Thank you for sharing that with usquote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef Cahir het volgende:
Wat een hele slecht reeks zeg..
[ afbeelding ]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor onsquote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij waren het geld kwijt voor dat spul wat je erop smeert
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor ons.
Neuh... Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
leer het zelf![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
Meestal werk ik dan nietquote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
Werken op een servicedesk als er netwerkproblemen zijn sucks!![]()
Tevens tvp![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
geveeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Vast contract! Twee treden omhoog en per 1-9 weer een trede! Afhankelijk van de nieuwe organisatie die er dan wel of niet komt mogelijk dan ook een schaal omhoog! TNT opgezegd, laatste wijkje loop ik op 29 maart.
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Score van de dag: 2 nette broeken, 1 blouse, 1 nette trui, 3 hemdjes, 2 longsleeveshirts en 2 minimizer BH's. UWV bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |