quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was ook rtl 5 aan het kijken
moest gelijk aan jullie denken![]()
Dat het met ons allemaal wel heel erg meevalt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was ook rtl 5 aan het kijken
moest gelijk aan jullie denken![]()
Tja, ik kan helaas niet zelf kokenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk je wel uit dat je niet teveel e-nummers en kleurstoffen binnenkrijgt?
Nee, helemaal niks! Ik heb er eind vorige week nog een extra mailtje achteraan gegooid, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Heb jij wél iets van 'm gehoord?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef Miss_S het volgende:
Minilotje heb je nog iets over de hoepels gehoord?
Ja, maar dat kan ik eigenlijk niet betalen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Stella McCartney for nike heeft naar het schijnt mooi yogaspul
Dank je welquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef minilotje het volgende:
Oh, en beterschap voor je voet Sylvana! Het zit jou potverdorie ook niet mee hè?
Edit: Haha, bijna vergeten! Ik zat vanmorgen op mijn streefgewicht! Maar ik update pas als ik het over een week ook nog weeg, want eerlijk gezegd heb ik de laatste dagen wegens drukte gewoon veel te weinig gegeten, én zit ik hormoontechnisch gesproken in de slankste week van de maand.
Nou, dank je wel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dank je welVeel succes met het vinden van een sportbroek en veel plezier met je hoepelles vanavond
En ik hoop voor je dat je volgende week nog op je streef zit, dan heb je het echt super gedaan
Weinig verandering, alleen laat mn stiefpa haar nu gewoon autorijden, terwijl ze er dus nog steeds in zit en medicijnen slikt met een gele sticker, dus ik hou mn hart vastquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou, dank je wel!![]()
Hoe staat het ervoor met je moeder eigenlijk?
Poeh, jeetje. Nou, maar duimen dat ze snel naar mildere medicijnen kan overstappen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Weinig verandering, alleen laat mn stiefpa haar nu gewoon autorijden, terwijl ze er dus nog steeds in zit en medicijnen slikt met een gele sticker, dus ik hou mn hart vast
Inmiddels gezien!quote:
Nou, ik hou wél van strakke shirtjes, maar niet van strakke broeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Toen ik fitnesste had ik altijd een wijde sportbroek van de Scapino aan, en een gewoon t-shirt. Ik hou ook niet van die strakke topjes of strakke broeken, daar is mijn lichaam niet voor gemaakt
Nu met zwemmen is het een stuk makkelijker, leuke badpakken genoeg
Stiekem gaat bloot hoepelen natuurlijk het best! Meeste grip! Dan lukken álle trucs!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Met hoepelen lijkt me een nauwsluitend shirt idd wel wat makkelijker ja. Maar met Fitness maakt het weinig uit
Bloot hoepelen op het strand kan ook nogquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:48 schreef minilotje het volgende:
[..]
Stiekem gaat bloot hoepelen natuurlijk het best! Meeste grip! Dan lukken álle trucs!
Second best is hoepelen in bikini op het strand.
Oeh, lezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook naar de Slegte geweest. Vier boeken gekocht. Twee van Jan Wolkers (waaronder Zomerhitte, komt binnenkort in de bios metSophie Hilbrand
), eentje van Maarten 't Hart en eentje van Renate Dorresteijn. En nu moet ik eigenlijk met statistiek bezig, maar ik heb zo'n zin om te lezen
.
Ik ben een paar keer op een naaktstrand geweest en dat vond ik eigenlijk heel lollig!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bloot hoepelen op het strand kan ook nog.
Het is moeilijk voorstelbaar dat ik 5 jaar geleden nog naakt de zee inrende. Moesten mijn ouders eens weten
(Maar dat krijg je als je een partner hebt die dat ook doet
).
Kijk, dat zijn tips! Ga ik over een uurtje maar eens even naar zoeken. Al reken ik er voor de zekerheid op dat het tegenvalt, want ik heb nu eenmaal geen broekenlijf.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik heb laatst bij Perry sport een donkerblauwe dunne sportbroek gekocht. met iets wijdlopende pijpen, niet te wijd en niet te strak: precies goed. Volgens mij van het merk van Perry zelf. Niet al te duur dus, een euro of 30.
Doen! En smullen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef Sylvana het volgende:
@minilotje, zit net weer ff door het Fok! kookboek te bladeren, en die salade met varkenshaas van je lijkt me echt superlekkerAls ik volgende week weer in Deventer ben, ga ik die zeker eens uitproberen
O hellup, ik heb me vergist: het was niet van het huismerk van de perry, maar van espritquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef minilotje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips! Ga ik over een uurtje maar eens even naar zoeken. Al reken ik er voor de zekerheid op dat het tegenvalt, want ik heb nu eenmaal geen broekenlijf.
Deel 1, dezelfde Youtube-user heeft de andere delen er ook staan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die documentaire? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:37 schreef minilotje het volgende:
[..]
Deel 1, dezelfde Youtube-user heeft de andere delen er ook staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |