Thank you for sharing that with usquote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef Cahir het volgende:
Wat een hele slecht reeks zeg..
[ afbeelding ]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor onsquote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij waren het geld kwijt voor dat spul wat je erop smeert
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor ons.
Neuh... Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
leer het zelf![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
Meestal werk ik dan nietquote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
Werken op een servicedesk als er netwerkproblemen zijn sucks!![]()
Tevens tvp![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
geveeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Vast contract! Twee treden omhoog en per 1-9 weer een trede! Afhankelijk van de nieuwe organisatie die er dan wel of niet komt mogelijk dan ook een schaal omhoog! TNT opgezegd, laatste wijkje loop ik op 29 maart.
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Score van de dag: 2 nette broeken, 1 blouse, 1 nette trui, 3 hemdjes, 2 longsleeveshirts en 2 minimizer BH's. UWV bedankt
dan lijken dr tieten kleiner.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggen.
Dan lijken je tieten kleiner, zoals FUFR zegt, zodat het geheel minder vadsig oogtquote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan lijken je tieten kleiner, zoals FUFR zegt, zodat het geheel minder vadsig oogt
Ben ik ook wel, alleen je lijkt er ècht slanker door. Deze bh's duwen je borsten namelijk meer naar voren omhoog, zodat je van de voorkant smaller oogtquote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen?Maar ik ben dan juist ook weer zo'n typje dat trots is op haar gevel.
zie uitleg boven, ze worden dus juist niet plat gedruktquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
En mijn pens komt al voorbij mijn tieten hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
Of heb je ook een corset aangeschaft?![]()
Zo, da's beter.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik ben namelijk geen lekker slank mokkel zoals je weet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat wordt er raar over gedaan, als ik moet kiezen tussen een gewone BH die mijn jetsers opzij en naar beneden trekt zodat ik eruit zie als een uitgezogen melkkoe of een minimizer-BH die mijn tieten stevig en pront maakt weet ik het wel hoor
Wat, ben je ongesteld?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog een keer een sportbh aanschaffen.
Als ik ooit ophoud met bloeden
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog een keer een sportbh aanschaffen.
Als ik ooit ophoud met bloeden
wtf?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.Kan ik weer rennen zonder blauwe ogen te krijgen!
kersverse papa's met seksuele frustraasiesquote:Op maandag 25 februari 2008 15:32 schreef gr8w8 het volgende:
We zijn niet raar, we willen gewoon foto's paint afbeeldingen van die minimizers.
We zijn raar.
Het hopst zoquote:
Al meer dan een maand danquote:
Ik zie de link met blauwe ogen nog nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hopst zoEn dan draag ik altijd al 2 bh's bij het rennen. Maar gisteren liep ik langs een bushokje en zag ik mijn spiegelbeeld.
Weer een vers trauma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |