Daar ben ik ook wel in geinteresseerd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks! Ik heb er eind vorige week nog een extra mailtje achteraan gegooid, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Heb jij wél iets van 'm gehoord?
Nou ja, vanavond officiele hoepelles; misschien heeft de hippe instructrice wel maneiren om aan hoepels te komen zonder dat we bergens verzendkosten uit Engeland hoeven neer te tellen. Laat ik morgen even weten.
Als je 40 euro extra betaald dan kun je hem de volgende dag ophalen, anders moet je tegenwoordig 5 dagen wachten. Als je geluk hebt is het na 4 dagen klaar, zoals bij mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Super, Jeipod!!Toen ik was geslaagd reed ik direct al dezelfde dag vanaf het gemeentehuis zelf weg, nu moet je toch wachten op je rijbewijs? Wanneer kan je die halen?
Met een spoedaanvraag heb je hem de volgende dag, toen reed ik ook zelf van het gemeentehuis wegquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Super, Jeipod!!Toen ik was geslaagd reed ik direct al dezelfde dag vanaf het gemeentehuis zelf weg, nu moet je toch wachten op je rijbewijs? Wanneer kan je die halen?
Succes met een auto vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
Ja, ik heb gelukkig een lening van de IBG waar ik wat uit heb kunnen sparen. Als ik dat niet had gehad, had ik het nooit gekund.
MAgoed, mn moeder wilde wel van het weekend wat rondkijken met mij enmn vriend dan. Hopelijk vind ik een leuke, betaalbare, goede auto waarbij je niet een week hoeft te wachten voordat je hem mee kan nemen.
Haha herkenbaar, dat gevoel! Ik kan me helemaal voorstellen dat je gewoon een andere auto zou willen kopen als je die een dag eerder mee kunt nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
Ja, ik heb gelukkig een lening van de IBG waar ik wat uit heb kunnen sparen. Als ik dat niet had gehad, had ik het nooit gekund.
MAgoed, mn moeder wilde wel van het weekend wat rondkijken met mij enmn vriend dan. Hopelijk vind ik een leuke, betaalbare, goede auto waarbij je niet een week hoeft te wachten voordat je hem mee kan nemen.
Ik heb ook een proefrit gemaakt maar uiterlijk deed er niet heel veel toe (ookal had ik liever een donkere auto gehad)quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef Jeipod het volgende:
Kheb ook geen verstand ervan. Weet iets van cillinder inhoud ...sinds vandaag. Iets over motors, sinds vandaag. Weet wegenbelastingen vrijwel uit mn kop op basis van gewichtsklasse, sinds vandaag
En dat is het ongv. Voor de rest btje uiterlijk kijken en proefritjes
Ik neem aan dat iemand je ook wel verteld heeft dat japanse auto's het betrouwbaarst zijn? Ik weet niet in welke prijsklasse je gaat kijken, maar ik was toen ook van plan om een auto te kopen (niet gelukt dus), en ik kwam uit op daihatsu, toyota (hoewel die relatief duur zijn omdat ze bekend staan als duurzaam) of mitsubishi. Als die een jaar of 20 oud zijn, zijn ze te betalen en rijden ze nog!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef Jeipod het volgende:
Kheb ook geen verstand ervan. Weet iets van cillinder inhoud ...sinds vandaag. Iets over motors, sinds vandaag. Weet wegenbelastingen vrijwel uit mn kop op basis van gewichtsklasse, sinds vandaag
En dat is het ongv. Voor de rest btje uiterlijk kijken en proefritjes
Daihatsu cuores zijn echt geweldige auto's! De zuinigste die je kunt krijgen, heel licht dus weinig wegenbelasting, en betrouwbaar. En ze rijden helemaal nog niet zo slecht!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef Jeipod het volgende:
Iemand heeft idd gezegd dat Japanse auto's het betrouwbaarst zijn. Ik zit in een prijsklasse tot 1250 euro.
Kan je wel geinige autootjes van kopen. Maar ik wil niet dat het ding meer gaat wegen dan 1000kg enzo. Dan ga je gauw meer belasting betalen. Magoed. 3 deurs is mooi zat voor me. Dus 1000kg zal het niet gauw worden.
Mn moeder wilde een daihatsu cuore aanpraten vd buren die te koop staat. Maar die is zo klein, ik ben bang datk op de afsluitdijk omvalt alst stormt
Maar lijkt me niet echt fijn als je veel op de snelweg zit, of valt dat mee?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daihatsu cuores zijn echt geweldige auto's! De zuinigste die je kunt krijgen, heel licht dus weinig wegenbelasting, en betrouwbaar. En ze rijden helemaal nog niet zo slecht!
Rijdt echt prima. Het is de enige auto waar ik (relatief dan) veel in heb gereden. En ik haal regelmatig dikke patsauto's inquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Maar lijkt me niet echt fijn als je veel op de snelweg zit, of valt dat mee?
Ik ben nog nooit van de weg gewaaid, en heb ook nooit het gevoel gehad dat dat stond te gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Het gaat ook niet om de snelheid (want je mag toch maar 120) maar dat je van de weg waait
Tenminste dat bedoelde ik
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld? Geld lenen om te kunnen sparen???quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
de lening was niet in eerste instantie om te sparen. De lening was en is om mijn school te betalen. Na bijna 4 jaar lenen heb ik 3000 over gehouden. Dus een mindere lening is eigenlijk niet van toepassing geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Jeipod!
[..]
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld? Geld lenen om te kunnen sparen???
Kun je dan niet beter minder lenen? Minder lenen is minder terug betalen namelijk. En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
Ik snap er geen ruk van, maar ik heb dan ook nooit bij de IBG geleend ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:32 schreef Jeipod het volgende:
[..]
de lening was niet in eerste instantie om te sparen. De lening was en is om mijn school te betalen. Na bijna 4 jaar lenen heb ik 3000 over gehouden. Dus een mindere lening is eigenlijk niet van toepassing geweest.
Niet zo leuk meer als de vorige seriesquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |