Kunnen we niet een bij jou binnen wippen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef amaranta het volgende:
huur een kamer in een hotel
Waarschijnlijk vraagt ze dan kamerhuurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kunnen we niet een bij jou binnen wippen?
of in de garage jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, maar dan moeten ze wel zelf beddengoed meenemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraagt ze dan kamerhuur
Ja, hela! Da's ook geen service!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
neh, maar dan moeten ze wel zelf beddengoed meenemen
Ik wip liever in mijn eigen huis.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
en alleen in bed zekerquote:
MyCom heeft leuke laptopstickersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:32 schreef amaranta het volgende:
wat zal ik eens kopen?
Een leuke zonnebril? iets anders?
Ik weet het niet.
En waar kun je leuke laptopstickerskopen?
Daar gaat m'n bonus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:00 schreef Juup© het volgende:
Levi: trek de vergunningaanvraag maar in, ik ga niet naar Waalre vanavond
36 uur, maar ik mag er 40 werken, wat ik dus ook ga doen, zodat ik 44 vakantiedagen heb. Leuke salarisje. En ze betalen een treinabonnement en de fietsenstalling. En ze klokken niet. En ik mocht maandag al beginnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |