nou dan wil ik niet weten hoe het eruit zietquote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef Miss_S het volgende:
Ik pas inderdaad ook een S of M
Maar zeker van de normale tshirtjes en topjes vind ik de kinderkleding op het moment een stuk leuker dan bij de volwassenen
En een voordeel niet iedereen loopt erin (tenminste als je niet op een basisschool werkt)
Waarom zou ik liegen?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
nou dan wil ik niet weten hoe het eruit ziet![]()
Je bent net zo groot als ik, en toen ik rond de 70 woog, kon ik wel een m dragen maar geen kindershirt..
Dusse ik geloof het niet,
Net kip met puree en roergroenten. mmm en zometeen een yoghurt en dan hebben we het weer gehad voor vanavond. Mogen weer op de weegschaal om te kijken hoe erg de schade is van dit weekend.
Zo en nu ben ik weg naar toneel!
Tof!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:39 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag een grafiekje gemaakt van mijn gewicht van de laatste 2,5 jaar, het was erg leuk om een dalende lijn te zien...
ik ben fier op jouquote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou geen kinderkleding aan willen, maar als je van Hello Kittyof Totally Spies houdt is het natuurlijk wel de bom
Maar voor mij is zelfs het kopen van een bedrukt kledingstuk al een hele drempel, dat krijg je als je je hele jeugd plain black hebt gedragen
De kast is uitgemest, naast een volle vuilniszak in de kliko heb ik 15 broeken, 6 rokken, 20 shirtjes, 3 blouses en 3 jassen die in de opslag gaan
Ja, ik heb nu nog 3 broeken overquote:Op maandag 25 februari 2008 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben fier op jou![]()
fijn gevoel geeft dat altijd, een opgeruimde kast
Ja en ik hou wel van Hello Kitty, Tweety, Snoopy etcquote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou geen kinderkleding aan willen, maar als je van Hello Kittyof Totally Spies houdt is het natuurlijk wel de bom
Maar voor mij is zelfs het kopen van een bedrukt kledingstuk al een hele drempel, dat krijg je als je je hele jeugd plain black hebt gedragen
De kast is uitgemest, naast een volle vuilniszak in de kliko heb ik 15 broeken, 6 rokken, 20 shirtjes, 3 blouses en 3 jassen die in de opslag gaan
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond miss_d gespot in de trein naar huis
Had me eerst nog langs haar gehost omdat ik de trein graag wilde halen, en naderhand kon zij nog op haar dooie akkertje instappenhad haar van achteren niet herkend in mijn haast
ik heb zo'n tik om te kijken of rennende mensen voor de trein, of mensen die gelijk met mij oplopen de trein ook halen.. ook als iemand rent om een tram/bus te halen, blijf ik kijken tot ik weet of hij/zij het gehaald heeft of niet. Uiteraard hoop ik altijd dat men het haaltquote:Op maandag 25 februari 2008 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Oh, ik herkende jou ook pas in de trein, was me niet opgevallen dat je al eerder voorbijkwam
Mijn collegeweek is in elk geval alweer voorbij. Weekend... of zo
watzijzeiquote:Op maandag 25 februari 2008 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Mooie lijn *wink wink* , teigan!
Ik zag het op de reclame tijdens het eten, niet echt smakelijk...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Morgenavond op RTL5 een doc over een 26-jarige vrouw van 500 kilovoor mensen die wel even een egoboost kunnen gebruiken
Deze moest ik ff 2 keer lezenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan, goed johJe valt gewoon consequent & langzaam af! Met een normaal eetpatroon. Heel goed en benijdenswaardig
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38.quote:
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:
Mooie grafieken dames![]()
Ik let eigenlijk nooit echt op maat oid, maar weet nog wel dat ik ong. 80 woog met mijn eindexamen en ik heb nog een broek van de stuntdag (kwam mijn moeder vorig jaar mee aanzitten en vond ik wel een leuk iets om als doel te hebben) maat 34 of zo als ik het goed heb onthouden. Geen idee of dat groot is voor een broek
LEVI!!! Uitrijkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geen maat 44, maar bij nader inzien, waarschijnlijk ook geen 38.Gok op maat 42, woog toen 70kg en was iets kleiner dan nu. Nu pas ik met 88kg in maat 44, dus gok ik dat ik toen maat 40/42 droeg.
Toen ik 16 was woog ik 83kg
volgens mij zou ik nu nog/weer in de kleren passen die ik bij mijn diplomauitrijking van de middelbare school droeg. (Bij wijze van, want die heb ik natuurlijk geen 13 jaar bewaard
)
Die ga ik onthouden, handig sommetje als het over kleding gaat vind ik het niet interessant, tot er wiskunde bij komtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het een jeans is moet je er 8 bij optellen voor een kledingmaat, 42 dus
quote:
Ach, volgens mij had die dietiste wel het beste met me voor. Ik wilde alleen niet, was met andere dingen bezig en tot het moment dat mijn moeder me naar de dietiste bracht had ik mezelf ook nog niet echt als dik gezien. Maar dat werd me daar dus wel verteld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je al zolang aan het diëten, Levi?
Holy moly. Dat ze je uberhaupt op een dieet zetten als je 10 bent... Zou stoppen met snoepen achteraf niet voldoende zijn geweest?
Volgens mij moet jij eens naar een hypnotiseur gaanIk.... wil.........niet......snoepen....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Valt mee moet ik zeggen, CF. Gelukkig
Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!
En stuurt dat vervolgens naar haar baas...
Schamen niet hoor, ze kwam hier helemaal in een deuk binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef teigan het volgende:
Wat zal die collega zich schamen Rewimo..
kan haar baas erom lachen denk je?
quote:Wij raden u aan indien u veel wilt afvallen, het in fases te doen, waarbij uw eerste streefgewicht niet meer is dan 10 procent van uw huidige gewicht.
Dat bedoelen ze wel, maar mensen moeten leren fatsoenlijke zinnen te schrijven. Er staat nu gewoon totaal iets anders dan ze bedoelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef Zeeltje het volgende:
is het dan niet gewoon, 65 - 6,5?
of verpest ik het nu?
Zo ver was ik nog niet eens gekomen, ik struikelde direct over die zin.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:08 schreef omearos het volgende:
Dat dieet ziet er trouwens er chemisch uit
Ik heb alleen het plaatje bekeken op die sitequote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet eens gekomen, ik struikelde direct over die zin.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb alleen het plaatje bekeken op die site
volgens de buienradar wordt het droger, dus 99% zeker dat ik ga lopenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef Levitation het volgende:
Moblo, ga je straks nog Evy lopen?Hier in Eindhoven is het droog!
Moet je nu een beetje gemotiveerd houden, eigen belang.
Ik ga vanavond om een uur of 9 les 24 lopen.
Lekkere zware les, 10 en 20 minuten.
idd, zien doe je met je oogjesquote:
Ben je op een sapdieet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef Miss_S het volgende:
Net 2 glasen Coolbest Mango Dream op als lunch
100kcal per glas jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben je op een sapdieet?![]()
Wow, 50kcal per 100ml... da's inderdaad met 2 glazen wel een maaltijd.![]()
Das wel erg veel dusquote:Het BCM Dieet Compleet
Om de nodige kilo’s kwijt te raken en het bereikte gewicht te behouden bevat dit BCM dieet naast de producten (om af te vallen) ook materialen om te helpen het eetgedrag aan te passen zodat het bereikte gewicht blijvend is. Ook bestaat de mogelijkheid voor persoonlijke begeleiding. Wij raden u aan indien u veel wilt afvallen, het in fases te doen, waarbij uw eerste streefgewicht niet meer is dan 10 procent van uw huidige gewicht.
Daar was het alle medische geloofwaardigheid officieel kwijtquote:U begint met de BCM Start voor de eerste twee dagen om te ontslakken.
Ligt het aan mij of kan je beter fruit tussendoor pakken dan hun "tussendoortjes"quote:Kies hiervoor dagen waarop u geen feestjes, verjaardagen of dergelijke heeft, zodat u die dagen uitsluitend vijf keer per dag de BCM Start gebruikt. De dagen daaropvolgend gebruikt u drie gezonde maaltijden per dag, vetarm met daarbij minimaal 2-3 liter (mineraal)water. Twee van de drie maaltijden vervangt u door BCM Basic vanille of indien u onderweg bent door een BCM Choco of Muesli reep. Omdat niet iedereen het even gemakkelijk vindt om niets te eten tussen de maaltijden hebben wij de BCM Special producten, voor tussen de maaltijden, die het hongergevoel verminderen.
Leer mij maar een smet een CD af om honger te krijgen rond 4 uurquote:U krijgt met behulp van de deelnemersbrochure inzicht wat een gezonde maaltijd is, ook het boekje Calorieënalfabet en de folders van het Voedingscentrum geven hierover aanvullende informatie.
Met de CD’s Inkoopplanning, Actieve Levenswijze, Uitgangspunten BCM programma en Drinken leert u oude gewoontes af.
Tussendoortjes verstoren de vetverbranding? 3 magere maaltijden op een dag? Ik dacht dat dat al érg lang achterhaald was?quote:Indien u de voorkeur geeft aan persoonlijke begeleiding wordt tevens uw lichaamssamenstelling met behulp van de BIA methode gemeten. Deze meting analyseert de balans tussen de hoeveelheid vet, vocht en spiermassa in uw lichaam. Zo kan gedurende het programma de afname van de vetmassa duidelijk in beeld gebracht worden. En kunt u zien dat uw vochtmassa en spiergewicht in balans blijven.
Zodra u de nodige kilo’s bent afgevallen blijft u bij drie gezonde vetarme maaltijden per dag, hierdoor voorkomt u dat u behoefte krijgt aan tussendoortjes. En dat is heel belangrijk, want het zijn de tussendoortjes die de vetverbranding verstoren.
Technisch gesproken... ik woon niet in Eindhoven, ik werk er wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef Zeeltje het volgende:
Levitation! Eindhoven! Haha wist niet dat je daar woonde!
als je moorkoppen als tussendoortje eet verstoort dat echt wel de vetverbanding hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef freecell het volgende:
Tussendoortjes verstoren de vetverbranding?
Denk dat het geen effect op de verbranding heeft... wel op je poging af te vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je moorkoppen als tussendoortje eet verstoort dat echt wel de vetverbanding hoor.
ohquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Technisch gesproken... ik woon niet in Eindhoven, ik werk er wel.Ik woon net ff een ietsje zuidelijker.
Nou zeg!quote:
Tot zo!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Zeeltje het volgende:
ohmaar alsof is ook goed!
Nou ik ga naar huis, ik ga met de trein naar eindhoven![]()
![]()
![]()
tot dadelijk!!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik ben net bijna mijn rechterringvinger verloren
Ik bleef met mijn ring haken achter dat ding wat met de klink omlaag gaat van de deur toen ik een kat uit de tuin wilde jagen. Mijn hele vinger isb lauw en beurs met een flinke klemblaar rondom
Ik ben allang blij dat hij er nog aan zit
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Isabeau het volgende:
(en hoe kan jij nou zwaarder zijn dan ik, ik denk dat ik echt minstens 2x zo dik ben)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef teigan het volgende:
moblo, netjes hoor, en mooie motorkleding!..
ik heb vorige zomer in het groningentopic een bikinifoto geplaatst, maar dat zou ik neit snel weer doen.
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijkenquote:
Ja dat klopt wel......erg forse bovenbenen bij mijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijkenDenk ik dan maar
![]()
Mag je geen recept voor jezelf uitschrijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij allebei het probleem van forse bovenbenen en zo te zien heeft Moblo dat een stuk minder, dat zal het beeld voor ons ook wel anders doen lijkenDenk ik dan maar
![]()
Troel, je zou niet de eerste zijn die zo haar vinger verliest!Gelukkig is dat niet gebeurd
Zal nog wel even duren voor de vinger er weer normaal uitziet, maar ze zit er tenminste nog aan
Ik zocht mijn recept voor de apotheek. Medicijn helemaal op. Pfff, nergens te vinden. Apotheek gebeld. Ja, ze hadden dat wel in de computer staan, maar ik had ook met dat recept naar een andere apotheek kunnen gaan blah die blah. Ik moest maar contact opnemen met de arts. Dat gedaan. Lang moeten wachten. Veel over en weer gebel. Zou gefaxt worden. Mooi. Ik hang op. Denk: hey, kan ook nog wel eens daar liggen. Sta op. Toch zeker 4 seconden na telefoontje had ik het recept in m'n handenMet andere woorden: ik ga even naar de apotheek
Dat zal toch wel meevallen, ik vind dat als je zoveel bent afgevallen dat je best trots mag zijn op jezelf in bikiniquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef teigan het volgende:
miss_s, omdat ik me toch nog niet zo op mijn gemak voel in bikini, en ik het toen in een overmoedige bui gedaan heb, maar als ik nu nog wel eens naar die foto kijk, dan vind ik het geen gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |