Ja, maar anders is ze ook binnen een jaar dood.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Ze krijgt een GBP, wel een risico met zo'n lijf zeg
oh my godquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lach me ziek, dat mens vertelt dat ze helemaal niet zoveel eet, en dat haar buik relatief best plat is
mens, je weegt VIJFHONDERD kilo, wie probeer je voor de gek te houden?![]()
::D
ik geloof 460 ongeveer....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef omearos het volgende:
weegt ze nou die 500kg uit de titel of de 406kg die steeds genoemd wordt?
Op de wiki was het geen spoilerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:11 schreef omearos het volgende:
Als je zoekt op haar naam kom je verschillende waardes tegen van haar gewicht en BMI. Je krijgt dan wel spoilers over hoe het met haar is gegaan naderhandDit was blijkbaar een jaar terug.
Ze heeft zelfs een eigen wiki-paginaRenee Williams
je kan het er bij zettenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de wiki was het geen spoiler
Mja, ik weet niet of ze op andere sites ook spoilers kennen zoals op fokquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de wiki was het geen spoiler
Lardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik zat met verbazing te kijken naar die stukken lichaam die ze aan het bekijken waren. Afgezien van dat haar huid er niet best uitzag, was het nauwelijks te zien wat ze nu eigenlijk beetpakten. Been? Buik? Het leek wel of ze grote bloeduitstortingen had.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed die kleding Isa
Ik heb niet gekeken, de kleine groep is net weg, ik ben moe en ga pitten
Volgens mij is een pound 0.45 kg. 500 pond is dus 225 kg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:13 schreef Faat het volgende:
Ik heb een stukje gezien, maar volgend mij komt de verkeerde bereking doordat ze 500 Amerikaanse
POUNDS weegt. Heb zelf alleen geen idee hoeveel pound een voor ons gewone Hollandse kilo is![]()
* Faat holt naar de bus en springt elegant óver de weegschaal heen. Die hoef ik effe niet te zien
Klopt, en ze was 800 pounds. Iets van 360 kilo dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:16 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij is een pound 0.45 kg. 500 pond is dus 225 kg.
Even voor de beeldvorming: 500 kilo is meer dan het startgewicht van Troel, Rewimo en Bubseltje bij elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:43 schreef YPPY het volgende:
Wat een kleren Isa! Echt leuk he, om nu te gaan winkelen.
Ik heb ook echte zomerkleding met hemdjes en rokjes, dat is zo leuk.
Jammer dat ik gisteren geen tv kon kijken, moest werken. Ik vind zoiets altijd wel boeiend en ben dan blij dat het hier nooit zover is gekomen.
Geen idee, maar als je weet waar je heen gaat, gewoon even bellen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
14.gif
zenks![]()
nu maar lekker naar college, en daarna spinnen![]()
en dáárna schaatsen
Had in het slank de blabla in topic al gevraagd, maar hier ook nog even, voor het geval ik nog Fok! lees vandaag: ga vanavond voor het eerst in een turks restaurant eten. Hebben ze daar ook gezonde en/of vegetarische gerechten? Ben juist aan het vlees-minderen, en kan me zo voorstellen dat ze bij een turk veel vleesgerechten hebben, met VEEL vlees enzofijne dag allemaal!
Nja, ik kan toch niet "ff" een nieuwe laptop kopenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:43 schreef Zeeltje het volgende:
Mijn laptop is dood![]()
![]()
Vanmiddag maar effe een nieuwe halen![]()
Toch nog een voordeel van afvallen, je koopt geen kleren omdat je afvalt
Je besteed dus minder geld oftewel je kan maar net een nieuw laptop kopen
Het gaat weer de betere richting!!!! 77,4 vanochtend
Pasta met véél verse dingen. Hij was simpel en érg goed geslaagd deze keerquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker(wat heb je nou gekookt?!)
Jai ook halen uitkerring?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Pasta met véél verse dingen. Hij was simpel en érg goed geslaagd deze keer
Nu eerst maar eens naar het CWIMet zo ongeveer alle financiele papieren die ik heb, mén wat willen die lui een boel van je weten
ik ook, gezanik ook... En uiteindelijk kreeg ik wel iets van 6 euro per dag...quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
CWI
Ben blij dat ik verlost ben
Ik krijg 75quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ook, gezanik ook... En uiteindelijk kreeg ik wel iets van 6 euro per dag...
ze hebben mijn aanvraag eerst helemaal naar Limburg gestuurt oid, en ik kreeg 5 maanden na mijn aanvraag voor het eerst geld...quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef YPPY het volgende:
Succes freecell, ik kreeg na het gesprek (waarin er al tientallen kopietjes zijn gemaakt) nog 3 keer de vraag of ik iets op wilde sturen.![]()
200%quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed SQ. Uiteindelijk ben je er dan toch op vooruit gegaan.
zoiets ja, ik had een contract voor 0,25 fte, dus dat was niet veel....quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg 75
Mja, jij was toch schoolverlater?
Ik heb een jas gekocht in maat 158quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij het deze week niet gezegd had, had ik het nooit geprobeerd te passen
Ja maar jij bent ook superslankquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een jas gekocht in maat 158
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |