Das een fiets, dan moet ik fietsen.quote:
Vriend wil ws geen vreemden in huisquote:
V. heeft dat ook een beetje. Hij heeft ook liever geen poetster omdat er dan een vreemde in zijn huis is. Zal wel iets met het territorium bewaken te maken hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Vriend wil ws geen vreemden in huis
Daar is hij wat angstig voor, dadelijk jatten ze iets. (das bijna het laatste waar ik me druk om maak, maar okee.)
Kan, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. heeft dat ook een beetje. Hij heeft ook liever geen poetster omdat er dan een vreemde in zijn huis is. Zal wel iets met het territorium bewaken te maken hebben.
Ik ook, weet wel leukere dingen met mijn vrijetijd te doen dan poetsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan, ik weet het niet.
Maakt me ook niet zoveel uit, al zou ik het wel fijn vinden, een interieurverzorgster
Das geen vrije tijd, dan ben je thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook, weet wel leukere dingen met mijn vrijetijd te doen dan poetsen.
een fiets met een motortje..hoef je niet te fietsenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das een fiets, dan moet ik fietsen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een fiets met een motortje..hoef je niet te fietsen
Mijn ma heeft er 1quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daar iets tegen.
Vraag me niet wat, ik houd ook niet van brommertjes enzo.
Dus je voelt je wel heel snel!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn ma heeft er 1
ik heb er ook wel eens op gereden...als je daarmee 30 gaat lijkt het alsof je 120 rijd..alles trilt
jup..en als er iets stuk aan is doe ik het onderhoud wel..heb dat ding al 3x uit elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dus je voelt je wel heel snel!
Heb jij iets te willen dan? je neemt zo'n ding en daarme rij je naar mij om mijn huis schoon te maken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil er geen ArTiC !
Werkgever zorgt voor het vervoer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij iets te willen dan? je neemt zo'n ding en daarme rij je naar mij om mijn huis schoon te maken ja
Want anders?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij iets te willen dan? je neemt zo'n ding en daarme rij je naar mij om mijn huis schoon te maken ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Want anders?![]()
En wat krijg ik ervoor?
accepteer je betalingen in natura?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Want anders?![]()
En wat krijg ik ervoor?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:55 schreef Juup© het volgende:
Sims Online gratis te spelen
Speciaal voor de Sims nerds in deze topic reeks. SQ.
ik welquote:
Nee, alleen geld.quote:
monopoly geld ook goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |