Klinkt lekker........onee klinkt goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh! Ik ga dit weekend wat drinken met een vrouw. En niet zomaar een vrouw, gewoon een exotische Braziliaanse
(wel eentje die al 15 jr in Nederland woont, hoor
).
hou je dus nog niets over ... ghe, van 1x zorgtoeslag kan ik 1 broekspijp kopenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:08 schreef mordradead het volgende:
160 euro + de zorgtoeslag toch? Maar goed, ik snap het wel als je alles zelf moet betalen dat je bijleent. Gaat het in ieder geval niet ten koste van je studie
En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt lekker........onee klinkt goed
Waar ken je haar van?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein!.
Van Lexa. Ze stuurde me een bericht en dat kan ik niet lezen als gratis member, maar ze had haar e-mailadres / msn-adres in de onderwerpregel gezetquote:
Emo-eter dus?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Jeipod het volgende:
Hehe, het hoort ook eigenlijk niet bij de lening, maar bij prestatiebeurs. Magoed he tkomt als 1 bedrag dus ik zie het als 1 bedrag.
Afvallen gaat kut. Zit niet lekker in mn vel en eet er lekker op los
Zo'n veel te dure betaaldatingsite, waar ik ook nooit voor ga betalen en waar ik al talloze accounts heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderdquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef mordradead het volgende:
Wat is Lexa dan? Ze maken wel verf voor zover ik weet... onee, dat is Flexa
ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voelquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Emo-eter dus?
Hier gaat het juist heel goed. Ok, toegegeven: ik heb gisteren tóch frietjes gegeten, maar vandaag heb ik een balansdagje gedaan, dus de schade zal wel meevallen.
Ik ben weer lekker bezig. Eindelijk is die irritante kerstkilo eraf en nu ben ik weer helemaal gemotiveerd dus. En mijn buik is platter, *jeej*.
Poeh, lastig hoor. Dat je je rottig voelt is al vervelend genoeg, maar als je daar ook nog eens de neiging bij krijgt om een hoop te gaan eten, dan schiet het natuurlijk helemaal niet op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef Jeipod het volgende:
[..]
ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voel![]()
Stel ik me ook aan he
Jawel hoor, dat heet studiefinanciering. Dat is altijd een lening, totdat je je diploma haalt. Dus ook bij jou wordt er schuld kwijtgescholden aan het eind van je studiequote:Op woensdag 27 februari 2008 22:22 schreef mordradead het volgende:
Een gedeelte schuld kwijtlossen als je hebt geleend? Opzich vind ik dat best belachelijk, als ik niet leen krijg ik toch ook geen geld als ik m'n studie haal?
Pfoehee!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:11 schreef Jeipod het volgende:
Ach hij is al eerder op vakantie geweest en vond het ook stomme foto's. Met half naakte stomme hoerwijven. Dus jah ,,, ik hoef het niet zo nodig te horen en te zien allemaal... if u dont mind
Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:48 schreef minilotje het volgende:
Maar goed, ik heb al 'es gehoord dat ik bijna een saai vriendinnetje ben omdat ik werkelijk nooit ergens moeilijk over doe, dus ik ben vast niet reprentatief voor het vrouwvolk.
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger worden
Nou ja, ik heb wel heel wat beroerde eigenschappen die me soms behoorlijk dwars zitten, maar da's nooit iets dat ik afreageer op mijn vriendje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef Jeipod het volgende:
Ziet er goed uit ... zie een zandlopertje =)
Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben van je Minilotje ... ik doe over bijna alles moeilijk ... vind mezelf ook heel vaak lastig en jezelf lastig vinden is lastig
Hehe, om de één of andere reden klinkt dat mij niet in de oren als de meest gezellige kijk op de zaak!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef Jeipod het volgende:
Hopelijk komt er bij mij verandering in als we ooit eens een keer kunnen samenwonen. Dat ik hem dan vaak genoeg zie en kan zeggen: ga asjeblieft es een keer wat zonder mij doen ofso ...
Gefeli!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:36 schreef Jeipod het volgende:
Ik denk, ik weet, dat ik veel snelweg ga rijden. Dus ben benieuwd wat jullie dan zeggen over Altos en Cuores
Och, ik maakte me ook helemaal nergens zorgen over. Ik kende niemand met een betere relatie dan ik hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:05 schreef minilotje het volgende:
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen.Daarnaast communiceren we echt wanstaltig goed, dus als er een kink in de kabel zou komen (al zou ik niet weten waarover) dan zien we die al van mijlenver aankomen. Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou loos was, maar bij mij vormt het écht geen probleem dat ik nooit moeilijk doe. Ik heb gewoon niks om lastig over te zijn.
![]()
Maar hee, ik kan je foto niet zien!
Edit: nu wel! En ooooh, wat heb jij fraaie verhoudingen!![]()
Nou, ik heb minstens 30 foto's gemaakt en ik hou al niet van poseren en steeds op timer drukken, weer gaan staan, wachten tot de flits gaat...pfffquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jaa ik wil voor foto's zienOf zijn dat die foto's in je album? nu ben ik dan vast niet motiverend.. maar die vind ik eigenlijk heel leuk
Want hier kijk je niet echt zo blij als je mag zijn met >25 kg er af
quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:11 schreef Isabeau het volgende:
En voor een beetje een voor & na (ik ben inmiddels nog 8 kilo afgevallen daarna) beeld:
nee he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet zo leuk meer als de vorige series
Ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee he?
Je zie alleen het eindresultaat, terwijl het nou juist zo 'leuk' was om de weg ernaar toe te zien. Het afzien, de smoesjes ('kan niet bewegen want ik heb heeeeel erg last van mijn teen') , gokken wie het wel en wie het niet gaat volhouden
Da's gewoon verschrikkelijk! En op zoiets heb je nauwelijks invloed, dat soort dingen gebeuren helaas gewoon. Mijn lief mag van mij gerust met alle meisjes die hij leuk vindt zoenen en friemelen (daar zijn we nooit heel moeilijk in geweestquote:
JAZEKER! En goed nieuws ook. Mijn instructrice maakt hoepels op precies dezelfde manier als Hoopguy in Engeland, en in alle kleuren van de regenboog en allerlei verschillende patronen voor maar twintig euro in totaal!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
Minilotje en had je al weer meer informatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |