quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef JamesBrownie het volgende:
nee
Ja, ik wil ook best veel geld als ik helemaal met zo'n fietsding naar Helmond moet om daar te gaan poetsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, je bent wel kieskeurig, hoor!
idd..zeg het haarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, je bent wel kieskeurig, hoor!
quote:13:22 uur Utrecht<->Tiel/Den Bosch Door een seinstoring tussen Houten en Culemborg rijden er minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. * Intercity's rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch. * Stoptreinen rijden niet tussen Utrecht Centraal en Geldermalsen. Er worden bussen ingezet tussen Utrecht Centraal en Geldermalsen. Prognose: * Het is onbekend hoelang dit nog duurt.
ach..altijd nog beter dan door de tunnel op de A73 moetenquote:
Geen idee. Misschien nooit, misschien ooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef amaranta het volgende:
juup, wanneer kom je op de koffie/thee/water/fris/sap/alcoholische versnapering?
Is Waarle al gewaarschuwd?quote:
ik hoop ooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien nooit, misschien ooit.
quote:
Ik val onder bijzondere omstandigheden dus heb vrijstelling van elke vergunning.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord.
![]()
Heeft 'ie een vergunning? Eventueel bij mij te koop, inclusief spoedtarief voor slechts E250,-
Mooi nummerquote:THE GATHERING
Saturnine
The day you went away
You had to screw me over
I guess you didn't know
all the stuff you left me with
is way too much to handle
But I guess you don't care
You don't need to preach
you don't have to love me, all the time
Whatever on earth possessed you
to make this bold decision
I guess you don't need me
While whispering those words
I cried like a baby
hoping you would care
You don't need to preach
you don't have to love me, all the time
You don't have to preach
all the time
Kunnen we niet een bij jou binnen wippen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef amaranta het volgende:
huur een kamer in een hotel
Waarschijnlijk vraagt ze dan kamerhuurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kunnen we niet een bij jou binnen wippen?
of in de garage jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, maar dan moeten ze wel zelf beddengoed meenemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraagt ze dan kamerhuur
Ja, hela! Da's ook geen service!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
neh, maar dan moeten ze wel zelf beddengoed meenemen
Ik wip liever in mijn eigen huis.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
en alleen in bed zekerquote:
MyCom heeft leuke laptopstickersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:32 schreef amaranta het volgende:
wat zal ik eens kopen?
Een leuke zonnebril? iets anders?
Ik weet het niet.
En waar kun je leuke laptopstickerskopen?
Daar gaat m'n bonus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:00 schreef Juup© het volgende:
Levi: trek de vergunningaanvraag maar in, ik ga niet naar Waalre vanavond
36 uur, maar ik mag er 40 werken, wat ik dus ook ga doen, zodat ik 44 vakantiedagen heb. Leuke salarisje. En ze betalen een treinabonnement en de fietsenstalling. En ze klokken niet. En ik mocht maandag al beginnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |