Dus het was niet zo'n succes?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is kut. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
als jij dat vindt vandaag, dan is 't zoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is kut. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
En MoBlo ziet er idd goed uit.
Hoe bedoel je? Ik dacht met die tortilla dingen en kaas erover heen zal het toch niet heel gezond zijn? Of valt dat wel meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt een raar idee van gezond, Sinydiscoball
Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Aventura het volgende:
Weer minimaal gegeten, 4 boterhammen met slankie, parmaham en jonge kaas. Wat kerstomaatjes. 1 glas Optimel. Een gebakken hamburgertje met wat sla en een restje krieltjes. En verder niksZwaar afzien. Als ik vrijdag geen 67 weeg, dan weet ik het ook niet meer.
Dankjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:38 schreef omearos het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.
Succes
Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
Wat stom dat jij niet mee mag eigenlijk.
Nouja als ik pasta met zalm maak doe ik er meestal ook roomsaus bij dus ik dacht, dat is niet erg gezond. Maargoed behalve patat en andere vette troep enzo heb ik het inderdaad wel vaker mis ja, met wat ongezond is en wat nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Pasta met zalm klinkt een stuk gezonder dan tortilla/kaas/chili. Al klinkt dat laatste dan weer wel lekkerder!
Ik heb vanavond frittata gemaakt, was superlekker en (behalve de kaas..) ook niet bijster ongezond.
Het is dus 'iets voor het gezin'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Ik snap niet zo goed dat hij boos wordt, als jij gewoon zegt dat je iets niet leuk vindt...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef Jeipod het volgende:
Heb ik gedaan .. en hij vind het onzin en hij is boos op me etc. Dus ja ... het houdt sowieso op, magoed. Leuk is anders ...
Nu ga ik eerst veel chocola op eten om rustig te worden.
Tja, ik ben zelf niet zo'n familiemens. Mijn vriend dus ook niet, en dat komt goed uit. Ik doe wel bewust mijn best om af en toe bij zijn moeder langs te gaan, vindt ze leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
het verschilt ook per familie..
sinds mijn schoonouders en schoon opa en oma me gezien hebben 'moet' ik naar alles wat er gebeurt komen: verjaardagen, zomaar borrels, zomaar even langskomen, jubilea, en uiteraard begrafenissen
andersom ook bij mijn familie: René is overal een graag geziene gast, en we worden altijd gevraagd om op verjaardagen of zomaar langs te komenwe zijn populair
![]()
maargoed.. zo had ik ook een vriend waar dat niet aan de orde was... en nou ja.. dat boeide me dan weer niet zo heel veel.. denk dat ik daar heel makkelijk in ben ofzo..
Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bentquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vitamientjes, jeweetsch
thee met honing heb ik al op, de hele avond lang
Ik zit ook te kijken. Ik vraag me af hoe lang ik deze beelden op m'n netvlies blijf zien als ik iets zit te snoepen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bent
Ik ben nu trouwens naar RTL5 aan het kijken met die vrouw van 26 die 500 kilo weegt. Echt, ik ben volgens mij slanker dan 1 van haar benen...
Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende filmsquote:
Ze kreeg een hartaanval oid, en ze konden haar niet reanimeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende films)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |