Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kersverse papa's met seksuele frustraasies
Zou je dan niet es naar de dokter gaan?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Al meer dan een maand dan
En nog steeds van de mishandeling van de gynaecoloog.
Ja, maar mag je er ook iets mee?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je dan niet es naar de dokter gaan?
Wat is het hoogste level?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.Kan ik weer rennen zonder blauwe ogen te krijgen!
Plaatje:
[ afbeelding ]
ai, spannend!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.
En vrijdag moet ik terug voor de uitslag en controle, dus wacht ik daar maar even op.
Nu pas?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ow wacht Levi, laat maar, het kwartje valt
Maak me niet echt druk...quote:
Kijken terwijl iemand anders er aan sabbelt...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar mag je er ook iets mee?
Die van de Hunkemoller zijn primaquote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe duur is een fatsoenlijke sportbh eigenlijk?
Ik twijfelde even of ik het echt zou uit gaan leggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ow wacht Levi, laat maar, het kwartje valt
Truequote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kijken terwijl iemand anders er aan sabbelt...
En dat is dus meer als ik met die van jou mag.
Haar tieten hopsen in haar ogenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie de link met blauwe ogen nog niet
Tampons ftwquote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maak me niet echt druk...
Ik wil alleen zoooo graag weer eens naakt slapen
dus jij vindt dat SQ een buik heeft?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
Of heb je ook een corset aangeschaft?![]()
2 bahe's!?!?!?!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hopst zoEn dan draag ik altijd al 2 bh's bij het rennen. Maar gisteren liep ik langs een bushokje en zag ik mijn spiegelbeeld.
Weer een vers trauma!
Mag niet tot het bloeden op is gehouden(en ik daarna weer ongesteld word)quote:
mental note voor M.: niet likkenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.
En vrijdag moet ik terug voor de uitslag en controle, dus wacht ik daar maar even op.
vacuvin?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mag niet tot het bloeden op is gehouden(en ik daarna weer ongesteld word)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |