Thank you for sharing that with usquote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef Cahir het volgende:
Wat een hele slecht reeks zeg..
[ afbeelding ]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor onsquote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij waren het geld kwijt voor dat spul wat je erop smeert
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor ons.
Neuh... Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
leer het zelf![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
Meestal werk ik dan nietquote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
Werken op een servicedesk als er netwerkproblemen zijn sucks!![]()
Tevens tvp![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
geveeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Vast contract! Twee treden omhoog en per 1-9 weer een trede! Afhankelijk van de nieuwe organisatie die er dan wel of niet komt mogelijk dan ook een schaal omhoog! TNT opgezegd, laatste wijkje loop ik op 29 maart.
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Score van de dag: 2 nette broeken, 1 blouse, 1 nette trui, 3 hemdjes, 2 longsleeveshirts en 2 minimizer BH's. UWV bedankt
dan lijken dr tieten kleiner.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggen.
Dan lijken je tieten kleiner, zoals FUFR zegt, zodat het geheel minder vadsig oogtquote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan lijken je tieten kleiner, zoals FUFR zegt, zodat het geheel minder vadsig oogt
Ben ik ook wel, alleen je lijkt er ècht slanker door. Deze bh's duwen je borsten namelijk meer naar voren omhoog, zodat je van de voorkant smaller oogtquote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen?Maar ik ben dan juist ook weer zo'n typje dat trots is op haar gevel.
zie uitleg boven, ze worden dus juist niet plat gedruktquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
En mijn pens komt al voorbij mijn tieten hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
Of heb je ook een corset aangeschaft?![]()
Zo, da's beter.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik ben namelijk geen lekker slank mokkel zoals je weet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat wordt er raar over gedaan, als ik moet kiezen tussen een gewone BH die mijn jetsers opzij en naar beneden trekt zodat ik eruit zie als een uitgezogen melkkoe of een minimizer-BH die mijn tieten stevig en pront maakt weet ik het wel hoor
Wat, ben je ongesteld?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog een keer een sportbh aanschaffen.
Als ik ooit ophoud met bloeden
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog een keer een sportbh aanschaffen.
Als ik ooit ophoud met bloeden
wtf?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.Kan ik weer rennen zonder blauwe ogen te krijgen!
kersverse papa's met seksuele frustraasiesquote:Op maandag 25 februari 2008 15:32 schreef gr8w8 het volgende:
We zijn niet raar, we willen gewoon foto's paint afbeeldingen van die minimizers.
We zijn raar.
Het hopst zoquote:
Al meer dan een maand danquote:
Ik zie de link met blauwe ogen nog nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hopst zoEn dan draag ik altijd al 2 bh's bij het rennen. Maar gisteren liep ik langs een bushokje en zag ik mijn spiegelbeeld.
Weer een vers trauma!
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kersverse papa's met seksuele frustraasies
Zou je dan niet es naar de dokter gaan?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Al meer dan een maand dan
En nog steeds van de mishandeling van de gynaecoloog.
Ja, maar mag je er ook iets mee?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je dan niet es naar de dokter gaan?
Wat is het hoogste level?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.Kan ik weer rennen zonder blauwe ogen te krijgen!
Plaatje:
[ afbeelding ]
ai, spannend!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.
En vrijdag moet ik terug voor de uitslag en controle, dus wacht ik daar maar even op.
Nu pas?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ow wacht Levi, laat maar, het kwartje valt
Maak me niet echt druk...quote:
Kijken terwijl iemand anders er aan sabbelt...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar mag je er ook iets mee?
Die van de Hunkemoller zijn primaquote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe duur is een fatsoenlijke sportbh eigenlijk?
Ik twijfelde even of ik het echt zou uit gaan leggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ow wacht Levi, laat maar, het kwartje valt
Truequote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kijken terwijl iemand anders er aan sabbelt...
En dat is dus meer als ik met die van jou mag.
Haar tieten hopsen in haar ogenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie de link met blauwe ogen nog niet
Tampons ftwquote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maak me niet echt druk...
Ik wil alleen zoooo graag weer eens naakt slapen
dus jij vindt dat SQ een buik heeft?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of heb je ook een corset aangeschaft?![]()
2 bahe's!?!?!?!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hopst zoEn dan draag ik altijd al 2 bh's bij het rennen. Maar gisteren liep ik langs een bushokje en zag ik mijn spiegelbeeld.
Weer een vers trauma!
Mag niet tot het bloeden op is gehouden(en ik daarna weer ongesteld word)quote:
mental note voor M.: niet likkenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.
En vrijdag moet ik terug voor de uitslag en controle, dus wacht ik daar maar even op.
vacuvin?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mag niet tot het bloeden op is gehouden(en ik daarna weer ongesteld word)
quote:
wat?quote:
quote:
je vriend heet toch M.quote:
Nee, ik lieg.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
2 bahe's!?!?!?!
dat meen je niet!
sorry
Dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef FUFR het volgende:
visualisatie alert!!!
Fufr slaapt ook naakt!
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.
Foto aubquote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.
Ook goedquote:Op maandag 25 februari 2008 17:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
He verdorie. Kan er alleen een vinden van 4 dagen na geboorte.
Wat een lelijkerd, af en toe net een vent.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef amaranta het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt5cgWDVuCI
min 1.14
niks bijzondersquote:
Ik ook En ik snap hem nog niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vriend heet toch M.
anders <vul zelf letter in>
(succes gewenst)
Ach, kun je ook niet lastig gevallen woerden met vervelende telefoontjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben mijn GSM kwijt
volgens mij ligt ie nog thuis ofzo
Het is mijn prive foon...mijn zakelijke telefoon heb ik nog wel..was ik die maar kwijt iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, kun je ook niet lastig gevallen woerden met vervelende telefoontjes.
Van privemensen kun je ook lastige telefoontjes krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is mijn prive foon...mijn zakelijke telefoon heb ik nog wel..was ik die maar kwijt idd
je belt me nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Van privemensen kun je ook lastige telefoontjes krijgen.
mijn voiture wordt er skon van!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef febster het volgende:
Normaal haat ik regen maar nu is dat ff goed voor mijn hooi koorts
Je kunt misschien de bus naar je ouders gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me vertellen WAAROM het uitgerekend nu moet regenen?
ik moet zo naar Tilburg maar ik moet ook nog naar mijn ouders fietsen omdat mijn diploma nog daar ligt en mijn moeder hem pas om half een vannacht gevonden heeft en ik wil niet als een verzopen hond op dat gesprek zitten
Die doet er 45 minuten over, lang leve de logische routes van het Eindhovense OV-stelselquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je kunt misschien de bus naar je ouders gaan?
succes meisje!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me vertellen WAAROM het uitgerekend nu moet regenen?
ik moet zo naar Tilburg maar ik moet ook nog naar mijn ouders fietsen omdat mijn diploma nog daar ligt en mijn moeder hem pas om half een vannacht gevonden heeft en ik wil niet als een verzopen hond op dat gesprek zitten
Ze ziet de bui al hangen!quote:
zeg dan dat je ziekjes bent en niet iedereen aan wil steken ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik misschien kan doen is de zituatie uitleggen aan die P&O meneer en zeggen dat ik vandaag nog een kopietje van mijn diploma naar hem toe stuur, zouden ze dat accepteren?
Huh?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg dan dat je ziekjes bent en niet iedereen aan wil steken ofzo.
dat je daarom niet langs kunt komen?quote:
ik ga mijn contract tekenenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je daarom niet langs kunt komen?
tis ook een beetje van de zotte alleen daarvoor langs te moeten komen...
Okee, probleemschets deel 2:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je daarom niet langs kunt komen?
tis ook een beetje van de zotte alleen daarvoor langs te moeten komen...
je mag mijn auto kopenquote:
Kleren meenemen en je omkleden in de trein!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, probleemschets deel 2:
- ik ga vandaag mijn contract tekenen en omdat het een overheidsbaan is moet ik een hele stapel papier meenemen, waaronder mijn HBO diploma
- Hele huis overhoop gehaald; maar nergens een diploma
- mama gebeld met de boodschap: mijn diploma ligt nog bij jullie!
- mama belt vannacht om half èèn dat diploma gevonden is
- SQ moet zo naar Tilburg maar moet dus eerst naar de casa di mama om het diploma daar op te halen. Helaas regent het, en heb ik alleen een fiets, en als ik dus eerst 30 minuten door de regen ga fietsen kom ik als een verzopen katje in Tilburg aan.
Zoiets.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de P&O meneer maar even gebeld, het is geen drama, als ik maar even kopietje nastuur vanmiddag
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt voor alle sympathieke non-oplossingen
Da's te kort tijd om naar mijn ouders te fietsen en de trein te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:
Hoe laat moet je er eigenlijk zijn? Over een half uur is het volgens de buienradar weer droog.
Het ging er juist om het fietsen te vermijden, leeschwonderquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Fiets maar naar ons, als Maria er is kun je die van mij lenen als je wil
Ja eppo, maar die paar meter in de regen kun je wel een plu in je klauwtjes vast houden, tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging er juist om het fietsen te vermijden, leeschwonder
Dan wordt alleen m'n hoofd niet nat. En ik heb toch geen tijd meer nu om naar mama te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja eppo, maar die paar meter in de regen kun je wel een plu in je klauwtjes vast houden, toch
Me too, noodzakelijk kwaad helaasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:51 schreef Mex_ het volgende:
Ik ga nu al over m'n nek als ik denk aan de muffe lucht die er in de bus hangt
Beter een muffe lucht dan een vrachtwagen in je bus:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:51 schreef Mex_ het volgende:
Ik ga nu al over m'n nek als ik denk aan de muffe lucht die er in de bus hangt
Wij hebben Neds survival gids opstaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
WTF zit er iemand zembla te kijken?
Ik bedreig nooit iemand. Ik doe het gewoon gelijk.
Nee, ik zit op mijn werk, daar kijk ik geen tv.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
WTF zit er iemand zembla te kijken?
Ik bedreig nooit iemand. Ik doe het gewoon gelijk.
2 vrachtwagens..die is er niet levend uitgekomen iigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Beter een muffe lucht dan een vrachtwagen in je bus:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk, daar kijk ik geen tv.
Nee, is hij ook niet. Was gisteren op de A67, 1 dode... de man in het busje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 vrachtwagens..die is er niet levend uitgekomen iig
Ik heb al te lang niet geredenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, is hij ook niet. Was gisteren op de A67, 1 dode... de man in het busje.Achterste vrachtwagen is op de file ingereden.
![]()
Ik ben echt doodsbang voor vrachtwagens icm files, zo eng, brrrr...
Ik werd laatst ok gesandwicht door 2 vrachtauto's in de filequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, is hij ook niet. Was gisteren op de A67, 1 dode... de man in het busje.Achterste vrachtwagen is op de file ingereden.
![]()
Ik ben echt doodsbang voor vrachtwagens icm files, zo eng, brrrr...
wel iets minder gesandwicht dan op die foto.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik werd laatst ok gesandwicht door 2 vrachtauto's in de file
Met je fiets?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik werd laatst ok gesandwicht door 2 vrachtauto's in de file
Op de snelweg!quote:
Truequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
wel iets minder gesandwicht dan op die foto.
Luck en een dik salaris gewenst!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, wish me luck en een dik salaris!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
bij dezequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dan doe het maar bij mij thuisquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog vanalles doen in huis en ik heb gewoon allesbehalve zin
Daar hebben we het al eens over gehadquote:
Weet jij er een?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
neem een werkster
oh?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad![]()
Dat je te ver weg woont en dat ik geen zin heb om erheen te fietsen.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat je te ver weg woont en dat ik geen zin heb om erheen te fietsen.
Das een fiets, dan moet ik fietsen.quote:
Vriend wil ws geen vreemden in huisquote:
V. heeft dat ook een beetje. Hij heeft ook liever geen poetster omdat er dan een vreemde in zijn huis is. Zal wel iets met het territorium bewaken te maken hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Vriend wil ws geen vreemden in huis
Daar is hij wat angstig voor, dadelijk jatten ze iets. (das bijna het laatste waar ik me druk om maak, maar okee.)
Kan, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. heeft dat ook een beetje. Hij heeft ook liever geen poetster omdat er dan een vreemde in zijn huis is. Zal wel iets met het territorium bewaken te maken hebben.
Ik ook, weet wel leukere dingen met mijn vrijetijd te doen dan poetsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan, ik weet het niet.
Maakt me ook niet zoveel uit, al zou ik het wel fijn vinden, een interieurverzorgster
Das geen vrije tijd, dan ben je thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook, weet wel leukere dingen met mijn vrijetijd te doen dan poetsen.
een fiets met een motortje..hoef je niet te fietsenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das een fiets, dan moet ik fietsen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een fiets met een motortje..hoef je niet te fietsen
Mijn ma heeft er 1quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daar iets tegen.
Vraag me niet wat, ik houd ook niet van brommertjes enzo.
Dus je voelt je wel heel snel!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn ma heeft er 1
ik heb er ook wel eens op gereden...als je daarmee 30 gaat lijkt het alsof je 120 rijd..alles trilt
jup..en als er iets stuk aan is doe ik het onderhoud wel..heb dat ding al 3x uit elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dus je voelt je wel heel snel!
Heb jij iets te willen dan? je neemt zo'n ding en daarme rij je naar mij om mijn huis schoon te maken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil er geen ArTiC !
Werkgever zorgt voor het vervoer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij iets te willen dan? je neemt zo'n ding en daarme rij je naar mij om mijn huis schoon te maken ja
Want anders?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij iets te willen dan? je neemt zo'n ding en daarme rij je naar mij om mijn huis schoon te maken ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Want anders?![]()
En wat krijg ik ervoor?
accepteer je betalingen in natura?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Want anders?![]()
En wat krijg ik ervoor?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:55 schreef Juup© het volgende:
Sims Online gratis te spelen
Speciaal voor de Sims nerds in deze topic reeks. SQ.
ik welquote:
Nee, alleen geld.quote:
monopoly geld ook goed?quote:
laat me denken....quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef JamesBrownie het volgende:
nee
Ja, ik wil ook best veel geld als ik helemaal met zo'n fietsding naar Helmond moet om daar te gaan poetsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, je bent wel kieskeurig, hoor!
idd..zeg het haarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, je bent wel kieskeurig, hoor!
quote:13:22 uur Utrecht<->Tiel/Den Bosch Door een seinstoring tussen Houten en Culemborg rijden er minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. * Intercity's rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch. * Stoptreinen rijden niet tussen Utrecht Centraal en Geldermalsen. Er worden bussen ingezet tussen Utrecht Centraal en Geldermalsen. Prognose: * Het is onbekend hoelang dit nog duurt.
ach..altijd nog beter dan door de tunnel op de A73 moetenquote:
Geen idee. Misschien nooit, misschien ooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef amaranta het volgende:
juup, wanneer kom je op de koffie/thee/water/fris/sap/alcoholische versnapering?
Is Waarle al gewaarschuwd?quote:
ik hoop ooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien nooit, misschien ooit.
quote:
Ik val onder bijzondere omstandigheden dus heb vrijstelling van elke vergunning.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord.
![]()
Heeft 'ie een vergunning? Eventueel bij mij te koop, inclusief spoedtarief voor slechts E250,-
Mooi nummerquote:THE GATHERING
Saturnine
The day you went away
You had to screw me over
I guess you didn't know
all the stuff you left me with
is way too much to handle
But I guess you don't care
You don't need to preach
you don't have to love me, all the time
Whatever on earth possessed you
to make this bold decision
I guess you don't need me
While whispering those words
I cried like a baby
hoping you would care
You don't need to preach
you don't have to love me, all the time
You don't have to preach
all the time
Kunnen we niet een bij jou binnen wippen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef amaranta het volgende:
huur een kamer in een hotel
Waarschijnlijk vraagt ze dan kamerhuurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kunnen we niet een bij jou binnen wippen?
of in de garage jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, maar dan moeten ze wel zelf beddengoed meenemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraagt ze dan kamerhuur
Ja, hela! Da's ook geen service!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
neh, maar dan moeten ze wel zelf beddengoed meenemen
Ik wip liever in mijn eigen huis.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
en alleen in bed zekerquote:
MyCom heeft leuke laptopstickersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:32 schreef amaranta het volgende:
wat zal ik eens kopen?
Een leuke zonnebril? iets anders?
Ik weet het niet.
En waar kun je leuke laptopstickerskopen?
Daar gaat m'n bonus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:00 schreef Juup© het volgende:
Levi: trek de vergunningaanvraag maar in, ik ga niet naar Waalre vanavond
36 uur, maar ik mag er 40 werken, wat ik dus ook ga doen, zodat ik 44 vakantiedagen heb. Leuke salarisje. En ze betalen een treinabonnement en de fietsenstalling. En ze klokken niet. En ik mocht maandag al beginnen.quote:
Ben jij nou een vent of een mietje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef febster het volgende:
FUFR, ik had graag ome Clarke en 2001 zien draaien, en oorspronkelijk stond het op mijn to do list, maar mijn dinnetje () gooide een beetje roet in het eten
... Draaide hij nu eindelijk wel weer een keer hard of was het nog steeds halve lounge techno?
Ik was ook vergeten kaartjes te kopen, en een andere vriendin (met wie ik zou gaan) had ook niks meer er over laten horen (wazig allemaal)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij nou een vent of een mietje?
Je vriendin moet zich maar naar jou schikken,
Ik dacht, ik verinuiaans mijn taalgebruik eensquote:
Gebruik es niet van die semi intellectuele kutwoordenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht, ik verinuiaans mijn taalgebruik eens
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
hij bedoeld da hij haar vak wel wil vullen
Das leuheukkkkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruik es niet van die semi intellectuele kutwoorden
Dat ook, maar ze is ziekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
hij bedoeld da hij haar vak wel wil vullen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ow
Maar leuk hoor Feb, ga je nu niet meer van die stomme opmerkingen maken tegen mensen met een relatie?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ow
Maar leuk hoor Feb, ga je nu niet meer van die stomme opmerkingen maken tegen mensen met een relatie?
Ach, zaterdag is de finalequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef febster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze kijkt gelukkig ook geen idols/DGK of wat dan ook
Kijken daar dan mensen naar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef amaranta het volgende:
dgk kijken toch alleen tokkies naar? toch?
idd..het is volomen abject om dergelijke taal te gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruik es niet van die semi intellectuele kutwoorden
Geloof het of niet, Idols is wel een redelijke dealbreaker jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Anders had Feb d'r toch gelijk op straat geschopt
Bijna, bijnaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..het is volomen abject om dergelijke taal te gebruiken
En dat bakje ijs overleeft dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
staan net twee meisjes aan de deur die op bezoek waren bij het studentenhuis hierneffen, die hadden roomijs meegenomen als toetje. Hebben ze geen diepvries daarOf ik hun bakkie ijs even in de vriezer wilde zetten tot ze aan hun toetje toe waren
ik schop mijn vriendin buiten als ze geen idols meer kijkt omdat ik het niet leuk vind...dan heeft ze geen ruggegraatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:54 schreef febster het volgende:
[..]
Geloof het of niet, Idols is wel een redelijke dealbreaker ja
Vrouwenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef febster het volgende:
FUFR, ik had graag ome Clarke en 2001 zien draaien, en oorspronkelijk stond het op mijn to do list, maar mijn dinnetje () gooide een beetje roet in het eten
... Draaide hij nu eindelijk wel weer een keer hard of was het nog steeds halve lounge techno?
Jij hebt niet eens een vriendin, dus hoe kun jij haar dan buitenschoppen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schop mijn vriendin buiten als ze geen idols meer kijkt omdat ik het niet leuk vind...dan heeft ze geen ruggegraat
anders wil ik wel voor toetje spelenquote:
des te makkelijker..hoef ik niet van de bank op te staanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een vriendin, dus hoe kun jij haar dan buitenschoppen?
Dag meneer Jquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]. auw!
n'avond.
essbra it was? of ijs?
Das niet wat ik zei hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schop mijn vriendin buiten als ze geen idols meer kijkt omdat ik het niet leuk vind...dan heeft ze geen ruggegraat
wel wat ik er van maakquote:
Das fijn voor voor jequote:
Ik zal jou niet meer aanstaren tijdens het fitnessenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]. auw!
n'avond.
essbra it was? of ijs?
IK WIL EEN GROTE PLUCHE SMURF HEBBENquote:
the meds..they're workingquote:
Hij is gewoon blij dat hij eindelijk eens aan een vrouwenlichaam kan/mag zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Feb ijlt gewoon hoor, hij had dat meiske echt niet gewezen als ze toevallig naar 1 bepaald TV-programma kijkt
ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat hij eindelijk eens aan een vrouwenlichaam kan/mag zitten.
En nu in hogere sferen vanwege het contract?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind van wel
Ik had vroeger altijd een spuughekel aan nasi, maar mijn moeder maakt ook hele vieze
De mijne is lekkellekkel!
Nee, ik blijf wel een rationalist, maar tof is het zeker, ik ga er gewoon 300 euro bruto op vooruit voor minder uurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
En nu in hogere sferen vanwege het contract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |