
***Levi was here***
pi_56987489

Dat wordt een streefgewicht van zo'n 6,5 kilo bij mij
pi_56987613

Dat dieet ziet er trouwens er chemisch uit
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:08:38 #61
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56987614
is het dan niet gewoon, 65 - 6,5?
of verpest ik het nu?
pi_56987728
streefgewicht is wat je wilt wegen, niet wat je wilt afvallen. Dus als je streefgewicht 10% van je huidige gewicht is, is dat erg weinig
pi_56987838
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef Zeeltje het volgende:
is het dan niet gewoon, 65 - 6,5?
of verpest ik het nu?
Dat bedoelen ze wel, maar mensen moeten leren fatsoenlijke zinnen te schrijven. Er staat nu gewoon totaal iets anders dan ze bedoelen.
***Levi was here***
pi_56987852
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef omearos het volgende:

Dat dieet ziet er trouwens er chemisch uit
Zo ver was ik nog niet eens gekomen, ik struikelde direct over die zin.
***Levi was here***
pi_56988018
motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas motorjas enz..

zo even een piccie van mijn nieuwe liefde plaatsen

en ik heb ook een badpak + zwembril gekocht voel me zeer sportief nu
Ja doei.
pi_56988083
Moblo, ga je straks nog Evy lopen? Hier in Eindhoven is het droog! Moet je nu een beetje gemotiveerd houden, eigen belang. Ik ga vanavond om een uur of 9 les 24 lopen. Lekkere zware les, 10 en 20 minuten.
***Levi was here***
pi_56988099
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zo ver was ik nog niet eens gekomen, ik struikelde direct over die zin.
Ik heb alleen het plaatje bekeken op die site
pi_56988109
Net 2 glasen Coolbest Mango Dream op als lunch
pi_56988130
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik heb alleen het plaatje bekeken op die site
Gefundeerde mening!
***Levi was here***
pi_56988164
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef Levitation het volgende:
Moblo, ga je straks nog Evy lopen? Hier in Eindhoven is het droog! Moet je nu een beetje gemotiveerd houden, eigen belang. Ik ga vanavond om een uur of 9 les 24 lopen. Lekkere zware les, 10 en 20 minuten.
volgens de buienradar wordt het droger, dus 99% zeker dat ik ga lopen
Ja doei.
pi_56988177
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gefundeerde mening!
idd, zien doe je met je oogjes
Een dieet in strakke witte verpakkingen? oogt teveel als medicijndoosjes -> chemisch
pi_56988209
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef Miss_S het volgende:
Net 2 glasen Coolbest Mango Dream op als lunch
Ben je op een sapdieet?
Wow, 50kcal per 100ml... da's inderdaad met 2 glazen wel een maaltijd.
***Levi was here***
pi_56988246
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben je op een sapdieet?
Wow, 50kcal per 100ml... da's inderdaad met 2 glazen wel een maaltijd.
100kcal per glas ja
En ik voel me niet lekker dus geen zin in echt eten
pi_56988377
Dat dieet is sowieso dramatisch
Even kijken...
quote:
Het BCM Dieet Compleet

Om de nodige kilo’s kwijt te raken en het bereikte gewicht te behouden bevat dit BCM dieet naast de producten (om af te vallen) ook materialen om te helpen het eetgedrag aan te passen zodat het bereikte gewicht blijvend is. Ook bestaat de mogelijkheid voor persoonlijke begeleiding. Wij raden u aan indien u veel wilt afvallen, het in fases te doen, waarbij uw eerste streefgewicht niet meer is dan 10 procent van uw huidige gewicht.
Das wel erg veel dus
quote:
U begint met de BCM Start voor de eerste twee dagen om te ontslakken.
Daar was het alle medische geloofwaardigheid officieel kwijt
quote:
Kies hiervoor dagen waarop u geen feestjes, verjaardagen of dergelijke heeft, zodat u die dagen uitsluitend vijf keer per dag de BCM Start gebruikt. De dagen daaropvolgend gebruikt u drie gezonde maaltijden per dag, vetarm met daarbij minimaal 2-3 liter (mineraal)water. Twee van de drie maaltijden vervangt u door BCM Basic vanille of indien u onderweg bent door een BCM Choco of Muesli reep. Omdat niet iedereen het even gemakkelijk vindt om niets te eten tussen de maaltijden hebben wij de BCM Special producten, voor tussen de maaltijden, die het hongergevoel verminderen.
Ligt het aan mij of kan je beter fruit tussendoor pakken dan hun "tussendoortjes"
Daarbij: "vetarme maatijden?" vet is gezond! Mits met mate!
Mineraalwater is niet gezonder dan gewoon water en 3 liter is meer dan artsen aanraden
quote:
U krijgt met behulp van de deelnemersbrochure inzicht wat een gezonde maaltijd is, ook het boekje Calorieënalfabet en de folders van het Voedingscentrum geven hierover aanvullende informatie.

Met de CD’s Inkoopplanning, Actieve Levenswijze, Uitgangspunten BCM programma en Drinken leert u oude gewoontes af.
Leer mij maar een smet een CD af om honger te krijgen rond 4 uur
quote:
Indien u de voorkeur geeft aan persoonlijke begeleiding wordt tevens uw lichaamssamenstelling met behulp van de BIA methode gemeten. Deze meting analyseert de balans tussen de hoeveelheid vet, vocht en spiermassa in uw lichaam. Zo kan gedurende het programma de afname van de vetmassa duidelijk in beeld gebracht worden. En kunt u zien dat uw vochtmassa en spiergewicht in balans blijven.

Zodra u de nodige kilo’s bent afgevallen blijft u bij drie gezonde vetarme maaltijden per dag, hierdoor voorkomt u dat u behoefte krijgt aan tussendoortjes. En dat is heel belangrijk, want het zijn de tussendoortjes die de vetverbranding verstoren.
Tussendoortjes verstoren de vetverbranding? 3 magere maaltijden op een dag? Ik dacht dat dat al érg lang achterhaald was?
Tegenwoordig zijn tussendoortjes juist goed om de stofwisseling op gang te houden
Daarbij krijg je volgens mij te weinig zuivel en fruit binnen met dit dieet. Zeker in de eerste periode.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:37:55 #75
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56988393
Levitation! Eindhoven! Haha wist niet dat je daar woonde!
pi_56988471
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef Zeeltje het volgende:
Levitation! Eindhoven! Haha wist niet dat je daar woonde!
Technisch gesproken... ik woon niet in Eindhoven, ik werk er wel. Ik woon net ff een ietsje zuidelijker.
***Levi was here***
pi_56988485
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef freecell het volgende:

Tussendoortjes verstoren de vetverbranding?
als je moorkoppen als tussendoortje eet verstoort dat echt wel de vetverbanding hoor.
pi_56988508
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

als je moorkoppen als tussendoortje eet verstoort dat echt wel de vetverbanding hoor.
Denk dat het geen effect op de verbranding heeft... wel op je poging af te vallen.
***Levi was here***
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:44:16 #79
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56988513
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Technisch gesproken... ik woon niet in Eindhoven, ik werk er wel. Ik woon net ff een ietsje zuidelijker.
oh
pi_56988604
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

oh
Nou zeg! SQ woont wel ín Eindhoven, als dat je weer opbeurt!
Ik ben wel een ik-doe-alsof-ik-eindhovense-ben en klets mee in de Eindhoven topicreeks in onzin.
***Levi was here***
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:51:53 #81
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56988667
oh maar alsof is ook goed!

Nou ik ga naar huis, ik ga met de trein naar eindhoven

tot dadelijk iedereen!
pi_56988688
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Zeeltje het volgende:
oh maar alsof is ook goed!

Nou ik ga naar huis, ik ga met de trein naar eindhoven

tot dadelijk!!
Tot zo!
Het zonnetje schijnt hier!
***Levi was here***
pi_56988694
foto's!

en

en een 'pas op!' voor de tere zieltjes:

já, ik houd mijn buik in dat doe ik immers altijd ik hoop dat er een tijd komt, dat ik op de foto kan, op deze manier, met wat minder dikke benen, en dezelfde buik als ik mijn buik níet inhoud Dit is dus @ 79,5kg
Ja doei.
pi_56988744
Ziet er al goed uit MoBlo!
***Levi was here***
pi_56988902
zie ook nu pas dat mijn broek écht te groot is, ook aan de achterkant

toen ik hem vlak voor de kerst kocht zat hij nog flink strak
Ja doei.
pi_56989162
Wat een gave motorjas, Moblo!!! En dat badpak staat je geweldig!! (en hoe kan jij nou zwaarder zijn dan ik, ik denk dat ik echt minstens 2x zo dik ben )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:14:43 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_56989203
Ik ben net bijna mijn rechterringvinger verloren

Ik bleef met mijn ring haken achter dat ding wat met de klink omlaag gaat van de deur toen ik een kat uit de tuin wilde jagen. Mijn hele vinger isb lauw en beurs met een flinke klemblaar rondom

Ik ben allang blij dat hij er nog aan zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56989238
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik ben net bijna mijn rechterringvinger verloren

Ik bleef met mijn ring haken achter dat ding wat met de klink omlaag gaat van de deur toen ik een kat uit de tuin wilde jagen. Mijn hele vinger isb lauw en beurs met een flinke klemblaar rondom

Ik ben allang blij dat hij er nog aan zit
Da's schrikken! Hopelijk herstelt je vinger weer snel!
***Levi was here***
pi_56989654
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Isabeau het volgende:
(en hoe kan jij nou zwaarder zijn dan ik, ik denk dat ik echt minstens 2x zo dik ben )
Ik dacht hetzelfde
pi_56989786
netjes hoor Mo-Blo en toffe jas en knap dat je foto's in badpak plaatst .. ziet er goed uit.

(heb vorige zomer ook eens een foto in zwemkleding geplaatst)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56989839
moblo, netjes hoor, en mooie motorkleding!..

ik heb vorige zomer in het groningentopic een bikinifoto geplaatst, maar dat zou ik neit snel weer doen.

troel, dat is pijnlijk, hopen dat het snel weer overgaat..
pi_56989874
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef teigan het volgende:
moblo, netjes hoor, en mooie motorkleding!..

ik heb vorige zomer in het groningentopic een bikinifoto geplaatst, maar dat zou ik neit snel weer doen.
Waarom niet?
pi_56990056
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:

Ik dacht hetzelfde
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijken Denk ik dan maar

Troel, je zou niet de eerste zijn die zo haar vinger verliest! Gelukkig is dat niet gebeurd Zal nog wel even duren voor de vinger er weer normaal uitziet, maar ze zit er tenminste nog aan

Ik zocht mijn recept voor de apotheek. Medicijn helemaal op. Pfff, nergens te vinden. Apotheek gebeld. Ja, ze hadden dat wel in de computer staan, maar ik had ook met dat recept naar een andere apotheek kunnen gaan blah die blah. Ik moest maar contact opnemen met de arts. Dat gedaan. Lang moeten wachten. Veel over en weer gebel. Zou gefaxt worden. Mooi. Ik hang op. Denk: hey, kan ook nog wel eens daar liggen. Sta op. Toch zeker 4 seconden na telefoontje had ik het recept in m'n handen Met andere woorden: ik ga even naar de apotheek
pi_56990149
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijken Denk ik dan maar
Ja dat klopt wel......erg forse bovenbenen bij mij
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 16:54:45 #95
43556 miss_dynastie
pi_56990208
He bah troel
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:58:22 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56990310
@CF of je moet een wls doen net zoals ik ben het laatste jaar hooguit 10kg afgevallen
pi_56990426
miss_s, omdat ik me toch nog niet zo op mijn gemak voel in bikini, en ik het toen in een overmoedige bui gedaan heb, maar als ik nu nog wel eens naar die foto kijk, dan vind ik het geen gezicht.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:05:06 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_56990486
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Troel, je zou niet de eerste zijn die zo haar vinger verliest! Gelukkig is dat niet gebeurd Zal nog wel even duren voor de vinger er weer normaal uitziet, maar ze zit er tenminste nog aan

Ik zocht mijn recept voor de apotheek. Medicijn helemaal op. Pfff, nergens te vinden. Apotheek gebeld. Ja, ze hadden dat wel in de computer staan, maar ik had ook met dat recept naar een andere apotheek kunnen gaan blah die blah. Ik moest maar contact opnemen met de arts. Dat gedaan. Lang moeten wachten. Veel over en weer gebel. Zou gefaxt worden. Mooi. Ik hang op. Denk: hey, kan ook nog wel eens daar liggen. Sta op. Toch zeker 4 seconden na telefoontje had ik het recept in m'n handen Met andere woorden: ik ga even naar de apotheek
Mag je geen recept voor jezelf uitschrijven

Ik kreeg een brief van de verzekering dat ik toch echt een verwijzingsbriefje nodig heb voordat mijn injectienaalden vergoed worden. Ik bellen: "waarom zijn ze tot nu toe wel altijd vergoed dan?" "ja, dat is onze fout". Kortom, ik moet dus bij de arts om een briefje gaan vragen waarin staat dat ik die injectienaalden en spuiten nodig heb om mijn vitamine B en D in te spuiten (wat op dezelfde nota staat ). Handig weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56990870
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef teigan het volgende:
miss_s, omdat ik me toch nog niet zo op mijn gemak voel in bikini, en ik het toen in een overmoedige bui gedaan heb, maar als ik nu nog wel eens naar die foto kijk, dan vind ik het geen gezicht.
Dat zal toch wel meevallen, ik vind dat als je zoveel bent afgevallen dat je best trots mag zijn op jezelf in bikini
pi_56990927
Leuke foto's Faithy
@Isa: je bent ook mutserig aan het doen met je receptjes

Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht en hij zit heerlijk!
Voor de duidelijkheid: wat je ziet is dus helemaal de broek (en mijn bruine truitje), niet mijn hemd Dat is een band die eraan vast zit.

En met truitje:

En ik merk nu pas hoe beroerd mijn andere broek inmiddels eigenlijk zat
pi_56991109
Staat goed freecell, toch wel lekker he, een broek die echt past?
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')