quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef JamesBrownie het volgende:
nee
Ja, ik wil ook best veel geld als ik helemaal met zo'n fietsding naar Helmond moet om daar te gaan poetsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, je bent wel kieskeurig, hoor!
idd..zeg het haarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, je bent wel kieskeurig, hoor!
quote:13:22 uur Utrecht<->Tiel/Den Bosch Door een seinstoring tussen Houten en Culemborg rijden er minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. * Intercity's rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch. * Stoptreinen rijden niet tussen Utrecht Centraal en Geldermalsen. Er worden bussen ingezet tussen Utrecht Centraal en Geldermalsen. Prognose: * Het is onbekend hoelang dit nog duurt.
ach..altijd nog beter dan door de tunnel op de A73 moetenquote:
Geen idee. Misschien nooit, misschien ooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef amaranta het volgende:
juup, wanneer kom je op de koffie/thee/water/fris/sap/alcoholische versnapering?
Is Waarle al gewaarschuwd?quote:
ik hoop ooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien nooit, misschien ooit.
quote:
Ik val onder bijzondere omstandigheden dus heb vrijstelling van elke vergunning.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord.
![]()
Heeft 'ie een vergunning? Eventueel bij mij te koop, inclusief spoedtarief voor slechts E250,-
Mooi nummerquote:THE GATHERING
Saturnine
The day you went away
You had to screw me over
I guess you didn't know
all the stuff you left me with
is way too much to handle
But I guess you don't care
You don't need to preach
you don't have to love me, all the time
Whatever on earth possessed you
to make this bold decision