Thank you for sharing that with usquote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef Cahir het volgende:
Wat een hele slecht reeks zeg..
[ afbeelding ]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor onsquote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij waren het geld kwijt voor dat spul wat je erop smeert
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat doettie vast niet voor dezelfde prijs voor ons.
Neuh... Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
leer het zelf![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
Meestal werk ik dan nietquote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
Werken op een servicedesk als er netwerkproblemen zijn sucks!![]()
Tevens tvp![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik liep trouwens net de AH uit, had een 1 of andere mafketel zijn kettingslot om mijn fiets gelegd.
Na 10min bleek dat een kerel die niet helemaal 100% was, dat gedaan had. Vergist in fiets. Jaja.
geveeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Vast contract! Twee treden omhoog en per 1-9 weer een trede! Afhankelijk van de nieuwe organisatie die er dan wel of niet komt mogelijk dan ook een schaal omhoog! TNT opgezegd, laatste wijkje loop ik op 29 maart.
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Score van de dag: 2 nette broeken, 1 blouse, 1 nette trui, 3 hemdjes, 2 longsleeveshirts en 2 minimizer BH's. UWV bedankt
dan lijken dr tieten kleiner.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Minimizer BH's. Die mag je ff uitleggen.
Dan lijken je tieten kleiner, zoals FUFR zegt, zodat het geheel minder vadsig oogtquote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan lijken je tieten kleiner, zoals FUFR zegt, zodat het geheel minder vadsig oogt
Ben ik ook wel, alleen je lijkt er ècht slanker door. Deze bh's duwen je borsten namelijk meer naar voren omhoog, zodat je van de voorkant smaller oogtquote:Op maandag 25 februari 2008 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen?Maar ik ben dan juist ook weer zo'n typje dat trots is op haar gevel.
zie uitleg boven, ze worden dus juist niet plat gedruktquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
En mijn pens komt al voorbij mijn tieten hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dan komt toch juist je buik voor je tieten uit?Dat vind ik zelf altijd heel erg.
Of heb je ook een corset aangeschaft?![]()
Zo, da's beter.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik ben namelijk geen lekker slank mokkel zoals je weet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat wordt er raar over gedaan, als ik moet kiezen tussen een gewone BH die mijn jetsers opzij en naar beneden trekt zodat ik eruit zie als een uitgezogen melkkoe of een minimizer-BH die mijn tieten stevig en pront maakt weet ik het wel hoor
Wat, ben je ongesteld?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog een keer een sportbh aanschaffen.
Als ik ooit ophoud met bloeden
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet nog een keer een sportbh aanschaffen.
Als ik ooit ophoud met bloeden
wtf?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.Kan ik weer rennen zonder blauwe ogen te krijgen!
kersverse papa's met seksuele frustraasiesquote:Op maandag 25 februari 2008 15:32 schreef gr8w8 het volgende:
We zijn niet raar, we willen gewoon foto's paint afbeeldingen van die minimizers.
We zijn raar.
Het hopst zoquote:
Al meer dan een maand danquote:
Ik zie de link met blauwe ogen nog nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hopst zoEn dan draag ik altijd al 2 bh's bij het rennen. Maar gisteren liep ik langs een bushokje en zag ik mijn spiegelbeeld.
Weer een vers trauma!
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kersverse papa's met seksuele frustraasies
Zou je dan niet es naar de dokter gaan?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Al meer dan een maand dan
En nog steeds van de mishandeling van de gynaecoloog.
Ja, maar mag je er ook iets mee?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je dan niet es naar de dokter gaan?
Wat is het hoogste level?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een shockabsorber level 4 gekocht.Kan ik weer rennen zonder blauwe ogen te krijgen!
Plaatje:
[ afbeelding ]
ai, spannend!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.
En vrijdag moet ik terug voor de uitslag en controle, dus wacht ik daar maar even op.
Nu pas?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ow wacht Levi, laat maar, het kwartje valt
Maak me niet echt druk...quote:
Kijken terwijl iemand anders er aan sabbelt...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar mag je er ook iets mee?
Die van de Hunkemoller zijn primaquote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe duur is een fatsoenlijke sportbh eigenlijk?
Ik twijfelde even of ik het echt zou uit gaan leggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ow wacht Levi, laat maar, het kwartje valt
Truequote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kijken terwijl iemand anders er aan sabbelt...
En dat is dus meer als ik met die van jou mag.
Haar tieten hopsen in haar ogenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie de link met blauwe ogen nog niet
Tampons ftwquote:Op maandag 25 februari 2008 15:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maak me niet echt druk...
Ik wil alleen zoooo graag weer eens naakt slapen
dus jij vindt dat SQ een buik heeft?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of heb je ook een corset aangeschaft?![]()
2 bahe's!?!?!?!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hopst zoEn dan draag ik altijd al 2 bh's bij het rennen. Maar gisteren liep ik langs een bushokje en zag ik mijn spiegelbeeld.
Weer een vers trauma!
Mag niet tot het bloeden op is gehouden(en ik daarna weer ongesteld word)quote:
mental note voor M.: niet likkenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is normaal kennelijk, na zo'n ingreep, 1 tot 3 weken bloedverlies.
En vrijdag moet ik terug voor de uitslag en controle, dus wacht ik daar maar even op.
vacuvin?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mag niet tot het bloeden op is gehouden(en ik daarna weer ongesteld word)
quote:
wat?quote:
quote:
je vriend heet toch M.quote:
Nee, ik lieg.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
2 bahe's!?!?!?!
dat meen je niet!
sorry
Dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef FUFR het volgende:
visualisatie alert!!!
Fufr slaapt ook naakt!
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.
Foto aubquote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.
Ook goedquote:Op maandag 25 februari 2008 17:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
He verdorie. Kan er alleen een vinden van 4 dagen na geboorte.
Wat een lelijkerd, af en toe net een vent.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef amaranta het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt5cgWDVuCI
min 1.14
niks bijzondersquote:
Ik ook En ik snap hem nog niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vriend heet toch M.
anders <vul zelf letter in>
(succes gewenst)
Ach, kun je ook niet lastig gevallen woerden met vervelende telefoontjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben mijn GSM kwijt
volgens mij ligt ie nog thuis ofzo
Het is mijn prive foon...mijn zakelijke telefoon heb ik nog wel..was ik die maar kwijt iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, kun je ook niet lastig gevallen woerden met vervelende telefoontjes.
Van privemensen kun je ook lastige telefoontjes krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is mijn prive foon...mijn zakelijke telefoon heb ik nog wel..was ik die maar kwijt idd
je belt me nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Van privemensen kun je ook lastige telefoontjes krijgen.
mijn voiture wordt er skon van!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef febster het volgende:
Normaal haat ik regen maar nu is dat ff goed voor mijn hooi koorts
Je kunt misschien de bus naar je ouders gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me vertellen WAAROM het uitgerekend nu moet regenen?
ik moet zo naar Tilburg maar ik moet ook nog naar mijn ouders fietsen omdat mijn diploma nog daar ligt en mijn moeder hem pas om half een vannacht gevonden heeft en ik wil niet als een verzopen hond op dat gesprek zitten
Die doet er 45 minuten over, lang leve de logische routes van het Eindhovense OV-stelselquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je kunt misschien de bus naar je ouders gaan?
succes meisje!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me vertellen WAAROM het uitgerekend nu moet regenen?
ik moet zo naar Tilburg maar ik moet ook nog naar mijn ouders fietsen omdat mijn diploma nog daar ligt en mijn moeder hem pas om half een vannacht gevonden heeft en ik wil niet als een verzopen hond op dat gesprek zitten
Ze ziet de bui al hangen!quote:
zeg dan dat je ziekjes bent en niet iedereen aan wil steken ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik misschien kan doen is de zituatie uitleggen aan die P&O meneer en zeggen dat ik vandaag nog een kopietje van mijn diploma naar hem toe stuur, zouden ze dat accepteren?
Huh?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg dan dat je ziekjes bent en niet iedereen aan wil steken ofzo.
dat je daarom niet langs kunt komen?quote:
ik ga mijn contract tekenenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je daarom niet langs kunt komen?
tis ook een beetje van de zotte alleen daarvoor langs te moeten komen...
Okee, probleemschets deel 2:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je daarom niet langs kunt komen?
tis ook een beetje van de zotte alleen daarvoor langs te moeten komen...
je mag mijn auto kopenquote:
Kleren meenemen en je omkleden in de trein!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, probleemschets deel 2:
- ik ga vandaag mijn contract tekenen en omdat het een overheidsbaan is moet ik een hele stapel papier meenemen, waaronder mijn HBO diploma
- Hele huis overhoop gehaald; maar nergens een diploma
- mama gebeld met de boodschap: mijn diploma ligt nog bij jullie!
- mama belt vannacht om half èèn dat diploma gevonden is
- SQ moet zo naar Tilburg maar moet dus eerst naar de casa di mama om het diploma daar op te halen. Helaas regent het, en heb ik alleen een fiets, en als ik dus eerst 30 minuten door de regen ga fietsen kom ik als een verzopen katje in Tilburg aan.
Zoiets.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de P&O meneer maar even gebeld, het is geen drama, als ik maar even kopietje nastuur vanmiddag
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt voor alle sympathieke non-oplossingen
Da's te kort tijd om naar mijn ouders te fietsen en de trein te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:
Hoe laat moet je er eigenlijk zijn? Over een half uur is het volgens de buienradar weer droog.
Het ging er juist om het fietsen te vermijden, leeschwonderquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Fiets maar naar ons, als Maria er is kun je die van mij lenen als je wil
Ja eppo, maar die paar meter in de regen kun je wel een plu in je klauwtjes vast houden, tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging er juist om het fietsen te vermijden, leeschwonder
Dan wordt alleen m'n hoofd niet nat. En ik heb toch geen tijd meer nu om naar mama te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja eppo, maar die paar meter in de regen kun je wel een plu in je klauwtjes vast houden, toch
Me too, noodzakelijk kwaad helaasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:51 schreef Mex_ het volgende:
Ik ga nu al over m'n nek als ik denk aan de muffe lucht die er in de bus hangt
Beter een muffe lucht dan een vrachtwagen in je bus:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:51 schreef Mex_ het volgende:
Ik ga nu al over m'n nek als ik denk aan de muffe lucht die er in de bus hangt
Wij hebben Neds survival gids opstaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
WTF zit er iemand zembla te kijken?
Ik bedreig nooit iemand. Ik doe het gewoon gelijk.
Nee, ik zit op mijn werk, daar kijk ik geen tv.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
WTF zit er iemand zembla te kijken?
Ik bedreig nooit iemand. Ik doe het gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |