Ben jij nou een vent of een mietje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef febster het volgende:
FUFR, ik had graag ome Clarke en 2001 zien draaien, en oorspronkelijk stond het op mijn to do list, maar mijn dinnetje () gooide een beetje roet in het eten
... Draaide hij nu eindelijk wel weer een keer hard of was het nog steeds halve lounge techno?
Ik was ook vergeten kaartjes te kopen, en een andere vriendin (met wie ik zou gaan) had ook niks meer er over laten horen (wazig allemaal)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij nou een vent of een mietje?
Je vriendin moet zich maar naar jou schikken,
Ik dacht, ik verinuiaans mijn taalgebruik eensquote:
Gebruik es niet van die semi intellectuele kutwoordenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht, ik verinuiaans mijn taalgebruik eens
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
hij bedoeld da hij haar vak wel wil vullen
Das leuheukkkkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruik es niet van die semi intellectuele kutwoorden
Dat ook, maar ze is ziekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
hij bedoeld da hij haar vak wel wil vullen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ow
Maar leuk hoor Feb, ga je nu niet meer van die stomme opmerkingen maken tegen mensen met een relatie?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ow
Maar leuk hoor Feb, ga je nu niet meer van die stomme opmerkingen maken tegen mensen met een relatie?
Ach, zaterdag is de finalequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef febster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze kijkt gelukkig ook geen idols/DGK of wat dan ook
Kijken daar dan mensen naar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef amaranta het volgende:
dgk kijken toch alleen tokkies naar? toch?
idd..het is volomen abject om dergelijke taal te gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebruik es niet van die semi intellectuele kutwoorden
Geloof het of niet, Idols is wel een redelijke dealbreaker jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Anders had Feb d'r toch gelijk op straat geschopt
Bijna, bijnaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..het is volomen abject om dergelijke taal te gebruiken
En dat bakje ijs overleeft dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
staan net twee meisjes aan de deur die op bezoek waren bij het studentenhuis hierneffen, die hadden roomijs meegenomen als toetje. Hebben ze geen diepvries daarOf ik hun bakkie ijs even in de vriezer wilde zetten tot ze aan hun toetje toe waren
ik schop mijn vriendin buiten als ze geen idols meer kijkt omdat ik het niet leuk vind...dan heeft ze geen ruggegraatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:54 schreef febster het volgende:
[..]
Geloof het of niet, Idols is wel een redelijke dealbreaker ja
Vrouwenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef febster het volgende:
FUFR, ik had graag ome Clarke en 2001 zien draaien, en oorspronkelijk stond het op mijn to do list, maar mijn dinnetje () gooide een beetje roet in het eten
... Draaide hij nu eindelijk wel weer een keer hard of was het nog steeds halve lounge techno?
Jij hebt niet eens een vriendin, dus hoe kun jij haar dan buitenschoppen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schop mijn vriendin buiten als ze geen idols meer kijkt omdat ik het niet leuk vind...dan heeft ze geen ruggegraat
anders wil ik wel voor toetje spelenquote:
des te makkelijker..hoef ik niet van de bank op te staanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een vriendin, dus hoe kun jij haar dan buitenschoppen?
Dag meneer Jquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]. auw!
n'avond.
essbra it was? of ijs?
Das niet wat ik zei hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schop mijn vriendin buiten als ze geen idols meer kijkt omdat ik het niet leuk vind...dan heeft ze geen ruggegraat
wel wat ik er van maakquote:
Das fijn voor voor jequote:
Ik zal jou niet meer aanstaren tijdens het fitnessenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]. auw!
n'avond.
essbra it was? of ijs?
IK WIL EEN GROTE PLUCHE SMURF HEBBENquote:
the meds..they're workingquote:
Hij is gewoon blij dat hij eindelijk eens aan een vrouwenlichaam kan/mag zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Feb ijlt gewoon hoor, hij had dat meiske echt niet gewezen als ze toevallig naar 1 bepaald TV-programma kijkt
ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat hij eindelijk eens aan een vrouwenlichaam kan/mag zitten.
En nu in hogere sferen vanwege het contract?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind van wel
Ik had vroeger altijd een spuughekel aan nasi, maar mijn moeder maakt ook hele vieze
De mijne is lekkellekkel!
Nee, ik blijf wel een rationalist, maar tof is het zeker, ik ga er gewoon 300 euro bruto op vooruit voor minder uurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
En nu in hogere sferen vanwege het contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |