abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56991097
dank jullie wel

en eigenlijk vind ik zelf ook wel dat 't steeds beter wordt met mijn uiterlijke gesteldheid..

net weer hardgelopen, en het was écht weer heerlijk.. volgens mij zelfs nog langer gelopen dan 15 minuten de laatste keer (de mp3 speler hield er bij 11 minuten mee op, dus heb me maar een punt gesteld tot waar ik ging lopen). Ben ook 'helemaal' naar Velp gelopen vandaag de stad uit dus was wel tof.. maar was wel aan het eind van mijn Latijn..

Nu lekker douchen en wachten op René, en hem mijn nieuwe aanwinsten laten zien
Ja doei.
pi_56991587
MoBlo, leuke jas!

Zometeen boodschappen doen, en daarna helemaal niks. Wel gezond gegeten vandaag, geen snoep oid
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56991618
Zo, net toch geholpen met de afwas, ik heb rustig op een stoel afgedroogd en net de groenten gesneden voor de kofta, dus toch nog iets nuttigs gedaan vandaag

Stoere jas MoBlo en je ziet er echt goed uit in dat badpak, je bent misschien niet op je ideale gewicht, maar je ziet er wel strak uit
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:50:59 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56991703
Hardlopen is kut. Dat is alles wat ik erover kwijt wil .

En MoBlo ziet er idd goed uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_56991736
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dus het was niet zo'n succes?
pi_56991965
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:

En MoBlo ziet er idd goed uit .
als jij dat vindt vandaag, dan is 't zo

hardlopen is kut! zo!

en bedankt (ook @anderen )

kreeg net een stille hint: 'honger' in en smsje van rené, dus zo maar eens koken dan maar

iets met aardappelen en gehakt ofzo
Ja doei.
pi_56991995
Ik zit ook op mijn vriend te wachten, maar dan niet voor het eten
pi_56995441
net heerlijk gegeten, een ovenschoteltje in elkaar gedingest erg lekker!

zodadelijk met een pot thee op de bank.. keelpijn
Ja doei.
pi_56995445
Ik heb net crispy chili con carne gemaakt, recept gejat van lifeandcooking.nl gewoon chili con carne maar dan met een handje natural tortillachips erop en wat geraspte kaas eroverheen en 5 min. in de oven. Daarbij dan nog een avocado en sla. Verder geen rijst ofzo erbij. Zal niet heel veel gezonder zijn dan de pasta met zalm die ik wilde maken maar was wel lekker
pi_56996797
Je hebt een raar idee van gezond, Sinydiscoball
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:10:18 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56996886
Weer minimaal gegeten, 4 boterhammen met slankie, parmaham en jonge kaas. Wat kerstomaatjes. 1 glas Optimel. Een gebakken hamburgertje met wat sla en een restje krieltjes. En verder niks Zwaar afzien. Als ik vrijdag geen 67 weeg, dan weet ik het ook niet meer.
pi_56997016
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt een raar idee van gezond, Sinydiscoball
Hoe bedoel je? Ik dacht met die tortilla dingen en kaas erover heen zal het toch niet heel gezond zijn? Of valt dat wel mee
pi_56997233
Pasta met zalm klinkt een stuk gezonder dan tortilla/kaas/chili. Al klinkt dat laatste dan weer wel lekkerder !

Ik heb vanavond frittata gemaakt, was superlekker en (behalve de kaas..) ook niet bijster ongezond.
pi_56997508
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Aventura het volgende:
Weer minimaal gegeten, 4 boterhammen met slankie, parmaham en jonge kaas. Wat kerstomaatjes. 1 glas Optimel. Een gebakken hamburgertje met wat sla en een restje krieltjes. En verder niks Zwaar afzien. Als ik vrijdag geen 67 weeg, dan weet ik het ook niet meer.
Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.
Succes
pi_56997515
Pff ... ben heel erg pissed en tegelijk
pi_56997567
vertel..
Ja doei.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:42:21 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56997592
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:38 schreef omearos het volgende:

[..]

Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.
Succes
Dankje . Dat is waar. Ben gewoon een paar dagen aan het balansen. Vorge week een beetje teveel gegeten. Pms-week: dus koekjes, drop, chocolade en kaasjes. Tja ik ben een sucker voor zoet en zout
pi_56997678
Mn vriend zn ouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd. Nu hadden ze opeens het plan om binnen een maand een week weg te gaan. Met mn vriend en zn broer, met zn 4e dus.
En altijd als dit soort dingen zich voor doen voel zoveel dingen tegelijk. Ben boos, omdat ik hem dan 2 weken niet zie. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien. In een week weg zit standaard 1 weekend dus dat betekend 2 weken elkaar niet zien. Mn vriend is op dit moment eigenlijk de enige die me een beetje vrolijk houdt, waarom geen idee, maar het is nu eenmaal een gegeven nu. Dus dat is 2 weken chagerijnen.
Ik voel me ook . Bij familie dingen wordt ik eigenlijk nooit betrokken, maar afgezien van dat voel en ben ik ook heel erg welkom. Dus dubbel gevoel.
Ook voel ik me egoistisch, omdat ik mn vriend niet normaal een week kan weg laten gaan zonder dat ik me daar enorm over kan opwinden. Dit om bovenstaande redenen en omdat we samen nooit weg gaan / kunnen. We zijn beide student en dus heel weinig geld. En hij nog minder omdat hij zn huur nog heeft. (hij is 30 begint opnieuw, ik 21 gewoon normaal student)
Gemixte gevoelens zuigen .. en ik voel me altijd zo stom, dat ik me zo voel, omdat ik weet dat het enorm egoistisch is, maar ik kan het niet helpen ...

edit: dit betekent stress omdat ik stresskip ben en ben helemaal opgewonden (rode wangen ervan) en ik moet morgen afrijden ... wordt nix meer zo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:48:19 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56997730
Wat stom dat jij niet mee mag eigenlijk.
pi_56997755
Ik snap het ook niet helemaal, magoed dat zal logica zijn waar ik vast niet bijkan
pi_56997815
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
Wat stom dat jij niet mee mag eigenlijk.
Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
pi_56997819
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Pasta met zalm klinkt een stuk gezonder dan tortilla/kaas/chili. Al klinkt dat laatste dan weer wel lekkerder !

Ik heb vanavond frittata gemaakt, was superlekker en (behalve de kaas..) ook niet bijster ongezond.
Nouja als ik pasta met zalm maak doe ik er meestal ook roomsaus bij dus ik dacht, dat is niet erg gezond. Maargoed behalve patat en andere vette troep enzo heb ik het inderdaad wel vaker mis ja, met wat ongezond is en wat niet
pi_56997861
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Het is dus 'iets voor het gezin'.
pi_56997903
Ja, nouja, ik redeneer altijd dat als ik bij het gezin hoor, en m'n vriend bij mij, dat m'n vriend dan ook bij het gezin hoort. Punt. Kijk, natuurlijk doe ik ook wel eens iets met alleen m'n moeder of vader, en hij ook wel met z'n broer of ouders samen, maar als het echt een gezinsding is dan horen we er toch allebei bij te zijn.

Ik snap dat je je kut voelt inderdaad. Maar kan je niet gewoon lekker proberen twee weken hele leuke dingen te gaan doen, en dan als hij terug is elkaar ietsje meer te zien dan normaal? Zo loste ik het altijd op toen ik m'n lief alleen maar in de weekenden kon zien en hij dan weg was (of ik).
Je hebt er zo weinig aan om nu thuis te gaan zitten sippen, vandaar.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 21:56:56 ]
pi_56998048
Ik heb mn school en stage in noord hollan den hij zijn werk school 'en stage in friesland. Dus elkaar meer zien gaat niet. We zijn op doordeweekse dagen dus elk in andere provincie.
En ik ben echt een doemdenker. Ik denk datk therapie nodig heb ofso ik kan geen leuek dingen doen alsk pissed ben ...
pi_56998078
kan me voorstellen dat je je kut voelt, maar het meegaan is niet echt 'vanzelfsprekend', vind ik dan..

Vriendin van me is ook met haar ouders die 25 jaar getrouwd waren naar Costa Rica gegaan. Alleen zij, haar zus en haar ouders, en de vriend met wie ze samenwoont ging niet mee.. gewoon, een uitje als gezin.. en ondanks uitbreiding (aanhang) is een gezin nog altijd ouders + kinderen, en het kan voor ouders heel fijn zijn om nog eens als écht gezin op stap te gaan..

Daarbij kan niet iedereen het betalen.. misschien zij wel, maar ik weet dat mijn ouders niet nog iemand mee hadden kunnen nemen/daar onderhouden toen we naar New York gingen, een laatste tripje als gezin zijnde..

Dus nou ja.. ik kan ze wel begrijpen, opzich.. niet dat dat het minder kut maakt dat je elkaar zo lang niet ziet,maar ik heb liever dat hij weggaat mijn zijn zus en ouders, dan met 'wat vrienden' zonder mij.. want daar zou ik dan wel echt pissig om worden

*knuffel* iig dan maar
Ja doei.
pi_56998243
Gaat niet om geld, ik heb geld zat. Kan mn eigen vakantie wel betalen.
Maar het is niet alleen dit. Zelfs een tripje naar opa in de achterhoek werd ik van verbannen. Ik mocht niet mee. Zat ik dan in een stad die ik toen nog nauwelijks kende, in mn eentje op een flat.
Als ik al niet eens meemag naar opa ... en nu dit weer.

Mijn vriend wordt door mijn opa en oma zelfs meegevraagd voor van alles ... en dat terwijl mijn oma de bitch zelve is zeg maar met dat soort dingen. Hij wordt gewoona ls famm beschouwd. Maja blijkbaar denkt niet iedereen zo .. en dat vind ik jammer.
pi_56998372
nou ja, dan moet je daar wat van zeggen tegen je vriend, en als die er niets mee doet, dan houdt het vrij snel op, zou ik zo zeggen...
Ja doei.
pi_56998441
Heb ik gedaan .. en hij vind het onzin en hij is boos op me etc. Dus ja ... het houdt sowieso op, magoed. Leuk is anders ...

Nu ga ik eerst veel chocola op eten om rustig te worden.
pi_56998657
*knuf*

geniet van de chocolade

hier wordt nu lekker een sinaasappeltje voor me geperst (ok, 2.5 sinaasappeltje ) tegen de keelpijn en dan daarna lekker slapen ;z
Ja doei.
pi_56998697
Sinaasappelsap tegen keelpijn Kan je niet beter thee met honing of heel koud water drinken? Fruitsapjes zetten alleen maar slijm aan.
pi_56998935
vitamientjes, jeweetsch

thee met honing heb ik al op, de hele avond lang
Ja doei.
pi_56999018
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef Jeipod het volgende:
Heb ik gedaan .. en hij vind het onzin en hij is boos op me etc. Dus ja ... het houdt sowieso op, magoed. Leuk is anders ...

Nu ga ik eerst veel chocola op eten om rustig te worden.
Ik snap niet zo goed dat hij boos wordt, als jij gewoon zegt dat je iets niet leuk vindt...
Maar ik vind eerlijk gezegd niet dat jij per se mee zou moeten mogen. Ik zou mijn vriend waarschijnlijk ook niet meenemen naar zoiets, mijn ouders hebben mijn vriend misschien 4 keer gezien in die 2,5 jaar dat we samen zijn. Als het zo uitkomt gaat ie mee, anders niet. Ik woon ook ver van mijn vriend, en zie hem regelmatig 2 weken of langer niet, maar dan heb ik nog zat te doen thuis. Maar het klinkt een beetje alsof je nu te afhankelijk bent van je vriend.... Misschien is dat het probleem bij jou?

Hoe dan ook: sterkte en bedenk dat alles 's avonds altijd erger lijkt!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56999097
het verschilt ook per familie..

sinds mijn schoonouders en schoon opa en oma me gezien hebben 'moet' ik naar alles wat er gebeurt komen: verjaardagen, zomaar borrels, zomaar even langskomen, jubilea, en uiteraard begrafenissen

andersom ook bij mijn familie: René is overal een graag geziene gast, en we worden altijd gevraagd om op verjaardagen of zomaar langs te komen

we zijn populair

maargoed.. zo had ik ook een vriend waar dat niet aan de orde was... en nou ja.. dat boeide me dan weer niet zo heel veel.. denk dat ik daar heel makkelijk in ben ofzo..
Ja doei.
pi_56999480
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
het verschilt ook per familie..

sinds mijn schoonouders en schoon opa en oma me gezien hebben 'moet' ik naar alles wat er gebeurt komen: verjaardagen, zomaar borrels, zomaar even langskomen, jubilea, en uiteraard begrafenissen

andersom ook bij mijn familie: René is overal een graag geziene gast, en we worden altijd gevraagd om op verjaardagen of zomaar langs te komen

we zijn populair

maargoed.. zo had ik ook een vriend waar dat niet aan de orde was... en nou ja.. dat boeide me dan weer niet zo heel veel.. denk dat ik daar heel makkelijk in ben ofzo..
Tja, ik ben zelf niet zo'n familiemens. Mijn vriend dus ook niet, en dat komt goed uit. Ik doe wel bewust mijn best om af en toe bij zijn moeder langs te gaan, vindt ze leuk
Verder heeft 'ie nog ergens wat familie die ik alleen op begrafenissen zie, en dat is prima zo.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56999558
ik vind het super gezellig heb dan ook echt een toffe schoonfamilie, en mijn vriend heeft het ook wel getroffen met mijn familie, dus dat scheelt
Ja doei.
pi_56999824
Ben best wel famillie op zijn tijd. Mijn famm woont in Den Helder of in een dorpje niet meer dan 10km erbuiten. Dus we zien elkaar wel regelmatig, maar zeker niet veel. En dat is mooi zo. Hou wel van famm dichtbij.
Daarom ook geen zin om straks naar LWD te verhuizen alsk klaar ben met school. In LWD hebk alleen mn vriend en zijn ouders. De rest van zijn famm woont in Australie/Indonesie of Frankrijk.
pi_57000463
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vitamientjes, jeweetsch

thee met honing heb ik al op, de hele avond lang
Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bent

Ik ben nu trouwens naar RTL5 aan het kijken met die vrouw van 26 die 500 kilo weegt. Echt, ik ben volgens mij slanker dan 1 van haar benen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57000495
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bent

Ik ben nu trouwens naar RTL5 aan het kijken met die vrouw van 26 die 500 kilo weegt. Echt, ik ben volgens mij slanker dan 1 van haar benen...
Ik zit ook te kijken. Ik vraag me af hoe lang ik deze beelden op m'n netvlies blijf zien als ik iets zit te snoepen.
Twee dagen ofzo .
Tap tap tap
pi_57000531
Oh Jeipod, nog veel succes morgen met je rijexamen Misschien helpt mijn 'tactiek'. Ik had besloten dat ik tóch wel zou zakken en ging dus heel relaxt rijden en ben in 1x geslaagd Succes! Laat je niet van de wijs brengen door dit soort stomme familieaangelegenheden.
pi_57000602
Oh, ik mis even iets..ze gaat dood
pi_57000778
Tnx Isabeau, ik heb me er eigenlijk op ingesteld dat ik ga slagen, puur omdat mijn tussentijdse mega goed ging. Presteer onder druk geloof ik goed. Dus hopelijk heeft mn gevoel gelijk.

Gaat ze dood?? Ik keek toenet maar nu lkkr muziekje op .. is ze dood?
pi_57000853
ze heeft het idd niet gered .
Tap tap tap
pi_57000884
haha een vriendin belde me om te zeggen dat ik even rtl 5 moest opzetten

ik zit nog ff aan de thee en dan naar bed, slaap lekker alvast iedereen!
pi_57000890
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef CherryLips het volgende:
ze heeft het idd niet gered .
Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende films )
pi_57000892
rly. Jeumig. Das wel ernstig.
pi_57000903
ze kreeg een hartstilstand geloof ik
pi_57000928
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende films )
Ze kreeg een hartaanval oid, en ze konden haar niet reanimeren.
Tap tap tap
pi_57000961
Zielig Ze had jonge kinderen toch?
Vond het sowieso al vreemd, ze had toch al een keer zo'n operatie gehad en blijkbaar had het niet geholpen
pi_57001943
Ik was ook rtl 5 aan het kijken
moest gelijk aan jullie denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')