abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57020960
2000 euro per jaar is dus lang niet genoeg. Dat is dus alleen 1 jaar studie.
Dus exclusief: verzekeringen, kleding, deo's en al die gein meer en de eventuele uitjes die een mens wel eens maakt.
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:59:12 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021096
Valt wel mee toch? Studie kost ca 1500, stufi 70 per maand (thuiswonend) en dan een heel jaar... houd je nog 1360 euro over voor de rest.
Bernie en ik zijn tof.
pi_57021150
waarvan 1200 minimaal al uitgaan naar je verzekering ...
dus hou je over voor het hele jaar: 160 euro ... succes ... dat kan ik niet
pi_57021192
Dit kan ik niet meer volgen

Ik heb net een stukje kaas op vanaf morgen dus echt weer opletten
Heb nog wel een verjaardag zondag maar denk niet dat ik iets neem dan
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:07:50 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021299
Whoeh! Ik ga dit weekend wat drinken met een vrouw . En niet zomaar een vrouw, gewoon een exotische Braziliaanse (wel eentje die al 15 jr in Nederland woont, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:08:01 #256
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021303
160 euro + de zorgtoeslag toch? Maar goed, ik snap het wel als je alles zelf moet betalen dat je bijleent. Gaat het in ieder geval niet ten koste van je studie
Bernie en ik zijn tof.
pi_57021325
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh! Ik ga dit weekend wat drinken met een vrouw . En niet zomaar een vrouw, gewoon een exotische Braziliaanse (wel eentje die al 15 jr in Nederland woont, hoor ).
Klinkt lekker........onee klinkt goed
pi_57021367
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:08 schreef mordradead het volgende:
160 euro + de zorgtoeslag toch? Maar goed, ik snap het wel als je alles zelf moet betalen dat je bijleent. Gaat het in ieder geval niet ten koste van je studie
hou je dus nog niets over ... ghe, van 1x zorgtoeslag kan ik 1 broekspijp kopen Eniwee, weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel ik nu in totaal schuldig ben aan IBG, aangezien als je met suc6 je studie afrond ook nog es een stuk weg komt te valle wat je niet hoeft te betalen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:22:16 #259
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021666
Een gedeelte schuld kwijtlossen als je hebt geleend? Opzich vind ik dat best belachelijk, als ik niet leen krijg ik toch ook geen geld als ik m'n studie haal?

Maar goed, verder met afvallen
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:26:52 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021781
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt lekker........onee klinkt goed
En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57021782
Hehe, het hoort ook eigenlijk niet bij de lening, maar bij prestatiebeurs. Magoed he tkomt als 1 bedrag dus ik zie het als 1 bedrag.

Afvallen gaat kut. Zit niet lekker in mn vel en eet er lekker op los
pi_57021846
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein! .
Waar ken je haar van?
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:32:56 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021933
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waar ken je haar van?
Van Lexa. Ze stuurde me een bericht en dat kan ik niet lezen als gratis member, maar ze had haar e-mailadres / msn-adres in de onderwerpregel gezet .
Eigenlijk vind ik Lexa maar een kutsite, maar haar vond ik meteen . Haar Nederlands is niet vlekkeloos, maar ze heeft Engels gestudeerd in Rio de Janeiro, dus we kunnen altijd nog Engels praten . Maar goed, we zullen zien . Kan er altijd een gezellige middag van maken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:34:18 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021981
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Jeipod het volgende:
Hehe, het hoort ook eigenlijk niet bij de lening, maar bij prestatiebeurs. Magoed he tkomt als 1 bedrag dus ik zie het als 1 bedrag.

Afvallen gaat kut. Zit niet lekker in mn vel en eet er lekker op los
Emo-eter dus?
Hier gaat het juist heel goed. Ok, toegegeven: ik heb gisteren tóch frietjes gegeten, maar vandaag heb ik een balansdagje gedaan, dus de schade zal wel meevallen .
Ik ben weer lekker bezig. Eindelijk is die irritante kerstkilo eraf en nu ben ik weer helemaal gemotiveerd dus . En mijn buik is platter, *jeej*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:34:20 #265
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021982
Wat is Lexa dan? Ze maken wel verf voor zover ik weet... onee, dat is Flexa
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:36:41 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57022065
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef mordradead het volgende:
Wat is Lexa dan? Ze maken wel verf voor zover ik weet... onee, dat is Flexa
Zo'n veel te dure betaaldatingsite, waar ik ook nooit voor ga betalen en waar ik al talloze accounts heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderd .
Niet meer actief op Fok!
pi_57022183
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Emo-eter dus?
Hier gaat het juist heel goed. Ok, toegegeven: ik heb gisteren tóch frietjes gegeten, maar vandaag heb ik een balansdagje gedaan, dus de schade zal wel meevallen .
Ik ben weer lekker bezig. Eindelijk is die irritante kerstkilo eraf en nu ben ik weer helemaal gemotiveerd dus . En mijn buik is platter, *jeej*.
ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voel
Stel ik me ook aan he
pi_57023007
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef Jeipod het volgende:

[..]

ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voel
Stel ik me ook aan he
Poeh, lastig hoor. Dat je je rottig voelt is al vervelend genoeg, maar als je daar ook nog eens de neiging bij krijgt om een hoop te gaan eten, dan schiet het natuurlijk helemaal niet op.

Overigens wel een beetje merkwaardig dat je het hebt over 'ook nog de verhalen en foto's aanhoren'. Dat je het jammer vindt dat je niet meegevraagd bent naar het gezinsuitje, enfin, best begrijpelijk, maar los daarvan gun je je lief toch wel gewoon een leuke vakantieweek, of niet soms?
pi_57023093
Ach hij is al eerder op vakantie geweest en vond het ook stomme foto's. Met half naakte stomme hoerwijven. Dus jah ,,, ik hoef het niet zo nodig te horen en te zien allemaal... if u dont mind
pi_57023158
*burp*

Sweeney Todd was leuk. Maar het is natuurlijk gewoon erg stom om een zak M&M's te kopen voor bij de film "met zo'n hersluitbare bovenkant, dan hoeven we niet alles op te eten". Yeah, right. Dream on. Niet gelukt dus, en nu leeg. Wel samen, dus een halve zak - altijd nog beter dan een hele zak .

Daarna lekker gegeten! We hadden allebei iets anders, en hebben op de helft geruild (dat doen we altijd om meer dingen te kunnen proeven ) dus ik heb een half stoofpotje van wild met lekkere puree op, en een half ovenschoteltje met allerlei groentes en geitenkaas.

Het toetje was echt het meest onverantwoorde van de hele avond, naast al die Belgische biertjes , namelijk een hele dikke Belgische suikerwafel, met roomijs en slagroom en kersen. Tralala.

Nouja, goed, morgen balansen, het mocht vanavond even want vakantie en gezellig en whoei.
pi_57023234
Oh en toen mijn vriendje zes maanden naar Kenia was geweest vond ik het begin ook helemaal niet leuk om alle foto's en video's waar ik dus niet op stond en niet bij was en niet over mee kon praten en wie waren al die knappe donkere vrouwen en waar kwam al dat bier vandaan en waarom mag ik dat ene mapje met foto's niet zien te moeten bekijken..

Daar groei je echter best snel overheen als blijkt dat vriendlief je enorm gemist heeft en plechtig belooft nooit meer langer dan een maand in z'n eentje weg te gaan .

Het komt best goed Jeipod, zeker weten ik weet ook niet hoe lang jullie bij elkaar zijn, maar ik herken heel veel in jou van toen ik ongeveer een jaar met m'n vriend samenwas, nog niet samenwoonde en we elkaar alleen in het weekend zagen. Nu, na 3,5 jaar samen, ben ik daar een stuk makkelijker in.
pi_57023382
We hebben dus 3 jaar. 3 jaar alleen de weekenden en soms paar dagen tussendoor als ik toevallig vrij was en hij ook.
Magoed ... dit gaat nog wel ff duren op deze manier zo ...

Magoed idd .. komt uiteindelijk weer goed .. als het 24 maart is ofso. Maar serieus ... veel lui zeggen wat doe je onzeker. Maar we hebben ook vet een leeftijdsverschil en nog meer van die dingen.
pi_57023464
Oprah nu met het vervolg van wat ik het shoquerendste vond van wat ik ooit bij Oprah heb gekeken. De vorige keer heb ik de tv uitgedaan Met beelden van een 13-jarig kind dat de mishandeling van zijn moeder moest filmen van zijn vader. In deze aflevering komen de kinderen aan het woord en waarom je vooral niet bij zo'n man moet blijven "voor de kinderen".
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57023603
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:22 schreef mordradead het volgende:
Een gedeelte schuld kwijtlossen als je hebt geleend? Opzich vind ik dat best belachelijk, als ik niet leen krijg ik toch ook geen geld als ik m'n studie haal?
Jawel hoor, dat heet studiefinanciering. Dat is altijd een lening, totdat je je diploma haalt. Dus ook bij jou wordt er schuld kwijtgescholden aan het eind van je studie

Ik leen ook. De eerste 2 jaar van mijn studie kon ik er makkelijk bij werken, maar in het derde jaar ging het fout. Het kostte gewoon teveel tijd. En toen was het kiezen: lenen of 2x zo lang over mijn studie doen. Nou, dan weet ik het wel!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57023607
oja, die heb ik al tien keer gezien ofzo...
Tap tap tap
pi_57024090
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:11 schreef Jeipod het volgende:
Ach hij is al eerder op vakantie geweest en vond het ook stomme foto's. Met half naakte stomme hoerwijven. Dus jah ,,, ik hoef het niet zo nodig te horen en te zien allemaal... if u dont mind
Pfoehee!
Ik herken dat dus echt helemaal niet hè? Als mijn lief iets gaat doen waar ik niet bij kan of mag zijn, dan kan ik dat voor mezelf best een beetje jammer vinden en mis ik 'm ook wel, maar ik vind het dan voorál heel leuk voor 'm dat -ie iets gezelligs gaat doen, en ik wil dan achteraf ook met plezier horen hoe alles geweest is enzo. Juist omdat ik er dan zelf niet bij was.
Maar goed, ik heb al 'es gehoord dat ik bijna een saai vriendinnetje ben omdat ik werkelijk nooit ergens moeilijk over doe, dus ik ben vast niet reprentatief voor het vrouwvolk.

Even Oprah aanzetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door minilotje op 27-02-2008 23:57:21 ]
pi_57024359
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:48 schreef minilotje het volgende:

Maar goed, ik heb al 'es gehoord dat ik bijna een saai vriendinnetje ben omdat ik werkelijk nooit ergens moeilijk over doe, dus ik ben vast niet reprentatief voor het vrouwvolk.
Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger worden

Vanavond een uur lang aan het prutsen geweest met foto's maken, resizen, uploaden etc. Wat een gedoe om foto's van jezelf te maken! Ik denk alleen niet dat ik ze op fok ga zetten Nou ja, eentje dan (de ikke-in-bikini gaat me echt te ver voor fok haha):

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57024439
Ziet er goed uit ... zie een zandlopertje =)
Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben van je Minilotje ... ik doe over bijna alles moeilijk ... vind mezelf ook heel vaak lastig en jezelf lastig vinden is lastig
pi_57024562
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger worden
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen. Daarnaast communiceren we echt wanstaltig goed, dus als er een kink in de kabel zou komen (al zou ik niet weten waarover) dan zien we die al van mijlenver aankomen. Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou loos was, maar bij mij vormt het écht geen probleem dat ik nooit moeilijk doe. Ik heb gewoon niks om lastig over te zijn.

Maar hee, ik kan je foto niet zien!
Edit: nu wel! En ooooh, wat heb jij fraaie verhoudingen!
pi_57024656
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef Jeipod het volgende:
Ziet er goed uit ... zie een zandlopertje =)
Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben van je Minilotje ... ik doe over bijna alles moeilijk ... vind mezelf ook heel vaak lastig en jezelf lastig vinden is lastig
Nou ja, ik heb wel heel wat beroerde eigenschappen die me soms behoorlijk dwars zitten, maar da's nooit iets dat ik afreageer op mijn vriendje.
Ik kan er best enorm zwaar de pest in hebben als -ie iets zou gaan doen waar ik bij had willen zijn, maar dan vindt hij het vooral wel lief dat ik graag mee had gewild, en overheerst bij mij toch vooral wel een gevoel van "Maar jij veel plezier!".
Als ik weet dat ik ergens onredelijk chagrijnig over ben, dan hoeft daar verder niemand last van te hebben vind ik.
pi_57024806
Hopelijk komt er bij mij verandering in als we ooit eens een keer kunnen samenwonen. Dat ik hem dan vaak genoeg zie en kan zeggen: ga asjeblieft es een keer wat zonder mij doen ofso ...
pi_57025133
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef Jeipod het volgende:
Hopelijk komt er bij mij verandering in als we ooit eens een keer kunnen samenwonen. Dat ik hem dan vaak genoeg zie en kan zeggen: ga asjeblieft es een keer wat zonder mij doen ofso ...
Hehe, om de één of andere reden klinkt dat mij niet in de oren als de meest gezellige kijk op de zaak!
Het gaat er natuurlijk niet om dat je ervan baalt dat je hem weinig ziet of dat je ergens niet bij betrokken wordt, want het is hartstikke logisch dat je dat vervelend vindt.. Het lijkt echter wel een beetje alsof je dat niet kunt loskoppelen in hoe je er voor hém over denkt, want als je hem nu eigenlijk al geen weekje met zijn pappa en mamma gunt, dan gaat dat niet ineens veranderen als je samenwoont en op mekaars lip zit natuurlijk.
Succes ermee in elk geval!
pi_57025237
Ach, ik denk dat ik gewoon heel andere ideeën heb bij het feit wat hier zich afspeelt en daardoor gewoon niet kan loskoppelen. Een weekje bij papa en mama normaal zou hij ook een hel vinden, dus waarom het nu wel opeens kan geen idee Een hotel en een zonnetje erbij maakt geen verandering in mate waarop mensen vervelend kunnen zijn.
Ik vind dat je je trouwen lekker samen moet vieren. Als gezin is het logsich als je jong bent. Maar mijn vriend is 31 en zijn broer 34 of 35. Kom we gaan met het gezin ... ze zouden zelf over 10 jaar al opa kunnen zijn. Ga nog ff lekker met je 'gezin' weg ... magoed. Verschillende mensen, verschillende ideeën
pi_57025296
morgen komt als het goed is mijn Pilates-boek

ben zeer benieuwd!!! Die buik mag namelijk wel aardig wat strakker

Vanmiddag ontzettend hard gespinned en heerlijk uit eten geweest bij de turk vanavond (moussaka gegeten en een soepje vooraf) en daarbij 2 spa rood gedronken.. daarna 2 uur geschaatst (dat was lang geleden ) en 2 biertjes gedronken en toen nog een heel eind naar huis gelopen vanaf de bushalte van de bus die het eerste ging, maar wel een eindje van huis lopen was

nu lekker slapen, morgen zwemmen en college, dus truste
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 28 februari 2008 @ 01:01:45 #285
70532 loveli
N
pi_57025863
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:36 schreef Jeipod het volgende:
Ik denk, ik weet, dat ik veel snelweg ga rijden. Dus ben benieuwd wat jullie dan zeggen over Altos en Cuores
Gefeli!!!!

En mijn mening over Alto's en Cuores: alles tussen de bumpers is kreukelzone. Als het echt een klein auto'tje moet worden, ga dan liever voor een Starlet of een Polo. Niet dat die zoveel extra kreukelzone hebben, maar naar mijn gevoel zijn ze toch veiliger.
Toen ik net mijn rijbewijs had ben ik aangereden (ik sloeg linksaf en een ander haalde me op dat moment in) en als ik in een alto had gezeten, had ik de andere auto van een stukje dichter kunnen bekijken. Nu had ik 'alleen' een blauwe plek op m'n been waar de armsteun naar binnen kwam. Ook heb ik een keer het resultaat gezien van een ongeluk tussen een stationcar en een Cuore binnen de bebouwde kom (dus snelheid onder 50 km/h). De stationcar had een beschadigde bumper, de Cuore lag op de zijkant tegen een lantaarnpaal.

Moraal van dit verhaal: koop iets waarin je veilig zit. Voor een paar honderd euro heb je een oude Volvo 340.
crap in = crap out
pi_57026104
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:05 schreef minilotje het volgende:
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen. Daarnaast communiceren we echt wanstaltig goed, dus als er een kink in de kabel zou komen (al zou ik niet weten waarover) dan zien we die al van mijlenver aankomen. Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou loos was, maar bij mij vormt het écht geen probleem dat ik nooit moeilijk doe. Ik heb gewoon niks om lastig over te zijn.

Maar hee, ik kan je foto niet zien!
Edit: nu wel! En ooooh, wat heb jij fraaie verhoudingen!
Och, ik maakte me ook helemaal nergens zorgen over. Ik kende niemand met een betere relatie dan ik had Het weekend dat hij zoende met zijn huidige vriendin was ik hem in een alcoholische bui de hemel in aan het prijzen tegenover vrienden en zei letterlijk "Niemand kan ooit tussen ons in komen". We deden altijd alles samen. we communiceerden uitstekend (waren bezig met een kindje maken, en dan niet alleen oefenen) en toen hoppa: weg was hij. Toen ging er een stukje dood in mij.

En bedankt voor je compliment Wil je ook een voor-foto?
pi_57026338
Jaa ik wil voor foto's zien Of zijn dat die foto's in je album? nu ben ik dan vast niet motiverend.. maar die vind ik eigenlijk heel leuk Want hier kijk je niet echt zo blij als je mag zijn met >25 kg er af
pi_57026768
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jaa ik wil voor foto's zien Of zijn dat die foto's in je album? nu ben ik dan vast niet motiverend.. maar die vind ik eigenlijk heel leuk Want hier kijk je niet echt zo blij als je mag zijn met >25 kg er af
Nou, ik heb minstens 30 foto's gemaakt en ik hou al niet van poseren en steeds op timer drukken, weer gaan staan, wachten tot de flits gaat...pfff

Hier kijk ik blijer:

En voor een beetje een voor & na (ik ben inmiddels nog 8 kilo afgevallen daarna) beeld:

(die eerste foto had ik gemaakt om te laten zien hoe een XL shirtje wat de mods van fok hadden gekregen stond...en daar had octo een smiley van gemaakt met paint, vandaar dat ik in de andeer foto's de smiley probeerde na te doen)
pi_57027367
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 03:11 schreef Isabeau het volgende:

En voor een beetje een voor & na (ik ben inmiddels nog 8 kilo afgevallen daarna) beeld:

Wat een prestatie! Je hebt een prachtig figuur!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_57027464
Dank je wel, Claudia Ik kan die zwarte broek op die onderste foto's nu zelfs niet meer aan, hij was daar eigenlijk al iets te groot.
pi_57027638
Iedereen droomt van de dag dat hij/zij zulke foto's van zichzelf naast elkaar kan leggen.

Eat your heart out.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 februari 2008 @ 08:31:30 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57027686
Goeie foto's van Isa idd .
Ik herinner me die idd ook nog .

Nu aan de yoghurt met banaan. Vanavond weer eens proberen hard te lopen .
Fok! doet het trouwens niet in mijn Firefox . Ga zometeen met statistisch bezig. Hooray. Maar ja, ik heb niet zo heel veel gedaan deze week, dus nu moet ik alles wat ik nog niet heb gedaan in 2 dagen nog even doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57027827
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet zo leuk meer als de vorige series
nee he?
Je zie alleen het eindresultaat, terwijl het nou juist zo 'leuk' was om de weg ernaar toe te zien. Het afzien, de smoesjes ('kan niet bewegen want ik heb heeeeel erg last van mijn teen') , gokken wie het wel en wie het niet gaat volhouden
pi_57027835
Goedemorgen allemaal
Ja ik ga weer naar school

Je ziet er goed uit Saskia!

Minilotje en had je al weer meer informatie?
pi_57028297
helemaal vergeten/niet aan gedacht om half 1 's nachts: gefeliciteerd Jeipod

en @Isa: mooi

goedemorgen verder

heb een stem als een extra hese cherryteef (en René vond dat niet geil ) en zie er niet uit...
zodadelijk naar college, (één college) en dan een minivergadering en dán! Snel naar huis, koken, in een bakje stoppen en op de motor met mijn nieuwe motorjas terug naar Nijmegen voor vergadering van de studievereniging en vanavond zwemmen.. (vandaar de motor, is niet echt goed te bereiken met het OV )

ben benieuwd hoe mn motorjas zit tijdens het rijden vast goed!

79,0 vanochtend weer/nog steeds nog steeds onder de 80 en mét dalende lijn
Ja doei.
pi_57028395
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee he?
Je zie alleen het eindresultaat, terwijl het nou juist zo 'leuk' was om de weg ernaar toe te zien. Het afzien, de smoesjes ('kan niet bewegen want ik heb heeeeel erg last van mijn teen') , gokken wie het wel en wie het niet gaat volhouden
Ja precies
Het resultaat is niet zo interessant vind ik (in dit topic zie ik dagelijks mensen die meer zijn afgevallen )

Vanaf volgende week Peking Express op woensdag avond dus dan zal ik ook wel niet meer kijken
pi_57028697
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toen hoppa: weg was hij.
Da's gewoon verschrikkelijk! En op zoiets heb je nauwelijks invloed, dat soort dingen gebeuren helaas gewoon. Mijn lief mag van mij gerust met alle meisjes die hij leuk vindt zoenen en friemelen (daar zijn we nooit heel moeilijk in geweest ), maar als -ie echt verliefd op een ander zou worden dan zou ik dat werkelijk afschuwelijk vinden. Brr.

Vrolijker word ik van je voor- er nafoto's! WAUW! Ik kan me goed voorstellen dat je er heel blij been bent, want het verschil is enorm en het resultaat is prachtig.
pi_57028761
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

Minilotje en had je al weer meer informatie?
JAZEKER! En goed nieuws ook. Mijn instructrice maakt hoepels op precies dezelfde manier als Hoopguy in Engeland, en in alle kleuren van de regenboog en allerlei verschillende patronen voor maar twintig euro in totaal!
Dus dames die een hoepel willen: pm me even met je lichaamslengte en in welke kleuren je de tape erop wilt hebben. Ze zijn in maximaal een week of twee klaar, en verzendkosten betaal je er niet aan, want ik wil de hoepels best rondbezorgen, mits je bereid bent naar je dichtstbijzijnde NS station te komen.

Mijn eerste les was trouwens tof, maar wel een beetje kort. Als je een warmingup en een coolingdown doet en ook nog vijf minuten vrij hoepelt, dan blijft er van zo'n uur maar weinig lestijd over.
Gelukkig sloeg ik geen enorm suf figuur tegenover de andere cursisten; eigenlijk kende ik de trucs die gisteren behandel werden (hoepelen om schouders en knieën) al vrij goed, dus dat scheelde.
Ik heb wél halverwege de les mijn Perrysport-sportbroek omgeruild voor mijn spijkerbroek, omdat mijn sportbroek maar bleef afzakken.
Nou ja, ik was niet bepaald de enige die in een gewone broek stond te hoepelen, dus mijn sportbroekzoektocht was sowieso niet nodig geweest. Nou ja, heb ik er in elk geval weer een pyjamabroek bij!
Overigens heb ik nu hele mooie paarsblauwe knieën, omdat ze ons geknield op de harde vloer liet hoepelen.
Ik kan het trouwens echt nogmaals aanraden voor mensen die op een lollige manier gewicht willen verliezen, iedereen was doodop na dat uur!
pi_57028801
Je bent geweldig
pi_57028818
Nouhou, nu wil ik ineens ook een hoepel!
Wat doe je me aan minilotje...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')